Quake III Arena Full + Multiplayer297.exe
-
27 sukienek -
Błękitny ognik -
Coś nowego -
Czarodziejka Lili, smok i magiczna księga -
Dorwać byłą -
Facet pełen uroku -
Futbol mama -
Gamer - niebezpieczna rozgrywka 2009 -
Ghost Town -
Gry małżeńskie -
Heartbreaker Licencja na uwodzenie -
Jack Goes Boating -
Kocham Cię we wszystkich językach świata -
Krzyżowy ogień -
Listy do Julii -
Męsko - damska rzecz -
Miłość z przedszkola -
Nick i Norah -
Nie cierpię walentynek -
Niewinna -
Ninja zabjca -
Nowszy model -
Ojcze Nasz Krew Z Krwi -
Okhota Na Piranyu -
Oświadczyny po Irlandzku -
Pierwszy model -
Piękna i teczka -
Po prostu miłość -
Pokojówka na Manhattanie -
Przygoda vikerych -
Recepta na miłość -
Revolver -
Sin Nombre -
Słyszeliście o Morganach -
Strachy na psiaki -
Szachrajstwo -
Szalona, głupia miłość -
Tajemnica potwora z Loch Ness -
Tak to się teraz robi -
Tańczące Cienie -
The Smurfs -
Ulice we Krwi -
Uwaga kobiety -
W pogoni za rozumem -
Wielka przygoda chomików -
Wszystko o Stevenie -
Zamiana ciał -
Zemsta futrzaków -
Zhu Pets Wielka Przygoda -
Złodziej nad złodziejami
Gra testowana, działa na 100%!
Wymagania sprzętowe: Pentium II 266MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D
Ewolucja strzelanek z widokiem z perspektywy pierwszej osoby zaczęła się od typowych gier dla pojedynczego gracza, jednak szybko odkryto, że gry tego typu są doskonałe do rywalizacji pomiędzy żywymi graczami, najpierw poprzez modem i sieć lokalną, później głównie przez Internet. Kolejne tytuły udoskonalały coraz bardziej grę multiplayer, równocześnie coraz mniejszą wagę przykładając do trybu single player. Jednak dopiero firma Id Software, twórca Wolfenstein 3-D, który zapoczątkował cały gatunek, zaproponowała w swoim najnowszym dziele Quake III: Arena rewolucyjną zmianę, polegającą na całkowitym zrezygnowaniu z trybu pojedynczego gracza. Co prawda można walczyć samemu z komputerowymi przeciwnikami, jednak należy to potraktować wyłącznie jako trening przed właściwą rozgrywką z żywymi przeciwnikami w sieci. Do wyboru mamy zarówno tryby walki indywidualnej, jak i zespołowej, zaś podobnie jak we wcześniejszych częściach otwarta architektura pozwala na tworzenie przez graczy własnych modyfikacji, tzw. MODów, często diametralnie różniących się od oryginału.