Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Eagle Radiant Cross C3 0.3c.exe

Willist / Gry / Mount & Blade / Mody / The Eagle and The Radiant Cross / Eagle Radiant Cross C3 0.3c.exe
Download: Eagle Radiant Cross C3 0.3c.exe

62,63 MB

5.0 / 5 (2 głosy)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

The Eagle and The Radiant Cross
Więc tak, moje wrażenia po dwóch danich gry są wspaniałe. Mod przenosi nas w czasy renesansu, gdzie na polach bitew królował proch, a tradycje rycerskie zeszły na drugi plan. Co za tym idzie, w modzie doświadczymy broni palnej, nowych przedmiotów takich jak zbroję, które są jak żywcem wyjęte z XVI w. Zmiany, które zaszły w porównaniu do Zwykłego Nativa są duże. Po pierwsze mapa pozostaje ta sama, ale państwa oraz nazwy miast zostały pozmieniane, a i zachodnia część mapy została odblokowana, ponieważ dodano nową frakcję. Innych różnic nie wyłapałem. Państwa są cudowne i tu musze podkreślić, że każde odwzorowuje jakieś historyczne, co znacznie wpływa na rozgrywkę, pozytywnie oczywiście. Więc teraz uświadczymy starć pomiędzy:

Holy Swadian Empire (Dawniej Swadia)- Wzorowane na Świętym Cesarstwie Rzymskim. Posiada przepiękne jednostki rycerzy oraz pikinierów lecz to nie wyglądem Swadia zwycięża! Frakcja posiada na prawdę potężną konnicę w postaci rycerzy, która może się równać z kawalerią Lion Throne. Niezwykłym plusem jest tu mocna piechota w postaci pikinierów, którzy stanowią jedne z najlepszych jednostek dostępnych w modzie. Na pikinierach się nie kończy, ponieważ Swadianie umiejętnie władają także mieczami dwuręcznymi i stanowią idealny oddział do szturmu na zamek lub miasto. Od standardów nie odbiegają także strzelcy, którzy używają arkebuzów lecz z moich obserwacji wynika, że nawet Swadiańscy Sharpshooterzy celnością nie grzeszą w wyniku czego są mocno średni. Jednak posiadają grube zbroje i tu zaryzykuję stwierdzenie, że lepiej spisują się jako piechota.

Tsardom of Vaegirs (Dawniej Vaegirowie)- Między tym caratem, a Rusią ciężko szukać różnic. Jednostki są typowo ruskie, a także lordowie, a w zasadzie Bojarzy mają typowe imiona. Car Feodor Grozny był moim pierwszym władcą w tym modzie. Przyznać muszę, że moje uczucia co do tej frakcji są mieszane. Posiadają mocno średnią piechotę, która jest po prostu słaba oraz w miarę dobrych strzelców z porządnym pancerzem. Prawdziwą siłą Vaegirów jest potężna konnica Arystokratów. Takiej rozróby jaką robią jeźdźcy Vaegirów próżno szukać w tych rejonach mapy, do których docierają wojska Ojczulka Cara.

Lion Throne (Dawniej Rhodocy)- Włochy i wszystko jasne, jednostki typowo włoskie, tak samo jak imiona lordów, a także wzmianki o walce dla papieża (czyżby religijne podziały?). Moja ulubiona, a zarazem jedna z najpotężniejszych, jeśli nie najpotężniejsza frakcja. Ma bardzo potężną i jednolitą armię, w której dyscyplina to podstawa, a jednocześnie jednostki regionalne, które w żadnym wypadku nie przypominają reszty armii. Jednostki Brygadierów po awansie cały czas mają to samo uzbrojenie, tak samo jak jeźdźcy, ale można rekrutować także arabskich łuczników konnych oraz pieszych. Ogólnie potężna kawaleria i piechota, celni strzelcy oraz lekka piechota i konnica jako tanie oddziały wsparcia. Mieszanka wybuchowa.

Laurians (Dawniej Nordowie)- No cóż naszej kochanej ciężkiej piechoty już nie ma, bo zastąpiła ją nowoczesna i jeszcze potężniejsza armia Hiszpańska, a przepraszam Lauriańska. O potędze czworoboku pikinierów świadczą moje spotkania z nim, jestem weteranem tej gry i takich problemów dawno nie miałem. Posiadają najlepszą piechotę w grze, a to za sprawą ich słynnego czworoboku złożonego z pikinierów. Niestety nie udało mi się do tej pory pokonać tej formacji gdyż jeden sztych piką kończy żywot mój i większości innych wojaków. Najlepszym sposobem według mnie jest zaprowadzenie ich do wody gdyż to było jedyne miejsce gdzie przerwałem ich szyk, pech sprawił, ze za chwilę wyszli oni z wody. Żeby nigdy nie wygrać z formacją piechoty? Hańba lecz w tym wypadku pozytywna.

Ormeli Empire (Dawniej Khergit Khanate)- Imperium Osmańskie było potęgą, która podbiła by Europę, gdyby nie nasza dumna Husaria! W grze wartości tureckie zanikły, niestety. Posiadają słabą konnicę, a w zwykłym Native ich kawaleria siała spustoszenie. Mocną stroną Ormelów są oczywiście łucznicy konni oraz niezwykle celni strzelcy Janczarów, którzy niestety nie posiadają praktycznie zbroi. Poza tym słaba piechota. Nie miałem problemów z pokonaniem nawet dwukrotnie większej armii. Frakcja ładna i klimatyczna lecz tylko dla hardcore'owców.

Imperial States (nowa frakcja)- Yes my Kaiser! W Medieval 2 często słyszymy te słowa i myślę, że nic lepiej nie ukaże niemieckiego klimatu tej frakcji z jej godłem na czele. Jednostki nowoczesne, jednolite, profesjonalne i potężne. Piechota przeważnie uzbrojona w broń krótką lub długie strzelby, a do walki wręcz służy im szabla. Może nie zadają dużych obrażeń, ale za to są niezwykle szybcy i sprawnie posługują się bronią. Ich strzelcy mają niezwykłe oko, więc radzę uważać. Co zaś tyczy się kawalerii, to nie powiem nic dobrego, bo tak na prawdę jest słaba, jedna ze słabszych w grze. Frakcja ciekawa lecz w najbliższym czasie nie będę nią grał. Widać zbytnia niechęć do orzełka.

Każda z tych frakcji posiada zupełnie nowe jednostki, i chyba nie spotkamy w modzie wielu jednostek znanych z Native. Jednak pewien rodzaj jednostek z pewnością umili rozgrywkę wielu graczom, a chodzi mianowicie o chorążych. Czy jest coś piękniejszego niż dzielny chorąży prowadzący ludzi do bitwy? Każda frakcja posiada swoje własne chorągwie z godłem państwa. Tu jest pewien szkopuł, bo jest to jednostka unikalna, więc można ją zdobyć tylko po bitwie pod warunkiem, ze wróg miał chorążego wśród jeńców. Jednak bitwy są tu tak częste, że nigdy nie mogłem narzekać na brak sztandaru. I skoro jestem przy awansach, to muszę wspomnieć o wspaniałym systemie rekrutacji, który w pewnym stopniu ograniczy dowolność żołnierzy w armii gracza. Otóż niektóre jednostki możemy rekrutować tylko jeżeli jesteśmy wasalem w jakieś frakcji. Jeżeli nie, to możemy rekrutować tylko ludzi z wiosek, którzy zazwyczaj stanowią słabą piechotę, która nie jest w stanie stworzyć dobrego oddziału. Czyli grając np. Vaegirami w wioskach możemy rekrutować ludzi, których możemy awansować na w miarę dobrą piechotę i strzelców, a w miastach wspaniałą konnicę, jeżeli nie należymy do frakcji, to rekrutacja w mieście odpada. Oczywiście nie ma tylko jednego rodzaju jednostek do rekrutacji, bo grając na przykład jako wasal Lion Throne możemy przyjmować w mieście ciężką piechotę w postaci Brigadier od The Radiant Cross, która może awansować na oddziały kawalerii i oprócz nich do rekrutacji są dostępne jednostki lekkiej piechoty, strzelców, łuczników pieszych i konnych o mocno arabskim wyglądzie. W wioskach możemy rekrutować Ellisian Infantry, których nazwa pochodzi od stolicy państwa Ellis. W modzie nie możemy rekrutować lordów, czy też kapitanów, ale takich możemy spotkać na mapie. Są także oddziały frakcji, które nie posiadają dowódcy w postaci lorda, ani żadnej innej na przykład Vaegir Cossacks. To także jest pewne urozmaicenie, bo już nie musimy koniecznie walczyć z innym lordem lub karawaną, czy też chłopami. Pojawiła się też dla wielu, jak również i dla mnie, wspaniała opcja zmiany herbu w każdym momencie gry, wystarczy tylko rozbić obóz i kliknąć na opcję Take an Action, a następnie Choose New Heraldry. Dla mnie na prawdę ciekawą rzeczą są unikalne przedmioty, które możemy znaleźć po bitwie. Przedmioty są bardzo dobre i posiadają swój własny, unikalny opis.

Mod wart polecenia każdemu fanowi Mount & Blade. Zakochałem się w nim od pierwszego wejrzenia, bo jak żywy stanął mi przed oczyma Dukes & Mercenaries z wersji 0.751 (to chyba było kiepskie określenie ;D). Więc ruszajcie po zwycięstwo z imieniem Boga i papieża na ustach lub stańcie po stronie niewiernych kpiących ze Świętej Inkwizycji! Wybór należy do Was.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności