Czy chcesz zobaczyć zawartość tego folderu?
-
1 -
78 -
2 -
32
964 plików
617,56 GB
Producent: Treyarch
Wydawca: Activision Blizzard
Gatunek: Akcja,FPS
Światowa premiera: 09 listopada 2010
Premiera w Polsce: 09 listopada 2010
Premiera w Ameryce:09 listopada 2010
Tryb gry: single / multiplayer
Tryb multiplayer: LAN / Internet
Wymagania wiekowe: 18+
Nośnik: 1 DVD
Soundtrack: Tak
Okładki: Tak
Crack: Tak
Screeny:
http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=9364
Następna część niezwykle popularnego cyklu strzelanek. Za siódmą odsłonę gry odpowiada studio Treyarch.
Call of Duty: Black Ops to siódma odsłona znanej serii FPS-ów, która stawia na widowiskową akcję. Studio odpowiedzialne za grę – Treyarch – przygotowało kilka poprzednich części marki (Call of Duty 3, Call of Duty: World at War).
Kolejna odsłona cyklu odchodzi zarówno od klimatów pierwszych Call of Duty jak i nowszych Modern Warfare, przenosząc graczy do ery Zimnej Wojny. Cała kampania dla pojedynczego gracza przedstawiona została w formie przesłuchania Alexa Masona, świetnie wyszkolonego komandosa na usługach CIA, który jest przetrzymywany przez bliżej niezidentyfikowane osoby. W kolejnych etapach powraca się do misji, w których Mason brał udział, sterując nim samym lub innymi osobami z jego oddziału. Godne odnotowania jest to, że istotną rolę w nowej grze odgrywa Wiktor Reznow, jeden z głównych bohaterów Call of Duty: World at War. W Black Ops, wzorem poprzednich części serii, podróżuje się po całym świecie, odwiedzając między innymi Wietnam, czy góry Uralu.
Black Ops to przede wszystkim kampania jednoosobowa składająca się z niezwykle widowiskowych misji, które stawiają graczy w wyjątkowo nietypowych sytuacjach. W jednym z zadań pilotujemy więc helikopter Hind i eliminujemy posterunki wroga w dżungli, a w innym znajdujemy się na pokładzie samolotu zwiadowczego Lockheed SR-71, z którego wspieramy naziemne jednostki (informując je o pozycjach wroga). Misje opierają się na skryptach, więc są liniowe, chociaż z drugiej strony gwarantują niesamowite przeżycia. W większości z nich skupiamy się tylko na strzelaniu, chociaż niektóre pozwalają także zakradać się i walczyć z ukrycia.
Sama rozgrywka nie uległa zasadniczym zmianom, chociaż w grze pojawiło się kilka nowych broni, pasujących bardziej do epoki i realiów Zimnej Wojny. Gracze mogą postrzelać z kuszy z celownikiem optycznym, do której przygotowano kilka typów amunicji (w tym ładunki wybuchowe). Wśród innych nowych broni pojawiają się też chociażby potężne pociski Dragon’s Breath („oddech smoka”) do strzelb. Przeciwników jak zwykle spotykamy na drodze sporo – tym razem są oni nieco bardziej inteligentni. Warto dodać, że twórcy zastosowali system trafień w różne punkty ciała (podobne rozwiązanie zostało użyte w World at War).
Ważnym elementem kolejnej odsłony popularnej strzelanki jest oczywiście tryb multiplayer, w którym pojawiają się ponownie pojazdy (znane z World at War). Podstawą zabawy jest system perków (umiejętności) oraz zróżnicowanego uzbrojenia, który pozwala stworzyć własną klasę i unikalnego żołnierza. W grze powracają również killstreaki (zabójstwa pod rząd), chociaż działają one teraz na innych zasadach (ich liczba jest przenoszona po śmierci postaci). Warto dodać, że w pecetowej wersji produkcji przywrócono wsparcie dla serwerów dedykowanych (zabrakło go w Modern Warfare 2).
Oprócz kampanii singleplayer oraz potyczek w Sieci w omawianej grze nie zabrakło także trybu Zombie, doskonale znanego posiadaczom Call of Duty: World at War. Walki z nieumarłymi toczone są zarówno na starych, jak i nowych mapkach, między innymi wewnątrz Pentagonu.
Silnik graficzny gry to mocno zmodyfikowana technologia z Call of Duty: World at War. Autorzy starali się wprowadzić lepszą fizykę i ograniczoną destrukcję otoczenia oraz stworzyć niezwykle szczegółowe lokacje.
Galeria ::
http://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=198424
---------------------------------------------------------------------------------
Install Notes:
1. Download and burn/mount ISO.
2. Install the game.
3. Go to the SKIDROW directory and install Update 4 then copy
crack to main installation directory and overwrite.
4. Play the game!
---------------------------------------------------------------------------------
Update 4 Notes:
Improved threading performance on computers with only 2
cores.
Additional performance optimizations
Added an option to pre-cache all shaders during load time.
This fixes hitching related to shader compiling on some
video cards when viewing an area of the map for the first
time.
Fixed random freezes in certain computer configurations.
Allow Team Change on Ranked servers when it does not
unbalance teams (this is a server admin option).
Allow Team Change grace period at start of match (server
admin option).
Added 4 more reserved slots (server admin option)
Added /connect
Improved quickmatch results (server side change)
Fix for watching films through Combat Record
Fixed compassSpectatorsSeeEnemies exploit
Fixed 3rd person fov exploit
Fix for infinite supply drop exploit.
Fixed crosshair flickering when stereo is active.
Various spawn improvements
Various sound improvements
Fix for Zombies - Teammate shadows not displayed properly.
Fix for radar not staying on in One in the Chamber when it
should.
In a Domination match, the Position Secured medal is no
longer delayed.
'Hardened: Equipment Shot' Challenge can now be completed
by destroying a 'Camera Spike'.
Fix for choppy final killcam in dedicated servers.
Various map glitches fixed.
Weekly and Monthly leaderboards will now track all kills,
deaths and assists properly (All Time leaderboards were
not affected by this)
Added mixed hardcore playlist
Added mixed barebones playlist
Added 12 player versions of all playlists
Reduced timeout values. Connect (or failure to connect is
faster).
Added all white-listed dvars for Ranked and Unranked. Admins
have rcon access to ALL available dvars.
Added Settings and Console tabs for Ranked servers.
Fixes a bug where the "Server" tab doesn't update values
when connecting to a new server.
Added version number to the title bar.
Fixed a bug where UI state didn't persist after switching to
another server.
Added "disconnect" button.
Fixed map "set" to not use admindvar.
Changed all dvars which could be possibly float, to float.
Mostly these are time-type dvars.
Fixed bug where entering a value of zero for Message
Duration would cause a unhandled exception error
Truncated all message fields to 140 chars
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB