stan-sie-postrachem-bukmacherow.pdf
-
0-9 -
A-B -
Blade Trilogy DVDRip -
BOND 007 -
C-D -
Chore melodie -
Dilated Peoples - 20-20 -
DVD SLIM -
E-F -
Filmy -
FILMY -
G-H -
I-J -
ITALIA CD 1 -
ITALIA CD 2 -
James Bond 007 !!! -
Jamiroquai - Greatest Hits -
Jericho -
Jersey Shore - Season 4 -
Kinematografia -
K-L -
KLASYKA POSLKIEGO KINA -
Lord of the rings trilogy blue ray -
LOST -
MJUZIK -
M-N -
Mój up -
Muzyka Rozrywkowa -
Na komórke -
Nowy upload -
O-P -
Pinek87 -
PLATYNOWA KOLEKCJA -
Prison Break Season 1 -
ringtones-mp3-telefon -
R-S -
Seriale -
sezon1 -
sezon2 -
SKARBY POLSKIEGO KINA -
Szklana Pułapka 4 -
Szybki Szmal - Mixtape 2005 -
ŚWIĘTA POLSKIE -
The Last Legion Dvd rip -
The Lord of the Rings - Extended Trilogy -
TOP 50 NAJLEPSZYCH KOMEDII ŚWIATA -
Tropiciel -
T-U -
Underworld.Trilogy.BuRay.480p.H264 -
W-Z
Efekt jo-jo nie dotyczy tylko i wyłącznie odchudzania. Twoja motywacja do działania także jest często poddawana temu efektowi. Czytasz wspaniałą książkę, która sprawia, że czujesz nieograniczony przypływ energii – daje Ci tak zwanego „kopa”. Przez tydzień masz uczucie, jakby ktoś przypiął Ci skrzydła. Albo może wziąłeś udział w szkoleniu – poznałeś świetne techniki, wspaniałych ludzi, jesteś gotów na stosowanie różnych nowych metod.
Ale po tygodniu... znowu wracasz do starego trybu życia, starych zmartwień, brakuje Ci znów energii... Gorzej! Czujesz się jeszcze bardziej wypompowany z sił, bo teraz zdajesz już sobie sprawę z tego, co mógłbyś zrobić, żeby poprawić jakość Twojego życia, ale nie chce Ci się zrobić zbyt wiele w tym kierunku. Znasz to skądś?
Autor książki porównał to uczucie zastrzyku motywacji do "efektu kina".
Jak bezpośrednio wpływać na ludzkie instynkty, emocje i wyobraźnię, sprawiając, że wszelkie Twoje sugestie staną się nieodparcie fascynujące, zniewalające i hipnotyczne?
Możesz przemawiać bezpośrednio do czyichś instynktów i zmysłów, a wtedy Twoje słowa znajdą natychmiastowy odzew. Opisana w tej książce unikalna metoda nosi angielską nazwę Gut Talk. Tłumacząc dosłownie nazwę znaczy ona mniej więcej “mówienie do czyichś wnętrzności”, czyli do serca, emocji, instynktów. Tyle tylko, że po polsku nie daje się wyrazić nawet w przybliżeniu tak krótko i jednoznacznie, więc zachowaliśmy oryginalną nazwę.
Władza. Pieniądze. Seks. Jeśli jesteś mniej więcej taki, jak większość ludzi, to widząc lub słysząc te słowa, odczuwasz lekki dreszcz. Uwierz jednak, że wypowiadanie słów: władza, pieniądze czy seks, to wcale nie jest jedyny sposób wywarcia wpływu na emocje innych ludzi. Kiedy ktoś wie, jak używać pozostałych wymiarów ludzkiej komunikacji – jak skoordynować to jak mówi, z tym co mówi – zdobywa umiejętność przyciągania czyjejś uwagi tak samo pewnie, jak dyskotekowy bramkarz potrafi wykręcić czyjąś rękę.
Nie chodzi tylko o zdobycie czyjejś uwagi. Ktoś, kto potrafi przemawiać bezpośrednio do instynktów, do serca, do emocjonalnej części psychiki; potrafi sprawić, że będziesz pragnął tego, czego nigdy nie pragnąłeś; potrafi otworzyć Twój umysł na możliwości, które nigdy by Ci nie przyszły do głowy.
Książka, „Gut Impact” stawia sobie za zadanie dać Ci tę władzę nad ludzkimi emocjami. Będzie tu mowa o tym, jak możesz się nauczyć sięgać poza racjonalne motywy innych ludzi i oddziaływać bezpośrednio na ich instynkty, rozbudzając i rozpalając swymi słowami ich wyobraźnię.
Odkryjesz dzięki niej, w jaki sposób, sięgając poza racjonalne motywy słuchacza, możesz oddziaływać bezpośrednio na instynkty, jak możesz rozpalać wyobraźnię samymi słowami.
Chodzi o nauczenie Cię, jak możesz dotrzeć do ludzi, inspirować ich, motywować, prowadzić. Nie jest to książka pełna niezrozumiałych, naukowych dywagacji czy mglistych teorii. Jest to praktyczny poradnik, pełen konkretnych sposobów do wykorzystania w realnych, życiowych sytuacjach, prowadzący do uzyskania oczekiwanych rezultatów.
Poznaj ostateczną prawdę na temat tego, co blokuje Twój osobisty sukces
Gdy czytasz kolejną motywacyjną książkę o samorealizacji i samospełnieniu, czujesz, jak Twoje wewnętrzne baterie rozgrzewają się do czerwoności. Odkładasz książkę i mówisz sobie w duchu: od dzisiaj wszystko się zmieni! Osiągnięcie sukcesu i droga do niego wydają się wtedy bardzo proste.
Przyznam Ci rację, każda książka motywacyjna działa na nas jak Red Bull. Wprowadzamy w życie pozytywne mikro zmiany. Tydzień po przeczytaniu takiej książki jest magiczny, czujesz, że to ma sens, ale potem... Nie wiem, czy też tak to odczuwasz, że te naładowane baterie tracą siłę, a Ty wracasz do starych nawyków?
Jak wycisnąć więcej z książek motywacyjnych?
Masz tak naprawdę dwa wyjścia:
- 1. Przeczytać kolejną książkę motywacyjną, nakręcić się na tydzień, a potem zapomnieć i wrócić do starych nawyków.
- 2. Znaleźć i rozprawić się z wewnętrznymi hamulcami sukcesu.
Która opcja brzmi sensowniej?
Jak dzięki trzem krokom strategii hipnotycznego marketingu zrobić fortunę online?
"Jak Można Zwiększyć Zyski Swojej Firmy od Kilkudziesięciu do Kilkuset Procent?"
Zobacz nagranie Joe dla Złotych Myśli:
Jak zapamiętać 200 hiszpańskich słów, zwrotów i wyrażeń w 100 minut, i poznać ich prawidłową wymowę?
WAŻNE: Przeczytaj w całości poniższy artykuł Pawła Sygnowskiego, a nauka hiszpańskiego już nigdy nie będzie dla Ciebie taka trudna i nudna.
"W ciągu następnych kilkunastu minut masz szansę zapoznać się z rozwiązaniem i lekarstwem na wszystkie swoje problemy z nauką hiszpańskiego. Wystarczy, że będziesz czytał dalej, a dowiesz się nie tylko jak bez jakiegokolwiek przygotowania nauczyć się kilkuset zupełnie nieznanych wcześniej hiszpańskich słów i wyrażeń w czasie krótszym, niż kilka godzin, ale także poznasz metodę, dzięki której raz na zawsze rozwiążesz swoje problemy z nauką jakiegokolwiek obcego języka."
Dlaczego nauka hiszpańskiego sprawia Ci tyle kłopotów?
...wirtualna ruletka, czyli dlaczego warto oraz jak MĄDRZE i maksymalnie bezpiecznie inwestować w HYIP
"...najlepszy internetowy HYIP, o jakim wiem, dawał 90% zysku (czyli zwracał 190% wkładu w 30 dni) co miesiąc, i czynił to bez żadnych zakłóceń przez dwanaście miesięcy."
Co to jest HYIP?
HYIP to Program Inwestycyjny o Wysokiej Stopie Zysku, po angielsku High Yield Investment Program, którego to terminu słowo HYIP jest oczywiście akronimem.
Są to inwestycje o naprawdę wysokiej stopie zysku, powinno się raczej powiedzieć „o ogromnej” stopie zysku, jeśli porównać ją z czymkolwiek innym, co jest dostępne dla normalnego Kowalskiego.
Programy Inwestycyjne o Wysokiej Stopie Zysku istnieją od wielu dziesięcioleci, jeśli nie dłużej, w każdym razie istniały na długo przed powstaniem Internetu. Były one jednak dostępne jedynie finansowej elicie, minimalne wkłady wynosiły miliony dolarów, a poza tym trzeba było mieć znakomite „dojścia”.
Obecnie każdy może inwestować w HYIPy, jeśli tylko zna w podstawowym stopniu język angielski i dysponuje dostępem do internetu...
...nieruchomości poniżej REALNEJ wartości rynkowej. Czy znasz na to sposoby? (nie tylko podczas kryzysu)
Za kilka lat, gdy pożegnamy się z kryzysem finansowym, wiele osób będzie wściekać się na siebie, że nie wykorzystało tej szansy. Jeżeli zadajesz sobie teraz pytanie jakiej szansy? co dobrego może być w kryzysie? - to powiem wprost - jestem przygotowany na Twoje obawy.
- Aristoteles Onasis zbudował swoją potęgę w latach 30-tych, gdy na świecie szalał kryzys o wiele bardziej niebezpieczny niż teraz. Pomysł był prosty - skupował statki transportowe od rządu kanadyjskiego, za które zapłacił znikomą część ich wartości. Gdy zaczynał, miał w kieszeni tylko 250 dolarów, kilka lat później był milionerem i właścicielem największej floty handlowej.
- Warren Buffet to jeden z najbardziej błyskotliwych amerykańskich inwestorów giełdowych, który znajduje się obecnie na drugim miejscu listy najbogatszych ludzi świata według tygodnika Forbes. Jego strategia inwestycyjna była prosta jak budowa maszynek do golenia Gillette (w tę firmę też zainwestował). Buffet skupował pakiety akcji firm właśnie w czasie kryzysu. Potem zbijał fortuny, gdy wartości akcji rosły.
UWAGA: Podczas czytania opinii czytelników zauważyliśmy, iż wielu z nich uważa, że ta książka najlepiej nadaje się dla osób początkujących w temacie obrotu nieruchomościami:
""Jak kupować nieruchomości" to dobra publikacja, przedstawiająca parę wartościowych szczegółów dotyczących zakupu nieruchomości. Z pewnością przyda się tym osobom, które wcześniej nie miały zbyt dużej styczności z tym zagadnieniem. Ja już wcześniej orientowałem się w tym temacie i o wielu rzeczach już wiem, aczkolwiek podczas lektury tej książki również czegoś nowego się nauczyłem. Polecam tym, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z inwestowaniem w ten właśnie sposób." - Daniel Janik, pasjonat rozwoju osobistego
Czy Ty też musisz napisać pracę dyplomową i nie bardzo wiesz, od czego zacząć?
Dla większości studentów obowiązek napisania pracy licencjackiej lub magisterskiej to jedno z największych wyzwań podczas całych studiów. Nigdy wcześniej tego nie robili, a pomoc, którą uzyskują od wykładowców, nie jest wystarczająca. Nie wiedzą, na co zwracać uwagę, jak formatować pracę, jak przeprowadzać ankiety, a gdy już jakimś cudem uda im się zebrać niezbędne książki - nie wiedzą, od czego zacząć! Nic dziwnego, że wpadają w panikę, gdy tylko pomyślą o pisaniu pracy...
SKORO TRAFIŁEŚ LUB TRAFIŁAŚ NA TĘ STRONĘ, TO MOŻESZ MIEĆ PEWNOŚĆ - TY DO TYCH OSÓB NIE BĘDZIESZ NALEŻEĆ!
Opanuj sztukę oczarowywania klientów
Niektórzy nazywają to magią, inni wrodzonym talentem. Prawda jednak jak zwykle leży po środku. Sztuka sprzedaży nie jest bowiem czymś, z czym się rodzimy. Nie jest także czymś nadprzyrodzonym. A mimo to znasz zapewne wielu ludzi o których myślisz sobie czasami "Kurcze, jak on to robi?". I marzysz, aby być taki jak oni. Może już najwyższy czas na spełnienie marzeń?
Zacznijmy od pewnego, niezaprzeczalnego faktu. Sprzedawcami jesteśmy wszyscy - czy Ci się to podoba, czy nie. W szkole sprzedawaliśmy naszą wiedzę za stosowne oceny - w tym wypadku naszym klientem był nauczyciel. W pracy natomiast sprzedajemy nasz czas pracodawcy - który suma sumarum także jest naszym klientem. Nieprawdopododne, zgodzisz się?
Na czym więc polega sprzedaż?
Sztuka sprzedaży przydaje się więc wszędzie tam, gdzie mamy kontakt z ludźmi. Gdzie musimy wykonać pewną usługę - sprzedać coś, czym dysponujemy. Problem jednak pojawia się wówczas, gdy nasz klient ma wątpliwości. Czy aby na pewno chce kupić ten produkt, tą usługę? Czy chce kupić właśnie od nas? A może skorzystać z oferty konkurencji?
Wszędzie tam, gdzie pojawia się popyt oraz podaż - pojawia się również konkurencja. Jest to całkowicie naturalna kolej rzeczy. A podobno nie ma ludzi niezastąpionych. Ty jednak, dzięki publikacji "Jak oczarować klienta" masz możliwość zbliżenia się do granicy bycia niezastąpionym!