Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Crazy Chicken Pinball - Portable.rar

TylkoPortable / Gry Portable / Crazy Chicken Pinball - Portable.rar
Download: Crazy Chicken Pinball - Portable.rar

28,72 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek
Wymagania:
System: Windows® 2000 / XP / x64 / Vista / Windows 7
Procesor: Pentium III 800 or equivalent
Miejsce na dysku: 50MB
Pamięć RAM: 128MB (256MB recommended)
Grafika: 32MB DirectX 8.1
Audio: DirectX8.1 z sterownikami

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Anomaly 2 jest strategią należącą do podgatunku określanego mianem odwróconego Tower Defense, co sprawa, że łączy w sobie cechy dynamicznej gry akcji oraz klasycznych RTS-ów. Mimo tytułu, produkcja jest już trzecią z kolei, po Anomaly: Warzone Earth i Anomaly: Korea, odsłoną serii Anomaly, która narodziła się w 2011 roku. Podobnie jak w przypadku dwóch poprzednich części, za przygotowanie gry odpowiada polskie 11 bit studios. Twórcy zadbali o to, by kampania singleplayerowa stanowiła wyzwanie nawet dla najbardziej doświadczonych graczy. Jej fabuła kontynuuje wątki rozpoczęte w Warzone Earth. Akcja Anomaly 2 rozgrywa się w 2034 roku. Ludzkość przegrywa wojnę z obcymi najeźdźcami. Ci, którzy ocaleli podróżują wspólnie w dużych konwojach przez mroźne pustkowia, poszukując zapasów i jedzenia, stale obawiając się ataku ze strony maszyn wroga. Starają się również dotrzeć do utrzymującej tropikalny klimat anomalii na południowej półkuli, by ostateczne zlikwidować pozaziemskie zagrożenie. Warto zaznaczyć, że w zależności od decyzji podjętej w ostatniej misji, obejrzymy jedno z dwóch różnych zakończeń historii. Modelu rozgrywki w Anomaly 2 nie dotknęły żadne drastyczne zamiany, w związku z czym nadal dowodzimy własnym oddziałem, starając się w jednym kawałku przebyć dany obszar i wykonać określone zadania. Producenci wprowadzili jednak szereg udoskonaleń gwarantujących nowe możliwości taktyczne. Najważniejszą z nich jest opcja przeobrażenia każdej jednostki bojowej w jej drugą formę, obdarzoną innymi właściwościami. Dzięki temu dwukrotnie zwiększa się liczba dostępnych dla dowódcy rodzajów pojazdów. Dodatkowo zabawę uatrakcyjniają okazjonalne skrypty w czasie kampanii oraz udoskonalona oprawa graficzna, działająca na autorskim silniku studia 11 bit.
obrazek Thunder Wolves to trójwymiarowa zręcznościówka, w której zasiadamy za sterami współczesnych helikopterów bojowych. Producentem jest węgierskie studio Most Wanted Entertainment, które do tej pory znane było głównie dzięki tytułom casualowym przeznaczonym na platformy mobilne oraz konsole Wii i Nintendo DS. Wydawcą i dystrybutorem gry jest Ubisoft. W trackie rozgrywki wcielamy się w doświadczonego pilota helikoptera bojowego, który wraz z innymi członkami swojego oddziału walczy z siłami terrorystów. W czasie kampanii bierzemy udział w serii zróżnicowanych misji wojskowych. Polegają one na eliminacji konkretnych celów, takich jak budynki i pojazdy wojskowe, eskorcie konwojów oraz walkach powietrznych. Areną zmagań z „wrogami wolności” są lokacje rozsiane po całym świecie. Jednostki przeciwnika oraz konstrukcje zbudowane na polach bitew można niszczyć za pomocą uzbrojenia, takiego jak działka czy rakiety. Warto zaznaczyć, że do dyspozycji graczy oddano przeszło 30 modeli śmigłowców wojskowych, różniących się osiągami, takimi jak szybkość czy zwrotność. Bawić możemy się nie tylko samotnie, ale również i w trybie kooperacji, w którym jedna osoba wciela się w pilota, a druga w operatora broni.
obrazek Wypakować, i grać. F.E.A.R. to kolejna gra z gatunku FPS autorstwa ojców m.in. Shogo: Mobile Armor Division, The Matrix Online i serii No One Lives Forever. Tytułowy akronim oznacza First Encounter Assault and Recon, co jest nazwą specjalnego rządowego oddziału militarnego ds. likwidacji wszelakiego terroryzmu. Wszyscy członkowie rzeczonego zespołu odbywają konwencjonalne szkolenie (umiejętności strzeleckie, walka wręcz itp.) oraz zdobywają zdolności o charakterze paranormalnym (np. niesamowita szybkość, owocująca de facto spowolnieniem otoczenia – vide słynny efekt bullet-time z filmowego cyklu The Matrix). Sterowany przez użytkownika bohater należy właśnie do wymienionej wcześniej grupy, wyruszającej na niebezpieczną misję odbicia z rąk tajemniczych złoczyńców siedziby korporacji technologicznej Armacham. Jednakże akcja (dwanaście wirtualnych godzin) upływa nie tylko wewnątrz budynków, ponieważ przygotowano także duże fragmenty miasta i sekwencje przemieszczania się rozmaitymi wehikułami (śmigłowiec, samochód etc.) w roli pasażera. Napotkani przeciwnicy wykazują stosunkowo wysoki poziom sprytu, dzięki zaawansowanym algorytmom Sztucznej Inteligencji. Zawsze można mimo wszystko sprowadzić ich do przysłowiowego parteru przy pomocy jednego z dostępnych środków bojowych, czyli m.in. karabinu maszynowego z dołączonym celownikiem optycznym. Developerzy bardzo poważnie potraktowali szeroko rozumiany temat realizmu, implementując w swoim dziele rozbudowany model fizyczny. Ponadto twórcy przyszykowali szczegółowo dopracowaną oprawę wizualną, znakomicie prezentującą industrialny świat gry. Warto jeszcze wspomnieć o sporym zakresie interakcji z otoczeniem i innymi członkami tytułowej pięcioosobowej drużyny: Rowdy Betters (dowódca), Jin Sun-Kwon (snajper), Spen Jankowski (ekspert od wsparcia) i Douglas Holiday (saper).
obrazek Rozpakować i grać. Multiplayer chodzi bez zarzutu. Wgrany najnowszy patch. Empire Earth to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Stainless Steel Studios składający się z ludzi odpowiedzialnych za powstanie głośnej serii gier Age of Empires. Gra pozwala na rozgrywkę w kilku trybach: można niczym w Cywilizacji prowadzić swój naród (m.in. Greków, Anglików, Francuzów i Niemców) poprzez pół miliona lat rozwoju ludzkości (od paleolitu do epoki nanotechniki); można rozegrać jedną z czterech kampanii, gdzie obejmując pieczę nad postacią historyczną (np. baronem Ringhofebnem) musimy osiągnąć z góry założone cele; lub też zagrać z komputerem w trybie skirmish. Empire Earth zachwyca możliwościami rozwoju oraz ilością dostępnych technologii i jednostek. Występuje tu ponad 200 różnorodnych jednostek pochodzących z różnych epok (na przykład: paleolityczny chłop z oszczepem, kawalerzysta Napoleoński, współczesny czołg), oczywiście w danej epoce mamy dostęp tylko do odpowiednich dla niej oddziałów. Bitwy mogą toczyć się na wodzie (i pod nią), na lądzie i w powietrzu. W charakterze jednostek specjalnych spotkamy też wielu znajomych z książek historycznych, między innymi Aleksandra Wielkiego, Napoleona, czy Churchilla. Ciekawą innowacją jest fakt, że w zależności od epoki zmieniają się surowce konieczne do rozwoju gospodarki. Liczba technologii, jest ogromna, niemalże uniemożliwia odkrywanie wszystkiego „jak leci” i wymusza na graczu wybieranie pomiędzy różnymi drogami rozwoju. Ponadto autorom należą się duże brawa za niezwykle zaawansowane komputerowe AI, które w sposób dynamiczny reaguje na poczynania gracza. Przykładowo jeżeli chcemy dokonać nalotu bombowego na jego terytorium, to komputer, gdy tylko „wybada”, że gromadzimy armadę powietrzną, przystępuje do budowy broni przeciwlotniczej, niwecząc tym samym nasze plany. Dużym plusem Empire Earth jest bardzo ładna i szczegółowa grafika. Wyczyny naszej nacji obserwujemy w całkowitym trójwymiarze, z możliwością zbliżania i oddalania widoku oczywiście w rozsądnym zakresie. Zastosowano tu patent podobny do tego znanego z Emperor: Battle for Dune, tzn. im dalej oddalamy widok, tym perspektywa, z której patrzymy zmierza w stronę tzw. z lotu ptaka, a wraz z przybliżaniem otrzymujemy widok z boku. Program pozwala też na rozgrywkę wieloosobową w siei lokalnej i Internecie oraz na tworzenie swoich własnych map i scenariuszy (zaimplementowany edytor).
obrazek Rozpakować, odpalić setup.bat i cierpliwie czekać aż gra się rozpakuje. Driver: Parallel Lines to kolejna, czwarta już część popularnej serii przygodowych gier akcji, w których wyścigi samochodowe odgrywają niebagatelną rolę. Kontynuacja cyklu wymagała od Atari sporej dozy odwagi oraz wiary w jej dobre przyjęcie przez graczy, gdyż jak dobrze pamiętamy, trzecia część, Driv3r, została dosłownie „zmiażdżona” zarówno przez krytykę jak i docelowych odbiorców. Akcja Driver: Parallel Lines przenosi nas do Nowego Jorku, w lata 70-te zeszłego stulecia. Ponownie położono nacisk na korzystanie z różnej maści samochodów. W porównaniu z poprzednią częścią, ograniczeniu uległy strefy, w których poruszamy się na własnych nogach, zagęszczono ruch uliczny, a także ulepszono algorytmy sztucznej inteligencji. Historia opowiedziana w Driver: Parallel Line została podzielona na dwa ściśle powiązane ze sobą epizody. Akcja pierwszego z nich rozgrywa się w latach siedemdziesiątych, kiedy to osiemnastoletni nowojorczyk o pseudonimie TK (skrót od The Kid - pol. Dzieciak) pragnie zdobyć pieniądze i sławę. Uzdolniony, popularny i arogancki jak diabli młodzieniec, słynie w najbliższej okolicy z ponadprzeciętnych umiejętności w prowadzeniu samochodem. Jego wyczyny szybko przyciągają uwagę otoczenia, począwszy od nastolatków lubiących ścigać się po ulicach przedmieścia, na gangsterach kończąc. Ci ostatni należycie doceniają talent chłopca, płacąc mu za wykonywane zlecenia. TK ma jednak wyraźnego pecha. Podczas jednego z doskonale zaplanowanych zadań dla miejscowego króla przestępczości, coś idzie nie tak. Bliżej niezidentyfikowany kapuś wystawia naszego bohatera, co owocuje policyjną obławą. Zamiast za kierownicę, TK trafia za kratki. Na długo, bo 28 lat. Drugi epizod rozpoczyna się w 2006 roku, kiedy główny bohater w końcu opuszcza więzienie. TK pragnie zemsty. Aby jednak tego dokonać, musi wpierw powrócić do dawnej wprawy w kierowaniu samochodami. Nie jest to takie proste, wszak nie siedział on za kółkiem od ponad dwudziestu lat.
obrazek Rozpakować, odpalić setup.bat i cierpliwiwe czekać aż gra się rozpakuje. Pentium 4 2.4 GHz, 512 MB RAM, karta graficzna 128MB (GeForce 6 lub lepsza), 2.5 GB HDD, Windows 2000/XP 25 to Life to wzorowana na takich tytułach jak Grand Theft Auto, Gangland czy The Getaway trójwymiarowa gra akcji, w której główny bohater obserwowany jest z perspektywy trzeciej osoby (TPP). Za jej produkcję odpowiedzialna jest firma Avalanche Software, znana głównie dzięki dynamicznym konsolowym pozycjom. Akcja 25 to Life rozgrywa się na ulicach jednego ze współczesnych amerykańskich miast. Gra oferuje cztery podstawowe tryby multiplayer oraz tryb single player, warto przy tym nadmienić, iż to właśnie zabawa w Sieci stanowi podstawową atrakcję programu. Podczas zabawy wieloosobowej, na jednej planszy może spotkać się maksymalnie szesnastu zawodników. Gracz może stanąć po stronie stróżów prawa bądź też gangsterów. Wybór ten ma oczywiście zasadniczy wpływ na przebieg zabawy. Policjanci muszą na przykład uważać na osoby cywilne i postępować zgodnie z obowiązującym prawem. Stróżowie prawa dysponują również mniej efektownym arsenałem, na który przeważnie składają się pistolety i karabiny służbowe. Ograniczenie to w pewnym stopniu rekompensowane jest przez świetne wyszkolenie funkcjonariuszy, pod tym względem bandyci prezentują się znacznie gorzej. Pierwszy z trybów multiplayer nosi nazwę „War”. Jest to wariacja na temat tradycyjnego deathmatcha - policjanci stają do bezpośrednich walk ze świetnie uzbrojonymi bandytami. Gracz może oczywiście wybrać, do której z drużyn zamierza się przyłączyć. Drugi to „Raid”. Jak sama nazwa wskazuje, to nalot na podejrzany obiekt. Funkcjonariusze muszą odnaleźć i zabezpieczyć znajdujące się w nim dowody rzeczowe, jak np. brudne pieniądze czy narkotyki. „Robbery” to z kolei organizowany bez bandytów napad z bronią. Przestępcy muszą przedostać się do określonego budynku, wykraść najcenniejsze obiekty i udanie zbiec z miejsca zdarzenia. Ostatni z dostępnych trybów to „Tag”. Zadaniem sterowanej przez gracza postaci jest namalowanie możliwie jak największej ilości graffiti, oczywiście w wyznaczonych do tego celu miejscach. Należy dodać, iż przed rozpoczęciem każdego pojedynku trzeba dokonać wyboru odpowiednich typów broni przy czym z oczywistych względów nie można wziąć ze sobą wszystkiego. W trybie jednoosobowym wcielamy się w bandziora o pseudonimie Freeze. W ramach ciekawostki należy dodać, iż w miarę przechodzenia kampanii dla pojedynczego gracza odblokowane zostaną ukryte nagrody, z których będzie można skorzystać w trakcie rozgrywek sieciowych.
obrazek Kiedy Rovio ogłosiło współpracę z firmą LucasArts, na mocy której powstać miało Angry Birds: Star Wars, nie spodziewałem się po produkcie niczego innego, jak „wojny klonów”. Wyglądało na to, iż producent nie sięgnie nawet po najnowsze rozwiązania z edycji Space serii, podmieniając zwyczajnie opierzone postacie z pierwszej gry na przerysowanych bohaterów sagi Gwiezdnych Wojen. Na szczęście jednak na taką łatwiznę nikt nie pójdzie. Tak jak w pierwowzorze każdy ptak miał nieco inne właściwości, podobnie w Angry Birds: Star Wars swoimi własnymi sztuczkami popiszą się znani i lubiani bohaterowie — Han Solo, Chewbacca czy Lord Vader. Czerwony Luke Skywalker przy lądowaniu ciachnie przykładowo przeszkodę lub prosiaka mieczem świetlnym, a księżniczka Leia z dystansu wystrzeli kilka wiązek lasera, rozwalając tak świńskie konstrukcje. Na planszach ujrzymy rozpoznawalne lokacje znane z kinowej serii, a do zabawy zachęcać będzie muzyka rodem z filmów George'a Lucasa. Rovio, szykując się na premierę gry zaplanowaną na 8 listopada, od jakiegoś czasu zbiera przerobione na „uskrzydloną” modłę kwestie z Gwiezdnych Wojen, pewnie po części w celach marketingowych.
obrazek Rozpakować i grać. Chodzi bez CD. Druga część gry akcji/FPS, Mortyr, stworzonej przez polską grupę developerską Mirage Interactive. Głównym bohaterem Mortyra 2 jest nowa postać, Sven, jednakże wywodząca się z tej samej rodziny co Sebastian, bohater pierwszego Mortyra. Akcja osadzona została w czasach II Wojny Światowej - rozpoczyna się Szwecji i prowadzi nas przez sporą część Europy, m.in. odwiedzimy Polskę, Słowację, a finalny rozdział toczy się w Grecji. Nasz bohater odkrywa plany superbroni nazistów „Wunderwaffe”, która ma zostać wykorzystana przeciwko wrogom Rzeszy i przez całą grę stara się zapobiec jej użyciu. Nowy Mortyr nastawiony jest tylko i wyłącznie na czystą, wartką i dynamiczną akcję - żadnych elementów cRPG. Nie znaczy to jednak, iż gra jest prosta, wręcz przeciwnie, wymaga sporego wysiłku od gracza, tym bardziej, że podczas produkcji położono duży nacisk na elementy taktyczne – bieganie i masowa eksterminacja nie mają tu racji bytu. Naszymi przeciwnikami są tylko naziści - nie zobaczymy tu żadnych droidów, szkieletorów, obcych, czy potworów - wyłącznie ludzie. Dużo wysiłku włożono w opracowanie procedur komputerowego A.I., tak by przeciwnicy zachowywali się sensownie, wykorzystywali przeszkody terenowe, współpracowali ze sobą, osłaniali się wzajemnie, itp. W nasze ręce oddany został też spory arsenał „potężnych” broni, karabinów maszynowych, pistoletów, granatów, itp. Gra dysponuje w pełni trójwymiarową, efektowną grafiką (engine został napisany od podstaw).
obrazek Wypakować i grać. Episode Two to drugi, oficjalny dodatek do gry Half-Life 2, pierwszoosobowej strzelaniny z 2004 roku, która zdaniem wielu krytyków stała się najlepszym FPS-em w historii elektronicznej rozrywki. Akcja rozszerzenia koncentruje się wokół danych, które Gordon Freeman i Alyx Vance wynieśli ze zrujnowanej Cytadeli obcych (wydarzenia te miały miejsce w pierwszym epizodzie, wydanym w połowie 2006 roku). W epizodzie drugim, porównywalnym pod względem długości rozgrywki z pierwszym dodatkiem, zwiedzamy tereny zlokalizowane poza miastem City 17. Oprócz lasów z realistycznie prezentującą się roślinnością, autorzy zafundowali nam również ukrytą w gęstwinie bazę wojskową, składującą rakiety z głowicami atomowymi, a także zapomnianą, starą kopalnię. Część trasy przemierzymy na pokładzie nowego pojazdu, do którego mogą wsiąść dwie osoby (kierowca plus żołnierz obsługujący karabin maszynowy). Dodatek oferuje zupełnie nową broń, która pomoże Gordonowi w eksterminacji Striderów – ogromnych robotów, będących prawdziwym utrapieniem w Half-Life 2. Nowe właściwości zyskał też Gravity Gun, zabawka służąca do interakcji ze środowiskiem. W epizodzie drugim natkniemy się na bardzo skomplikowane łamigłówki (najtrudniejsze w całym cyklu), które wymagają nie tylko pomysłowości, ale również znajomości podstawowych praw fizycznych. W Half-Life 2: Episode Two pojawił się ponadto nowy wróg – Łowca, który ze względu na swoje niewielkie rozmiary, potrafi przemierzać nawet najbardziej trudny teren. Roboty te są w stałej komunikacji ze Striderami, co czyni je niezwykle niebezpiecznymi. Gra dystrybuowana jest na dwa sposoby - w ramach zestawu The Orange Box oraz oddzielnie (tzw. stand alone), gdzie dołożono tylko Half-Life 2: Episode One.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności