zapomniałem
Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

The Watchmaker PC.nrg

do.pobrania / - gry komputerowe - / GRY-PRZYGODOWE / The Watchmaker PC.nrg
Download: The Watchmaker PC.nrg

618,67 MB

0,0 / 5  (0 głosów)


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D

The Watchmaker to niekonwencjonalna gra przygodowa włoskiego producenta Trecision, oparta o trójwymiarowe środowisko graficzne i przyjazny użytkownikowi interfejs. Gracz wciela się w postać prywatnego detektywa Darryla Boone’a. Wraz z atrakcyjną panią mecenas - Victorią Conroy, musi on odszukać i zneutralizować tajemnicze urządzenie. Ta maszyna może doprowadzić do zagłady całego świata. Wiadomo, że znajduje się ono w austriackim zamku. Musimy się jednak spieszyć, gdyż na wypełnienie misji mamy niespełna piętnaście godzin.

W przeciwieństwie do tradycyjnych gier przygodowych, The Watchmaker oferuje znacznie większe możliwości. Wiąże się to przede wszystkim z całkowitą swobodą poruszania się po wszystkich lokacjach oraz z faktem, że sterujemy dwoma postaciami. Różnią się one indywidualnymi umiejętnościami, które możemy wykorzystywać podczas gry.

Wszystkie lokacje zostały wykonane przy pomocy nowoczesnego enginu 3D pozwalającego na obserwowanie wydarzeń, zarówno z perspektywy pierwszej, jak i trzeciej osoby. Dzięki temu możemy szybko poruszać się po zamku, oglądając dokładnie każdy znajdujący się w nim szczegół. Przyjazny interfejs pozwala na sterowanie ruchami postaci przy pomocy myszki i klawiatury. Zebrane przedmioty można oglądać z każdej strony, co jest o tyle istotne, że często kryją one ważne informacje.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 266 MHz (lub kompatybilny), 64 MB RAM, RTS łączący elementy gier przygodowych z intelektualnym wyzwaniem do jakiego zmuszają nas gry taktyczne. W Desperados, której fabuła rozgrywa się na Dzikim Zachodzie, gracz kontroluje drużynę sześciu kowbojów pod dowództwem rewolwerowca Johna Coopera. Każdy z pozostałych bohaterów posiada inne umiejętności: Sam Williams jest ekspertem od materiałów wybuchowych, Doc McCoy cyrulikiem potrafiącym wyleczyć lżejsze rany, Kate O'Hara pokerową hazardzistką, Inigo Sanchez prostym bandytą z bronią w ręku, a Mia Yung to doświadczona szulerka. Do pokonania mają 25 misji, powiązanych ciekawą fabułą, w których muszą ominąć wiele pułapek i stawić czoła ponad 20. przeciwnikom o odmiennych charakterystykach. Sposób rozgrywki w unikalny sposób łączy szpiegowanie, akcję i taktykę z kontrolowaniem wyspecjalizowanych jednostek, przez co sukces w dużej mierze zależy od właściwego przydzielenia zadań. Pierwszych sześć misji scenariusza to tutorial wprowadzający graczy w tajniki rozgrywki i wyjaśniający poszczególne funkcje. Akcja toczy się w miejscach charakterystycznych dla krajobrazów Dzikiego Zachodu takich jak: opustoszałe miasteczka, wojskowe forty, kopalnie złota, saloony, więzienia czy jaskinie. W walce używamy klasycznej broni, począwszy od gołych pięści i noży, przez różne rewolwery i strzelby, po laski dynamitu i beczki prochu.
obrazek Na początek odrobinę wprowadzenia do tematu. Czym jest ten szczególny gatunek, Visual Novel? Jest to interaktywna historia, opowiadana z perspektywy głównego bohatera (i tylko jego), najczęściej nie widzimy go poza tzw Flag Eventami kiedy pokazuje się CG Art (czyli po prostu grafika) obrazująca obecną sytuację. W generalnym uproszczeniu polega to na czytaniu tekstu z grafiką postaci oraz tła i dokonywaniu wyborów. Zapewnie wiele osób teraz skojarzy o co chodzi. Również pewnie przyjdą im inne myśli do głowy. Owszem, większość tego typu gier jest oznaczonych „eroge” albo bardziej swojsko „18+”. SHUFFLE! również jest taką grą. Poznajcie Rin Tsuchimi. Zwykły chłopak który po śmierci rodziców zamieszkał u przyjaciela rodziny, biznesmena dość często wyjeżdżającego daleko i na długo za granicę. W tym czasie opiekuje się nami jego córka, nasza przyjaciółka od dzieciństwa. Już to samo w sobie brzmi sielankowo nieprawdaż? Jednakże aby dodatkowo posypać jego życie cukrem i luksusem jakiego zwykły śmiertelnik nigdy nie zakosztuje pewnego dnia do jego klasy dołączają dwie nowe uczennice. Każda z obojga na wejściu chce zostać jego żoną. A nie tylko one mają chrapkę na naszego bohatera.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB Portal to oryginalna gra logiczna, która została opracowana przez firmę Valve Corporation w trakcie prac nad drugim dodatkiem do Half-Life 2. W grze wcielamy się w kobietę, która budzi się w jednym z pomieszczeń placówki naukowo-badawczej Aperture Science Enrichment Center, a jej zadaniem jest przetestowanie prototypowego urządzenia o nazwie Aperture Science Handheld Portal Device (ASHPD). Jest to potężna broń umożliwiająca tworzenie tytułowych portali na niemal każdej z płaskich powierzchni. Przygotowane w ten sposób „bramy” pełnią funkcję przejść, które łączą ze sobą fizycznie dwa różne punkty w przestrzeni. Zabawa podzielona jest na kolejne etapy, w których musimy zmierzyć się z przygotowanymi przez autorów gry problemami. Oprócz poszukiwania sposobu na ukończenie planszy, będziemy również eliminować stacjonarne ośrodki obronne w postaci wieżyczek strzelniczych oraz manipulować porzuconymi w salach przedmiotami (broń posiada podobne właściwości jak Gravity Gun z Half-Life 2). W odnajdywaniu dalszej drogi pomaga nam operująca kobiecym głosem sztuczna inteligencja, wydająca polecenia za pomocą systemu łączności. Jej wskazówki są bardzo cenne, zwłaszcza w początkowej fazie zmagań, gdy gracz musi szybko przyzwyczaić się do specyficznego charakteru rozgrywki. Na późniejszych poziomach komentarze AI pozwalają jednak przypuszczać, że może mieć wobec nas wrogie zamiary.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 733 MHz, 128 MB RAM, 32 MB akcelerator 3D Indiana Jones and the Emperor's Tomb to przygodowa gra akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby, w stylu wydanej w 1999 roku Indiana Jones and the Infernal Machine. Gracz staje się bohaterskim archeologiem i tym razem musi odnaleźć potężny starożytni artefakt, czarną perłę zwaną Serce Smoka (Heart of the Dragon), zanim wpadnie w ręce niemieckiego najemnika Albrechta Von Becka i tajnej azjatyckiej organizacji przestępczej Black Dragon Triad. Do otwarcia grobowca, w którym ukryto klejnot, wymagany jest specjalny klucz – ten natomiast został rozdzielony na trzy części, które następnie porozrzucano w różnych miejscach świata. Od szczęśliwego zakończenia dzieli nas dziesięć dużych i różnorodnych poziomów. Nasza przygoda rozpoczyna się w Chinach w roku 1935 i poprowadzi nas przez szereg unikalnych lokacji jak starożytna chińska forteca, XV wieczny zamek w Pradze czy podwodny pałac w Istambule. Cały czas towarzyszyć nam będzie kobieta Mei Ying, pracująca dla chińskiego biznesmena, Marshal K'ai, który zlecił Indianie odnalezienie perły i oddanie jej chińskiemu rządowi. Indiana Jones and the Emperor's Tomb to pokaźna dawka rozrywki, ponownie możemy przeciwstawić się złu i do perfekcji opanować używanie niezapomnianego bicza i rewolweru oraz rozwiązać po drodze wiele łamigłówek i zagadek. Największą atrakcją ma być bardzo rozbudowany system walki wręcz, oferujący m.in. różnorodne ciosy, rzuty itp. Gra wykorzystuje nowoczesny trójwymiarowy silnik graficzny, a za optymalne ustawianie kamery odpowiada specjalny, inteligentny system śledzenia.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.6 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 64MB Sentinel: Descendants in Time to gra przygodowa stworzona w polskim studiu developerskim Detalion znanym z realizacji obu części znakomitego Schizma. Podobnie jak w przypadku drugiej części serii Schizm, autorzy zdecydowali się na stworzenie świata nowej gry przy użyciu zaawansowanego silnika graficznego „Jupiter”, znanego też z takiego głośnego tytułu jak No One Lives Forever 2. Oprawa wizualna prezentuje się więc bardzo okazale, twórcy dołożyli też starań, aby świat, w którym toczy się przygoda był różnorodny i cieszył gracza bogactwem krajobrazów. Łącznie w Sentinel: Descendants in Time odwiedzimy osiem odmiennych światów, w których m.in. zobaczymy krainy pełne wysokich ośnieżonych szczytów górskich oraz połacie ziemi wypalone przez rozgrzane i buchające lawą wulkany. Fabuła gry opowiada o podróży głównego bohatera, młodego mężczyzny o imieniu Beni, do tajemniczych jaskiń, pozostawionych przez dawno wymarłą rasę Tastan. Obecnie jedna część społeczeństwa uważa, że owe groty kryją niewyobrażalne bogactwa materialne, druga zaś uważa, że to co można w nich znaleźć to wiedza i technologia, daleko wykraczająca poza teraźniejsze osiągnięcia. Beni usiłuje dowiedzieć się czy któraś z tych teorii ma uzasadnienie, czy też być może kryje się tam coś innego. Wkrótce po rozpoczęciu eksploracji jaskiń, bohater napotyka na holograficzną strażniczkę spuścizny Tastan. Od tej pory będzie się ona pojawiała w różnych momentach jego przygody..., jakie są jednak jej intencje...? Stanowi to kolejną zagadkę do rozwiązania.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300 MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D Nadchodzi rok 2052. Wraz z nim każdy spodziewa się końca cywilizacji – krach ekonomiczny, upadek moralny, terroryzm rozwija swoje skrzydła. Za pięć minut ma nadejść Apokalipsa. Z tego wiru brutalności wyłania się starożytny spisek, mający na celu kontrolę nad światem. Niesamowite, ale tylko my to widzimy. Musimy rozwiązać tą niezwykłą zagadkę. Jednak im głębiej ją drążymy, tym więcej niepewności i nowych pytań. Należy pamiętać również o swoich przyjaciołach. Bez nich niczego nie zdziałamy, niczego nie osiągniemy, nigdzie nie dojdziemy. Trzeba jednak pamiętać, że nikomu nie można bezgranicznie ufać. Nawet ci, którzy zdają się nam pomagać, mogą mieć ukryte motywy, niekoniecznie korzystne. W czasie misji rozwijamy swoją postać, analizujemy sytuację, dzięki czemu wiadomo kiedy użyć podstępu, a kiedy ciekać. * Inteligentne otoczenie, reagujące na zachowania gracza i podejmowane decyzje. * Nieliniowa akcja, nieprzewidywalne zachowania NPC. * Olbrzymi świat, w którym zwiedzimy Nowy York, Paryż, i przeniesiemy się do Hong Kongu. * Wszystkie lokacje utworzone zostały na podstawie aktualnych map i zdjęć lotniczych. * Każda decyzja ma wpływ na przyszłość rozgrywki, dzięki czemu na bieżąco odczuwamy skutki podejmowanych decyzji. * Rozwój postaci, u której podnosimy niezbędne umiejętności czy używamy mikrowszczepów zwiększające parametry bohatera. * Pełna interakcja z przedmiotami codziennego użytku, przy pomocy których możemy np. odwrócić uwagę przeciwnika. * Niesamowicie realne oświetlenie i fizyka zachowania się różnych przedmiotów. * Skomplikowana, wymagająca pomysłowości akcja.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB Sublustrum, na zachodzie znana także jako Outcry, jest klasyczną przygodówką typu point&click autorstwa rosyjskiego studia Phantomery Interactive. W trakcie prac nad grą twórcy wzorowali się na dobrze znanej fanom gatunku serii Myst oraz Scratches. Naszym głównym bohaterem jest tu mężczyzna w średnim wieku - pisarz, który niedawno wrócił z długiej podróży po Morzu Północnym. Powodem jego przybycia był list od brata, naukowca i profesora uniwersyteckiego, którego nie widział się już od wielu lat. Niestety po dotarciu na miejsca czekała na niego jedynie informacja, że krewny gdzieś zaginął. Jak się później okazuje naukowiec poświęcił się pracom nad tajemniczą maszyną, potrafiącą podobno oddzielić czyjąś świadomość od ciała. Klimat jaki panuje w grze jest bardzo sugestywny, w powietrzu czuć gęstą atmosferę surrealizmu z początku XX wieku. Sublustrum porusza tematykę mentalności jednostki, wewnętrznych konfliktów i podświadomości.
obrazek Wymagania: 66MHz, 4MB RAM Gra przygodowa oparta na motywach twórczości Howarda Phillipsa Lovecrafta, postaci niemal kultowej dla każdego entuzjasty dobrego horroru. Howard Phillips Lovecraft to postać niemal kultowa dla każdego entuzjasty dobrego horroru i aż dziw bierze, że jego proza, pełna pradawnych, tajemniczych i krwiożerczych Bóstw, jest do dziś traktowana po macoszemu, przez twórców gier komputerowych. Pomijając nieliczne przypadki luźnych nawiązań do mitologii Cthuihu, której amerykański pisarz był ojcem, tylko jedna firma próbowała regularnie zainteresować graczy chorymi wytworami jego wyobraźni. Francuski Infogrames, bo o nim właśnie mowa, już w 1992 roku wydał grę opartą na podstawie opowiadań Lovecrafta, a był to słynny Alone in the Dark. Zaledwie w rok później, na rynku ukazała się ich kolejna produkcja, tym razem przygotowana w kooperacji z Chaosium Inc. (firmą mającą pełne prawa do korzystania z nazwy Call of Cthulhu), a była to pełnokrwista gra przygodowa, zatytułowana Shadow of the Comet. Mimo dość topornego interfejsu i nieco archaicznej grafiki, jest to po dziś dzień pozycja obowiązkowa dla wszystkich entuzjastów gatunku, głównie ze względu na solidny scenariusz, ale biorąc pod uwagę źródła, z których czerpali garściami autorzy gry, nie powinno to nikogo dziwić. W 1995 roku Chaosium i Infogrames postanowili jeszcze raz połączyć siły i tak powstała Prisoner of Ice, druga przygodówka oparta w całości o mitologię Cthulhu i to właśnie ten produkt mam przyjemność przedstawić...
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 700 MHz, 128 MB RAM, karta grafiki 32 MB „Gods: Lands of Infinity” to ukazana z perspektywy pierwszej osoby rozbudowana gra role-playing. Tytuł ten pod wieloma względami przypomina takie pozycje jak „The Elder Scrolls III: Morrowind” czy też „Wizardry 8”. Podstawowym atutem opisywanej produkcji jest duża swoboda działania. Tyczy się to zarówno wyboru i prowadzenia głównego bohatera, jak i kwestii zdobywania zadań zlecanych przez postaci niezależne. Akcja „Gods” osadzona została w typowej dla gier role-playing krainie fantasy. Pod tym względem produkt ten nie odbiega zbytnio od tego co prezentuje konkurencja. Kluczowy element programu stanowi eksploracja przygotowanych terenów połączona z likwidowaniem wrogo nastawionych osób i różnorakich potworów. Gracz co pewien czas musi rozwiązywać niezbyt skomplikowane zagadki, a zdobywane przedmioty przekazuje głównym postaciom lub sprzedaje w okolicznych sklepach.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 500 MHz, 128 MB RAM, karta grafiki 32 MB Art of Murder: FBI Confidential to klasyczna gra przygodowa typu point & click stworzona przez rzeszowski oddział firmy City Interactive. W skład zespołu wchodzą twórcy uznanych gier Schizm i Schizm II: Kameleon. Wcielamy się w świeżo upieczoną, ambitną agentkę FBI – Nicole Bonnet. Podczas pierwszej misji Nicole w terenie, zostaje zamordowany inny agent, James Scott. Nasza bohaterka zostaje przydzielona do pracy z partnerem zamordowanego. Intryga ma związek z rytualnymi morderstwami inspirowanymi obrzędami starożytnej cywilizacji Inków. Kolejno giną dobrze sytuowani bogaci ludzie – większość ofiar zostaje pozbawiona serca za pomocą tajemniczego narzędzia skradzionego z Muzeum Sztuki Prekolumbijskiej. Pierwsze podejrzenie pada na lokalną mafię, ale to dopiero początek zawiłej fabuły. Akcja rozpoczyna się w Nowym Jorku, a w trakcie naszej przygody odwiedzimy peruwiańskie miasto Cusco oraz amazońską dżunglę.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności