Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Samochodowa Wyprawa.iso

dominikns / Komputerowa Gratka - Papatka / Samochodowa Wyprawa.iso
Download: Samochodowa Wyprawa.iso

75,53 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Image.aspx?id=141924408"Samochodowa wyprawa" jest programem z serii Komputerowa Gratka mającym na celu dostarczenie dziecku okazji do interesującej zabawy, a także nauki poprzez zabawę. Jest to gra utrzymana w bajkowej konwencji. Dziecko wraz z przyjaciółmi z Tęczowej Polanki wyrusza na samochodową przejażdżkę wraz z misiem Barnabą, czarodziejką Papatką, myszką Tosią i skrzatem Filipem. W trakcie zabawy dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji, a także rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Do czasopisma i gry dołączone zostały karty lub magiczne klocki-układanka, oraz dwa kolejne fragmenty układanki typu puzzle. Elementy te stanowić mają zachętę do podejmowania aktywności zabawowych także bez wykorzystania komputera.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
2006-4-cover.jpg NAUKA NA WESOŁO: * Utrwalanie znajomości liter * Czytanie wyrazów wielosylabowych * Przyroda - ślimaki * Zawody - zegarmistrz * Technika - motocykl * Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12 * Czas - rozpoznawanie pełnych godzin * Muzyczne zabawy - gimnastyka z piosenką * Ciekawostki - wszystko o olimpiadzie i sportowcach * Obsługa komputera - znaki charakterystyczne dla polskiej klawiatury ZABAWY: * Odnajdź różnice * Zagraj w koszykówkę * Ćwicz z Barnabą w siłowni (quiz sportowy) * Skoki na skakance * Sportowa przebieranka * Pokonaj Gryziwąsa we florecie * Ustaw budzik * Multimedialna bajka * Rymowanki * Układanki
Image.aspx?id=148235221Komputerowa Gratka: Wodnik Moczarek. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. Nauka na wesoło: - Czytanie – analiza i synteza głoskowa wyrazów - Przyroda – grzybień, pałka wodna, pijawka - Konstruowanie – łączenie rur - Cyfry i liczby – liczba jako wynik pomiaru objętości - Muzyczne zabawy – wesoła piosenka - Ciekawostki – wszystko o zawodach: murarz, elektryk, dekarz itp - Obsługa komputera – mysz i klawiatura Zabawy: - Łatanie dachu - Osuszanie piwnicy - Maszyna parowa - Żabi chór - Łączenie rur - Oczyszczanie moczarów - Układanki - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
Image.aspx?id=142160736"Komputerowa Gratka" to wspaniałe czasopismo dla dzieci w wieku przedszkolnym. Kolorowa gazetka wraz z płytą CD przygotowane są tak, aby bawić i uczyć malucha kolejnych liter alfabetu, cyfr, kształtów figur geometrycznych i pojęć: większy-mniejszy, krótszy-dłuższy. Doskonali sprawność manualną, ćwiczy pamięć i spostrzegawczość, a także uczy obsługi komputera. Zapraszamy do wspólnej zabawy z przyjaciółmi z Tęczowej Polanki! A co w numerze "Tęczowa pamięciówka"? NAUKA NA WESOŁO: * Przygotowanie do pisania Literki Ć, Ś * Ćwiczenie pamięci * Instrumenty muzyczne trąbka, gitara, pianino i wiele innych * Muzyczne zabawy zaśpiewaj piosenkę dobrą na pamięć * Obsługa komputera klawiatura i myszka ZABAWY: * Magiczna szafa * Pamięciówka znajdź pary: obrazek-obrazek, obrazek-litera, obrazek-liczba, obrazek-dźwięk * Nauka gry na cymbałkach * Układanki obrazkowe * Zabawne wierszyki Ćwicz swoją pamięć z mieszkańcami Tęczowej Polanki. Zapraszamy do zabawy!
Image.aspx?id=144611886Z Filipem policzycie lampiony. Barnabie pomożecie odszukać kieszonkowy zegarek. Ze mną dopasujecie stroje karnawałowe, a z Papatką przygotujecie listę zaproszonych gości. "Bal karnawałowy" to opowieść o przygotowaniach mieszkańców Tęczowej Polanki do balu. Papatka, Filip, Tosia i Barnaba odkrywają złe zamiary Gryziwąsa, który chce popsuć zabawę. Dziecko korzystając z programu pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki zdobyć cztery magiczne elementy dzięki którym bal karnawałowy się odbędzie. NAUKA NA WESOŁO: - Czytanie - czytanie wyrazów ze zrozumieniem - Czas - miesiące i pory roku - Ludzie i zwyczaje - zapusty, karnawał, bal karnawałowy: propozycje zabaw i przepisy kucharskie - Cyfry i liczby - zadania tekstowe na dodawanie i odejmowanie - Muzyczne zabawy - karnawałowa piosenka - Ciekawostki - wszystko o ogrzewaniu i kolekcjonerstwie - Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: - Pogoń za duszkiem - Loteryjka obrazkowa - Wypożyczalnia kostiumów - Szkoła tańca - Odkrywanie pór roku - Magiczne lampiony - Układanka - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
Image.aspx?id=141940021Komputerowa Gratka: Szkoła czarowania. Świetna zabawa, beztroska nauka! Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. „Szkoła czarowania” to utrzymana w bajkowej konwencji gra, w której dziecko pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki zdobyć czarodziejskie czapeczki i dyplomy ukończenia szkoły czarowania. Podczas zabawy dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji oraz rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową.
2007-12-cover.jpg NAUKA NA WESOŁO: * Liczenie - w zakresie 10 * Kształty - figury geometryczne * Pojęcia - wysoki - niski, prawy - lewy, większy - mniejszy * Kolory - barwy podstawowe i pochodne * Muzyka - piosenka, gama c- dur, rytm, dźwięki * Usprawnianie - pamięć, spostrzegawczość, zręczność, uwaga * Ćwiczenia pamięciowe - rozwijanie pamięci słuchowej, trening koncentracji uwagi * Obsługa komputera - myszka ZABAWY: * Znajdź różnice * Dźwięki brzdęki * Uciekający instrument * Muzyczny pociąg * Bębenkowe rytmy * Zepsute cymbałki * Chwytaj dźwięki * Swawolne nutki * Ratowanie i skakanie * Gramy dla Mamy
obrazek "Urodziny Filipa" jest programem z serii Komputerowa Gratka mającym na celu dostarczenie dziecku okazji do interesującej zabawy i nauki poprzez zabawę. Jest to gra utrzymana w bajkowej konwencji, w toku której dziecko pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki przygotować się do urodzin sympatycznego skrzata Filipa. W zabawie dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji, a także rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Do czasopisma i gry dołączone zostały, powiązane z nimi tematycznie, foremki do wykrawania ciastek oraz dwa kolejne fragmenty układanki typu puzzle. Elementy te stanowić mają zachętę do podejmowania aktywności zabawowych także bez wykorzystania komputera.
2faff543b2a11516m.jpg NAUKA NA WESOŁO: • Czytanie - rozpoznawanie liter, czytanie wyrazów • Cyfry i liczby - tworzenie zbiorów, liczenie w zakresie 10 • Astronomia - znaki zodiaku, gwiazdozbiory • Muzyka - piosenka "Złoty Lew" • Kalendarz - pory roku • Kolory - barwy podstawowe i pochodne • Obsługa komputera - myszka ZABAWY: • Zodiakalne zagadki • Porządki na strychu • Napraw teleskop • Kosmiczny bałagan • Połącz gwiazdy • Kalendarze • Słoneczne wzory • Mieszanie barw • Tajemniczy labirynt • Kolorowanki
2007-3-cover.jpg "Szkoła czarowania" to program z serii Komputerowa Gratka, który ma na celu dostarczenie dziecku okazji do interesującej zabawy oraz nauki poprzez zabawę. Jest to utrzymana w bajkowej konwencji gra, w której dziecko pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki zdobyć czarodziejskie czapeczki i dyplomy ukończenia szkoły czarowania. W zabawie dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji, a także rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Do czasopisma i gry dołączona została zabawka – magiczna butelka oraz kolejne dwa fragmenty układanki typu puzzle. Elementy te stanowić mają zachętę do podejmowania aktywności zabawowych także bez wykorzystania komputera.
20091ys0.jpg Z Filipem zagrajcie w grę planszową. Barnabie pomóżcie przygotować karty do gry oraz japońskie kukiełki. Ze mną rozwiążcie krzyżówkę i rebus, a z Tosią przygotujcie obiad dla samurajów. Zapraszamy do zabawy! NAUKA NA WESOŁO: * Przygotowanie do czytania i pisania - układanie podpisów do obrazków * Technika - latawce * Cyfry i liczby - dodawanie i odejmowanie w zakresie 12 * Ciekawostki - wszystko o Japonii * Przyroda - bonsai * Sztuka - ikebana i origami * Muzyczne zabawy - Piosenka o smutnej Księżniczce * Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: * Zawody sumo * Składanie latawców * Labirynt w ogrodzie * Układanie ikebany * Gra planszowa * Układanka * Japońska kaligrafia * Parzenie herbaty * Z pamiętnika dziadka Patr
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności