-
475 -
314 -
204 -
25
3283 plików
1173,1 GB
SNK ( producent )
SNK ( wydawca )
zręcznościowe ( walki )
27 stycznia 2006 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
16 czerwca 2006 ( Europejska data premiery ) (PAL)
27 stycznia 2006 ( data premiery w USA ) (NTSC)
XBX zobacz na: PS2
tryb gry: single / multiplayer nośnik: 1 DVD
tryb multiplayer: Internet / wspólny ekran liczba graczy: 1-2
wymagania wiekowe: 12+
Samurai Shodown V to sequel popularnej serii bijatyk, której początek sięga 1993 roku. Do dyspozycji oddano trzy tryby rozgrywki: fabularny, versus mode (walka z żywym przeciwnikiem) oraz practice (trening).
Pamiętacie którąś z poprzednich części Samurai Shodown? Styczność z nimi powinni mieć posiadacze niegdysiejszych konsol (NeoGeo), a także ci, którzy często bywali w salonach gier. Bijatyka ta pojawiła się już w roku 1993, a wsławiła się tym, że łamała schematy ustanowione przez Street Fightera II, wprowadzając nowy system walki i usprawniając wiele elementów. Nareszcie postanowiono skorzystać z dobrodziejstw obecnych konsol i stworzono sequela Samurai Shodown.
Mimo dużych możliwości PlayStation 2 i Xboxa gry nie przeniesiono w trzy wymiary, acz nie da się ukryć, że wykonana w malowniczy, rysunkowy sposób grafika robi wrażenie. Akcja Samurai Shodown V toczy się w czasach poprzedzających część pierwszą. Powróciła w niej znaczna część bohaterów z czwórki, a do tego dostaliśmy cztery nowe postacie: Yoshitorę, Kusaregedo, Yunfei i Minę.
Walki z Samurai Shodown V przypominają te z poprzednich części, jednak wprowadzono tu pewne kosmetyczne zmiany, które usprawniają rozgrywkę. Walczymy natomiast w trzech trybach. Głównym jest, co oczywiste, tryb fabularny, zaś poza nim dostajemy jeszcze Versus Mode (walka z żywym rywalem) oraz Practice Mode (opcja treningowa). Towarzyszą nam dwie ścieżki dźwiękowe - oryginalna, znana z platformy NeoGeo, oraz nowa, przygotowana specjalnie dla Samurai Shodown V.
- sortuj według:
-
0 -
1 -
0 -
0
2 plików
346,76 MB