Darksiders.II-SKIDROW.part5.rar
-
Aliens Colonial Marines PL -
American Pie 3 Wesele -
Assassin's Creed PL -
Atlas Chmur (Cloud Atlas) -
Breaking Bad -
CN -
CZ -
DE -
EN -
EN_UK -
ES -
FR -
Gothic -
Gothic Mroczne Tajemnice -
GRY PSP -
HU -
IT -
KR -
Manual -
Maska -
Merida Waleczna (Brave) -
Might and Magic Heroes VI -
Might.and.Magic.Heroes.VI.Update.v1.1-PROPHET -
Motywy tematy xbox 360 -
Motywy, Tematy Xbox 360 -
Mój Rower -
Niezniszczalni 2 (Expendables 2) -
Patch -
Piekielna Zemsta (Drive Angry) -
PL -
Pojutrze (The Day After Tomorrow) -
Prince Of Persia-The Forgotten Sands -
Resident Evil -
Resident Evil 2 Apokalipsa -
Resident Evil 3 -
Resident Evil Damnation -
Resident Evil Retribution -
RU -
Sadysta -
SERIALE -
Sezon 1 -
Sezon 2 -
Spider-man 3 -
Support -
The Walking Dead Episodes 1 2 3 4 5 -
Uprowadzona (Taken) -
Uprowadzona 2 (Taken 2) -
VIDEO_TS -
XBOX 360 -
Yuma
14 sierpnia 2012 ( światowa data premiery )
21 sierpnia 2012 ( data wydania w Polsce )
14 sierpnia 2012 ( premiera w USA )
Vigil Games producent
THQ Inc. wydawca
Cenega Poland wydawca PL
akcji, TPP, zabijanki
Darksiders II to kontynuacja ciepło przyjętej gry stanowiącej połączenie elementów akcji z gatunkiem RPG. Wykonawcą projektu po raz drugi jest studio Vigil Games założone przez słynnego Joego Madureirę – autora tak znanych serii komiksów jak X-men, The Ultimates czy Battle Chasers.
Fabuła gry nawiązuje bezpośrednio do części pierwszej. Ponownie mamy do czynienia z wariacją na temat Apokalipsy św. Jana, zaś całą historię dane jest nam przeżywać z perspektywy jednego z zapowiedzianych przez ewangelistę Czterech Jeźdźców - Śmierci. Nasz podopieczny zaczyna swoją przygodę w zaświatach, gdzie próbuje dowiedzieć się, jak może pomóc Wojnie, który – jak wiemy z pierwszej części – nieźle narozrabiał. Szybszemu i zwinniejszemu Śmierci w pokonywaniu świata towarzyszy wierny rumak Rozpacz oraz wrona Proch.
W stosunku do pierwszej odsłony Darksiders autorzy położyli większy nacisk na wielkość i różnorodność przemierzanych obszarów. Są to między innymi posępne ruiny pradawnych konstrukcji, tereny leśne, obszary skute lodem, siedliska aniołów oraz pieczary demonów. Mamy teraz do czynienia z czterokrotnie większym światem niż poprzednio, a każda z przemierzanych lokacji zawiera tyle podziemi ile cała pierwsza część. Śmierć, zwinny niczym bohater serii Prince of Persia, pokonuje przeszkody w iście akrobatycznym stylu. Stawiane przed nim zadania podzielono na główne i poboczne. Te pierwsze popychają fabułę do przodu, a drugie pozwalają na odkrycie ukrytych miejsc i pozyskanie szczególnie rzadkich artefaktów. Wzorem chociażby gry Castlevania: Lords of Shadow dostęp do wielu miejscówek staje się możliwy dopiero po odblokowaniu ściśle określonych umiejętności sterowanej postaci. Śmierć w trakcie swojej krucjaty pozyskuje między innymi specjalny uchwyt do łapania się interaktywnych zaczepów, czy też dowiaduje się w jaki sposób aktywować portale i dzielić swoją duszę na dwie oddzielnie kontrolowane połówki.
Przeciwności jakie Śmierć napotyka na swojej drodze to z jednej strony różnego rodzaju zagadki logiczne, z drugiej hordy przeciwników, z których najtrudniejsi wymagają przemyślanego i sprytnego działania. Wypadający z zabitych wrogów losowy sprzęt, system cech i statystyk oraz możliwość ustalenia umiejętności pod własne preferencje, a także dobrania sprzętu pasującego do indywidualnego stylu rozgrywki nadają grze mocnej nuty RPG.
Darksiders II posiada nieco lepszą grafikę, niż to miało miejsce w części pierwszej. Autorzy popracowali nad widowiskowością oprawy audiowizualnej, poprawili też m.in. efekty specjalne, dźwięk i oświetlenie. Nad artystyczną stroną projektu po raz kolejny czuwał sam Joe Madureira. Za oprawę muzyczną gry odpowiada z kolei światowej klasy duński kompozytor Jesper Kyd, który w przeszłości zasłynął dzięki soundtrackom do takich produkcji jak Hitman: Contracts, Assassin's Creed czy Borderlands.