-
0 -
0 -
1 -
0
14 plików
344,88 MB

- sortuj według:
- 28,2 MB
- 30 sty 16 16:02
- 22,4 MB
- 16 sie 14 16:46
"Donikąd", bo chcieliśmy znaleźć tytuł, który pasowałby do wszystkich tych utworów. Stwierdziliśmy, że mianownikiem spajającym te teksty jest kondycja współczesnego społeczeństwa. Pytanie o to, dokąd ono zmierza...
"Kto zabił kota Filemona" - muzycznie jest to jakieś nawiązanie do amerykańskiego grania z lat 90-tych. Spokojna zwrotka i kontrastujący z nią, łatwo wpadający w ucho refren. Tekstowo... cóż... Chyba każdy może to sobie jakoś tłumaczyć. Najszybsze skojarzenie - to piosenka o dorastaniu. O utraconych ideałach. O dziecku, które siedzi w każdym z nas - chowa się tym głębiej, im bardziej przychodzi nam zderzać się z "dorosłym" światem. Jeden z tych tekstów, które same się napisały :)
"Plemienny" - muzycznie... jednemu kojarzy się z Dezerterem, innemu... z Prodigy. Transowy motyw w zwrotkach przełamany wyrazistym (nieco sabbatowym) riffem w refrenie. Tekst powstawał fragmentami. Właściwie przez kilka lat. Generalnie jest o kontrastach. O niesprawiedliwości świata, w którym blichtr showbiznesu miesza się z bezdomnmi z dworca, religijni hipokryci manipulują wiernymi i skazują na śmierć ludzi w imię miłości i pokoju. Świata, gdzie morderstwo jednego Europejczyka jest zbrodnią, ale masakra tysięcy obywateli trzeciego świata pozostaje jedynie newsem konsumowanym przez telewidza między jedną a drugą reklamą...
"Butelki" - muzycznie pomieszanie z poplątaniem. Po spokojnym wstępie następuje typowy street punk. A potem jeszcze ta akustyczna wstawka...
Tekst ocierający się o poezję (chyba). Inspirowany konkretnymi miejscami w Radomiu, ale nie mam wątpliwości, że w każdym mieście znajdują się miejsca, gdzie lepiej jest się nie zgubić po zmroku.
"El commendante" - muzyczna prostota do kwadratu (na szczęście nie prostactwo). Tekst najstarszy z tych czterech. Trochę ironiczne spojrzenie na wykorzystywanie symboli. Che Guevara doskonale tu pasuje, ponieważ dla jednych to bohater, dla innych zbrodniarz. Co nie przeszkadza, żeby jego wizerunek wykorzystać do zarabiania pieniędzy. I tak symbol walki z kapitalizmem staje się produktem marketingowym.
Kultura Wieku Atomowego - Donikąd (2013):
Grześ - perkusja
Łoza – bas, wokal
Pabloski – wokal, gitara
słowa: Pabloski, muzyka: Kultura Wieku Atomowego
realizacja: Matek (Pobieda Art)
- 27,0 MB
- 15 paź 13 2:41
_____________________
Łoza - bas, vocal;
Grzesiek - perkusja;
Pabloski - vocal;
Konrad - gitara.
_____________________
1. Manipulacja;
2. Zagłada + Zombieland;
3. Oczyma zwierząt;
4. Kto zabił Kota Filemona?
5. Do celu;
6. Skurwysyny;
7. Plemienny;
8. Monachium;
9. Alkohol;
10. Butelki.
_____________________
czas: 29:11
- 10,4 MB
- 24 gru 12 3:19
"O przyjaźni";"Do celu"; "Zombieland"; "Oczyma zwierząt"; "Zagłada"; "Kultura Dzikich Plemion (dub)".
________________________
Łoza - bas; vocal;
Grzesiek - perka;
Pabloski - vocal;
Karolenty - gitara.
________________________
czas: 11:35
- 30,6 MB
- 27 lis 12 23:09
Łoza - bas; vocal;
Grzesiek - perka;
Karolenty - gitara.
- 21,8 MB
- 27 lis 12 23:02
100% DIY
Łoza - bas; vocal;
Grzesiek - perka;
Pabloski - gitara; vocal.
- 12,7 MB
- 27 lis 12 22:57
100% DIY
Łoza - bas; vocal;
Grzesiek - perka;
Pabloski - gitara.
-
0 -
0 -
0 -
0
7 plików
153,15 MB
