-
0 -
2 -
64 -
30
1211 plików
43,09 GB
Strategiczna gra turowa (Jeff Briggs i Soren Johnson) , wydana w roku 1996, będąca rozwinięciem gry Cywilizacja.
Firaxis Games-producent
Microprose-wydawca
CD Projekt-wydawca PL
Fabuła
Gracz początkowo dysponuje jedną lub dwiema jednostkami osadników, dzięki którym może założyć miasto. Początkowo podobnie jak w poprzedniej wersji mapa globu, składająca się z ułożonych tetragonalnie pól, jest niedostępna i może być odkrywana przez poruszające się po niej jednostki.
Po założeniu miasta, gracz może produkować w nim jednostki bojowe lub cywilne, jak również miejską infrastrukturę. Miasto ma zasięg 21 pól (kratek), z których może pobierać zasoby. Gracz może decydować, które pola będą eksploatowane. W zależności od typu eksploatowanego terenu miasto otrzymuje więcej żywności (w postaci snopków), produkcji (tarczki) lub jednostek wymiany handlowej, które można wykorzystywać w celu rozwijania nauki i technologii (kolbki), powiększania budżetu (monety) lub przeznaczać je na uszczęśliwianie mieszkańców miasta (pucharki). Dokonuje się tego poprzez regulację stawek podatkowych.
Rozpoczynając grę, można rozpoczynać, jak w poprzedniej wersji, w roku 4000 p.n.e., ale również można wybrać scenariusz w utworzonym świecie. Tworzenie własnych światów umożliwia, m.in. edytor map. Do gry dodane zostały dwa scenariusze – jeden z czasów Imperium rzymskiego i drugi z okresu drugiej wojny światowej. Poza tym dołączone zostały też utworzone światy zamykające się w granicach Europy, Grecji czy ziemskiego globu.
Cywilizacja II: Próba Czasu (ang. Civilization 2: Test of Time) – strategiczna gra turowa, wydana 5 sierpnia 1999 roku. Główną zmianą względem gry Civilization II były dodatkowe mapy i dwie kampanie w realiach fantasy i science fiction.
Zmiany
- Możliwość gry wieloosobowej do ośmiu graczy równocześnie. - Trzy wielkie nowe światy do eksploracji. - Poprawiona inteligencja komputerowych przeciwników.
- Rozszerzone drzewka badań.
- Profesjonalnie przygotowana polska wersja gry.
- Rozwój cywilizacji od początków w 4000 roku przed naszą erą, aż do eksploracji nieznanego systemu gwiezdnego 6000 lat później.
-Trzy gry: klasyczna „Cywilizacja II: Próba Czasu”, gra fantasy „Świat Midgard” oraz gra fantastyczno-naukowa „Wszechświat Lalande 21185”.
Wymagania
Procesor Pentium 200 MHz
32 MB RAM
265 MB wolnego miejsca na dysku
CD-ROM 8x lub DVD-ROM
karta graficzna (4 MB) zgodna z DirectX 9.0b
karta dźwiękowa zgodna z DirectX 9.0b
Windows 95/98/Me/2000/XP
Cojak?
1.Rozpakuj.( obraz płyty mdx, 1 płytka CD)
2.Użyj napędu wirtualnego (DaemonTools Lite), lub wypal (Astroburn Lite).
3.Zainstaluj. Wgraj obydwa patche - są niezbędne do prawidłowego, a nawet do jakiegokolwiek działania gry.
4.Graj.(wymaga płyty w napędzie)
- sortuj według:
-
1 -
2 -
0 -
0
9 plików
1,05 GB