Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

NOWOCZESNE METODY DOBORU I OCENY PERSONELU - Tomasz Witkowski.pdf

dzingis88 / książki ekonomiczne / Marketing, zarządzanie / NOWOCZESNE METODY DOBORU I OCENY PERSONELU - Tomasz Witkowski.pdf
Download: NOWOCZESNE METODY DOBORU I OCENY PERSONELU - Tomasz Witkowski.pdf

105,43 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
NOWOCZESNE METODY DOBORU I OCENY PERSONELU - Tomasz Witkowski

Książka ta jest wyjściem naprzeciw rosnącym potrzebom i wymaganiom rynku pracy. Stanowi ona próbę odpowiedzi na wiele pytań nurtujących osoby zajmujące sie doborem i oceną personelu. Część pierwsza przedstawia dwa najbardziej typowe podejścia do problemu opracowania miar kryteriów selekcji i pomaga znaleźć odpowiedź na pytanie, kogo dobierać i jakie winny być kryteria doboru. Część druga stanowi wyczerpujący przegląd najczęściej na świecie stosowanych metod doboru i przedstawia różne stanowiska dotyczące skuteczności niektórych z nich. Część trzecia rozszerza obszar poszukiwań i ma na celu zapoznanie dociekliwych Czytelników z nowymi, bardziej obiecującymi metodami, ze szczególnym uwzględnieniem tych, nad którymi badania prowadzone są również w Polsce. Część czwarta została poświęcona społecznym aspektom procesu doboru, który został tu potraktowany jako swoista interakcja społeczna. Czę

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Jan Karwowski - Podstawy marketingu Prezentowany podręcznik, w zamierzeniu autorów, powinien być pomocny w poznaniu istoty współczesnego marketingu i sposobu praktycznego wykorzystania w działalności przedsiębiorstw i organizacji. Koncepcja i struktura podręcznika dostosowana jest do programu studiów ekonomicznych, w którym „Podstawy marketingu" należą do minimum programowego, a wiedza i umiejętność wykorzystania marketingu rozwijana jest w wykładach i ćwiczeniach kilku innych przedmiotów.
Zarządzanie logistyczne - Sołtysik Marian Ze Wstępu: "Skrypt stanowi zmienioną i rozszerzoną wersję I wydania z 1996 roku. Zawiera wiele nowych i złożonych problemów zarządzania logistycznego. Różnorodna i wieloaspektowa problematyka dotycząca tego zagadnienia jest przedstawiana w coraz liczniejszych publikacjach, przede wszystkim jako wyraz własnych poglądów zagranicznych i polskich logistyków, dlatego celem tej publikacji jest przedstawienie w miarę usystematyzowanego wykładu tej niezwykle dynamicznie rozwijającej się dyscypliny naukowej. Skrypt jest przeznaczony dla studentów kierunku "Zarządzanie i marketing" z różnych typów uczelni polskich. Może być także przydatny dla praktyków zajmujących sie analizą i projektowaniem systemów logistycznych." Spis treści książki: Wstęp. Rozdział I. Od tradycyjnej logistyki do zarządzania logistycznego. 1.1. Ścieżki rozwoju logistyki. 1.2. Główne tendencje rozwoju logistyki. Rozdział II. Filozofia logistyki podstawą zarządzania logistycznego. 2.1. Podstawowe zasady filozofii logistyki. 2.2. Zasada "myślenia o całości", czyli podejścia systemowego. 2.2.1. Istota podejścia systemowego w logistyce. 2.2.2. Zależności systemowe w logistyce. 2.2.3. Korzyści wynikające ze stosowania podejścia systemowego w logistyce. 2.3. Zasada przepływów w logistyce. 2.3.1. Istota i struktura łańcucha logistycznego. 2.3.2. Wymogi funkcjonowania oraz cechy łańcuchów logistycznych. 2.3.3. Miejsca przecięcia w łańcuchach logistycznych. 2.3.4. Harmonizowanie miejsc przecięcia poprzez integrację. Rozdział III. Istota i koncepcje zarządzania logistycznego. 3.1. Logistyczna sieć zależności jako obiekt odniesienia zarządzania logistycznego. 3.2. Istota zarządzania logistycznego. 3.3. Zorientowane logistycznie zarządzanie przedsiębiorstwem. 3.4. Zarządzanie zintegrowanymi łańcuchami logistycznymi. Rozdział IV. Strategiczne zarządzanie logistyczne. 4.1. Istota i elementy strategicznego zarządzania logistycznego. 4.2. Strategie logistyczne. 4.3. Strategiczne i operacyjne zarządzanie logistyczne - wzajemne relacje. Rozdział V. Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa jako instrument zarządzania logistycznego. 5.1. Przesłanki oraz wyznaczniki włączania logistyki do struktur organizacyjnych przedsiębiorstw. 5.2. Logistyka jako rozwijanie gospodarki transportowej i magazynowej. 5.3. Logistyka jako zorientowana przepływowo funkcja przekrojowa. 5.4. Logistyka jako zorientowane przepływowo zarządzanie przedsiębiorstwem. Rozdział VI. Związek orientacji logistycznej i orientacji marketingowej w zarządzaniu przedsiebiorstwem. 6.1. Przyczyny odrębnego funkcjonowania logistyki i marketingu w przedsiebiorstwie. 6.2. Relacje logistyki i marketingu. 6.3. Koncepcja zarządzania marketingowo-logistycznego. Literatura. Spis rysunków. Spis tabel.
Przerażony kameleon. Eseje o przyszłości zarządzania red. Piotr Płoszajski Fundacja Rozwoju Edukacji Menedżerskich SGH 2005 r. obrazek Spis treści: * Wstęp: 10 lat w wieku nieciągłości * Organizacja jutra * Organizacja przyszłości. Krótki komentarz na temat wpływu Internetu na przyszłość organizacji, ich klientów i środowiska * Rozwój organizacji w przyszłości. Wybrane zagadnienia * The Future CEO And Other Reflections on the Future of Organizations and Technology * Organizacja przyszłości - ludzie i wiedza * Pamiętnik z przyszłości * HoloBox * Organizacja jutra. Pytania do przyszłości * Organizacja przyszłości. Przeżyją najlepiej przystosowani * Projekt organizacji spółki w nowej ekonomii * Przyszłości organizacji * Genetic Management * Kadra menedżerska w XXI wieku * Przedsiębiorstwo przyszłości * Przyszłość organizacji, struktur, procesów i otoczenia bieznesu * The organization of tomorrow as seen today beginning from a yesterday perspective * All U Need - firma przyszłości * General Public Solutions (GPS) - firma przyszłości * Zbiór wybranych rozważań dotyczących kierunków rozwoju sektora logistycznego w niedalekiej przyszłości z perspektywy kadry wyższego szczebla * Hierarchia czy heterarchia?
ganizacji i Zarządzania Przedsiębiorstwem Skrypt uzupełnia wiedzę inżynierów o wiadomości z dziedziny handlu, procesów ekonomicznych oraz trendów współczesnej gospodarki rynkowej. Składa się z pięciu części: ekonomiczne przesłanki zarządzania przedsiębiorstwem; organizacja, proces zarządzania i struktura organizacyjna; zarządzanie strategiczne; marketing; kierowanie ludźmi. Na końcu każdego rozdziału podano pytania kontrolne pozwalające zweryfikować nabytą wiedzę
Spis treści: 1. Definicja strategii marketing mix 3 2. Produkt 5 2.1 Definicja produktu 5 2.2 Strategie dostosowania produktu do rynków zagranicznych 5 2.3 Pięć poziomów produktów 6 2.4 Asortyment 7 2.5 Linie produktów 8 2.6 Marka 8 2.7 Opakowanie 9 3 Promocja 10 3.1 Definicja i strategie promocji 10 3.2 Reklama 12 3.3 Public relations 14 3.4 Sprzedaż bezpośrednia 15 4 Cena 16 4.1 Sposoby ustalania ceny produktu 16 4.2 Cena transferowa, dumping, arm's- length price 17 4.3 Procedura ustalania ceny 17 4.4 Metody ustalania cen 19 4.5 Rabaty i upusty cenowe 19 4.6 Penetracja rynku oraz strategia zbierania śmietanki 20 5 Kanały dystrybucji 22 5.1 Ogniwa między sprzedawcą i ostatecznym użytkownikiem 22 5.2 Sprzedaż detaliczna 24 5.3 Handel hurtowy 25 5.4 Wady i zalety dystrybucji pośredniej i bezpośredniej 26
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności