rld-cx12.part1.rar
-
►NOWOŚCI -
◄-CALL OF JUAREZ THE CARTEL-SKIDROW -
◄-RUGBY CHALLENGE (2011) SKIDROW -
◄-THE SIMS 3 ZWIERZAKI -
◘ALIEN BREED 3 -
◘Apache- Air Assault PC -
◘ARCANIA FALL OF SETARRIF 2011 -
◘Arma 2 Anniversary Edition (2011) -
◘ARMA II- Reinforcements (2011) -
◘Assassins Creed Brotherhood PL -
◘AUTA 2 -
◘Battle vs Chess -
◘BATTLEFIELD 3 (2011) PC -
◘BATTLEFIELD BAD COMPANY 2 PL -
◘Battle-Los Angeles (2011) SKIDROW -
◘BIOSHOCK 2 -
◘Black Mirror III -
◘Brink -
◘BULLETSTORM -WERSJA 3GB -
◘CALL OF JUAREZ THE CARTEL PC PL -
◘CITIES XL 2012 -
◘COMMAND CONQUER -TYBERYJSKI ZMIERZCH -
◘COMMAND CONQUER -TYBERYJSKI ZMIERZCH(1) -
◘Conspiracies II-Lethal Networks (2011) -
◘Crash Time 4 -
◘CRYSIS 2 PL -
◘CRYSIS PL -
◘Dark Fall 3 - Zagubione Dusze PL -
◘DEAD ISLND (2011)PL -
◘Dead Rising 2 Off The Record (2011) -
◘Death Spank -
◘DEUS EX BUNT LUDZKOŚCI (2011) PL -
◘DIRT 3 ( CLONE DVD ) -
◘DiRT 3 (2011) RIP-3,59 GB -
2 -
A NEW BEGINNING -
ALICE MADNESS RETURNS 2011-SKIDROW -
AudioBook -
DiRT 3 (2011) SKIDROW -
Dziennik Bridget Jones -
filmy 2018 2019 2020 -
filmy RMVB -
Kubuś i Przyjaciele (2011) -
Lenovo 3000 N200 -
Mantis MAN -
muzyka disco polo dla Michała -
nero 7 pelna wersja pl -
SCANIA Multi 02.2011 Multilanguage .PL -
VW programy -
zachomikowane
WYMAGANIA SPRZĘTOWE :
wymagania sprzętowe: Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Cities XL 2012 to symulator budowy miasta, w którym zarządzamy wszystkimi najważniejszymi aspektami funkcjonowania wnoszonej przez nas metropolii.
Cities XL 2012 jest rozbudowanym symulatorem budowy i zarządzania miastem, za którego produkcją stoi francuskie Focus Home Interactive, odpowiadające miedzy innymi za serię TrackMania czy grę Blood Bowl. W 2010 roku Francuzi kupili prawa do marki Cities XL od bankrutującego studia Monte Cristo. Efektem przejęcia było rozwinięcie oraz udoskonalenie stworzonego przez upadłego już dewelopera projektu i wydanie Cities XL 2011, w którym zamiast skupiać się na trybie multiplayer (tak jak zrobił to poprzednik), powrócono do modelu zabawy opartego przede wszystkim na rozgrywce jednoosobowej.
W Cities XL 2012, podobnie jak w Sim City i innych grach z gatunku, celem zabawy jest zbudowanie jak najbardziej zbliżonego do ideału miasta, którego mieszkańcy wiodą sielskie życie, płacąc niskie podatki, nie przejmując się porannymi korkami, kolejkami w przychodni i zanieczyszczeniem powietrza. Wcielamy się w rolę burmistrza, a naszym zdaniem jest nie tylko planowanie urbanistycznego układu metropolii, ale także zadbanie o wydajny i sprawny transport, bezpieczeństwo energetyczne, budowę mieszkań i domów oraz służących zamieszkującym je ludziom instytucji społecznych i miejsc, gdzie mogą spędzić swój wolny czas. W porównaniu z poprzednią częścią do tysiąca wzrosła liczba unikalnych elementów i struktur, które postawimy w naszym mieście, a ich wygląd i styl architektoniczny zależy od miejsca w jakim je wzniesiono. Pojawiają się więc budowle typowe dla górskich miast, portów czy nadmorskich kurortów wypoczynkowych.
Cities XL 2012 oddaje do dyspozycji graczy ponad 60 nowych map. Część z nich jest wiernym odwzorowaniem prawdziwych ziemskich lokacji, takich jak wyspy Kajmany czy leżące w Wielkim Kanionie jezioro Powell, inne natomiast są fantastycznymi lokacjami, które mogą być wyzwaniem dla zdolności graczy lub po prostu odznaczać się atrakcyjnymi wizualnie krajobrazami.
Jedną z najważniejszych nowości dla wielu fanów serii jest z pewnością oficjalne wsparcie dewelopera dla wszelkiej maści twórczości moderskiej. Instalowanie i korzystanie z modów w poprzednich odsłonach gry wiązało się z modyfikacją plików za pomocą edytorów i narzędzi tworzonych przez graczy. Twórcy uprościli ten proces i umieścili w grze szczegółowy poradnik, który pomoże początkującym moderom.
Co prawda Cities XL 2012 jest samodzielnym tytułem nie potrzebującym do działania poprzednich części serii, ale możemy go także nabyć w formie elektronicznego uaktualnienia wersji 2011. Sprawi to, że nie stracimy dostępu do miast, którym poświeciliśmy dziesiątki godzin ciężkiej pracy w poprzedniej odsłonie tytułu.
Całość gry działa na lekko odświeżonym silniku graficznym znanym z poprzednich części. Liczyć możemy więc na miłą dla oka trójwymiarową grafikę, pozwalająca na oglądanie miast zarówno z widoku satelitarnego jak i z poziomu oczu zwykłego przechodnia.