-
170 -
175 -
16 -
21
4130 plików
1416,34 GB
wymagania sprzętowe: Pentium II 400MHz, 64MB RAM, 8 MB akcelerator 3D
13 listopada 2001 ( światowa data premiery )
11 grudnia 2001 ( data wydania w Polsce )
Empire Earth to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Stainless Steel Studios składający się z ludzi odpowiedzialnych za powstanie głośnej serii gier Age of Empires. Gra pozwala na rozgrywkę w kilku trybach: można niczym w Cywilizacji prowadzić swój naród (m.in. Greków, Anglików, Francuzów i Niemców) poprzez pół miliona lat rozwoju ludzkości (od paleolitu do epoki nanotechniki); można rozegrać jedną z czterech kampanii, gdzie obejmując pieczę nad postacią historyczną (np. baronem Ringhofebnem) musimy osiągnąć z góry założone cele; lub też zagrać z komputerem w trybie skirmish. Empire Earth zachwyca możliwościami rozwoju oraz ilością dostępnych technologii i jednostek. Występuje tu ponad 200 różnorodnych jednostek pochodzących z różnych epok (na przykład: paleolityczny chłop z oszczepem, kawalerzysta Napoleoński, współczesny czołg), oczywiście w danej epoce mamy dostęp tylko do odpowiednich dla niej oddziałów. Bitwy mogą toczyć się na wodzie (i pod nią), na lądzie i w powietrzu. W charakterze jednostek specjalnych spotkamy też wielu znajomych z książek historycznych, między innymi Aleksandra Wielkiego, Napoleona, czy Churchilla.
* 500,000 lat rozwoju naszej cywilizacji, czternaście historycznych epok.
* Ponad 200 różnego rodzaju jednostek bojowych; 30 typów samolotów; 40 rodzajów okrętów; jednostki specjalne (np. Napoleon); kapłani i księża rzucający śmiercionośne czary, m.in. powstanie wulkanu, trzęsienia ziemi, plagi.
* 20 typów budynków oraz 150 różnorodnych technologii.
* Ponad 100 atrybutów charakteryzujących cywilizację, 21 rzeczywistych narodów (cywilizacji).
* Dyplomacja, handel jako pokojowe środki osiągania zamierzonych celów.
* Wielkie, dynamicznie generowane mapy.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
5 plików
629,96 MB