King.Arthur.II-PROPHET.part09.rar
-
� � Battlefield 4 [PL] -
� � PES 14 PC -
� � SAINTS ROW 4 REPACK PL [PC] -
! █ FILMOWE NOWOŚCI hasło 123 -
!-Diablo 3 XBOX360 - PL -
▣ Symulator Farmy 2014 [PC] -
■ Filmy z 2000 roku i starsze -
■ Filmy z 2001 roku -
■ Filmy z 2002 roku -
■ Filmy z 2003 roku -
■ Filmy z 2004 roku -
■ Filmy z 2005 roku -
■ Filmy z 2006 roku -
■ Filmy z 2007 roku -
■ Filmy z 2008 roku -
■ Filmy z 2009 roku -
■ Filmy z 2010 roku -
■ Filmy z 2011 roku -
■ Filmy z 2012 roku -
■ Filmy z 2013 roku -
▪ MOJE SCREENY -
▪ UPDATE 1 -
A New Beginning - Final Cut 2012 [GOG] [PL] -
Auto Mapa 1.4.1.Q3.2012 [Europa] [Android] -
Auto Mapa 6.11e [1212] [Europa] + [Patcher] -
Black Mirror 3 [PROPHET] [PL] -
Conflict - Denied Ops 2008 [PROPHET] [PL] -
Dead Island 2011 [MULTi8] [PROPHET] [PL] -
Deadlight 2012 [REPACK] [O22y] [PL] -
Disciples 3 Odrodzenie 2009 [PROPHET] [PL] -
DVD1 -
DVD2 -
FIFA 13 2012 [INTERNAL] [RELOADED] [PL] -
FILMY AVI up -
FILMY NIEOPISANE RÓŻNE -
Gemini Rue 2011 PROPHET PL -
GRY PC up -
GTA 4 Episodes from Liberty City -
Jak to jest zrobione -
Mafia 2 2010 [DVD5] [Repack] [O22y] [PL] -
Primal Fears 2013 [P2P] [PL] -
R.U.S.E 2010 [MULTi7] [REPACK] [z10yded] [PL] -
Resident Evil 6 2013 [RELOADED] [DX2] [PL](1) -
Saints Row 2 2009 [MULTi13] [PROPHET] -
Street Fighter IV 2009 [PROPHET] [PL] -
W JEDNYM PLIKU -
Windows 8 [2012] [x86] [OEM] [WZN] [PL] -
Woodcutter Simulator 2013 2012 [HI2U] [ENG] -
zzzzzzz -
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM , karta grafiki 768 MB , 12 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Akcja gry zaczyna się kilka lat po wydarzeniach z pierwszej części. Jako Artur zjednoczyliśmy południową Brytanię i zapanował pokój. Sielankę przerywa spisek królowej-wiedźmy Morgawse. Posłusznemu jej rozkazom zabójcy nie udało się pozbawić nas życia, ale jego atak spowodował ranę, która nigdy się nie zagoi. Jakbyśmy mieli mało problemów, Święty Graal został roztrzaskany, a magia królowej pozwoliła na powrót Fomorian. To demoniczne plemię zostało przed wiekami wypędzone z Wysp i teraz zamierza się zemścić, niszcząc wszystko na swej drodze. Nasz cel to, oczywiście, ocalenie królestwa i obrona jego mieszkańców, ale nie będzie to łatwe zadanie. Rycerze Okrągłego Stołu nie są już bowiem wierną nam grupą szlachetnych wojowników. Zamiast tego, zaczęli walczyć ze sobą. Część z próbuje stawić czoło najeźdźcom, ale czynią to samotnie, co skazuje ich na porażkę. W przeciwieństwie do bajkowej pierwszej części, King Arthur II to znacznie mroczniejsze klimaty. Na początku kampanii sytuacja będzie wydawała się niemal beznadziejna. Z każdej strony otaczają wrogowie, wśród których znajdą się nie tylko Fomorianie, ale również Smocze Królestwa, dysponujące potężną magią plemiona Piktów oraz zwykli ludzcy lordowie, w tym część naszych dawnych sojuszników.
Zabawa w grze ma dwie płaszczyzny. Aspekt strategiczno-ekonomiczny odbywa się w turach, z których każda odpowiada jednej z pór roku, natomiast bitwy toczą się już w czasie rzeczywistym. W porównaniu do pierwowzoru skala potyczek została wyraźnie zwiększona i pozwala nam na dowodzenie bardziej licznymi armiami. Dodatkową atrakcją są starcia z potężnymi bossami, których pokonanie jest prawdziwym wyzwaniem nawet dla weteranów pierwszej części. Gra oferuje oczywiście masę nowych jednostek i bohaterów. Nie brakuje też nowych maszkar, na których nasze wojska mogą sprawdzić ostrość swoich mieczy. Istotną rolę ponownie odgrywają elementy RPG, które rozgrywane są w formie gry paragrafowej. Zabawę uprzyjemnia wyraźnie ulepszony system kamery.
W porównaniu do pierwowzoru znacznie rozszerzono teren działań. W „jedynce” mogliśmy bawić się jedynie na terenach południowej Brytanii. Tym razem mapa obejmuje również środkową oraz północną część wyspy, w tym Szkocję. W bitwach autorzy wprowadzili do starć dodatkowe „piętro” w postaci jednostek latających. Kompletnie przebudowano także system magii. Teraz każda strona na początku starcia dysponuje magiczną tarczą, której siła wyrażona jest w punktach. Aby nasze zaklęcie zadziałało przeciwko wrogowi musi mieć wyższy poziom niż jego tarcza. System ten powoduje, że obie strony sporo czasu spędzają na osłabianiu tarczy przeciwnika. Osiągamy to m.in. eliminując elementy dające drugiej stronie bonusy, a więc na przykład zabijając jej bohaterów czy odbijając punkty strategiczne.



Pobierz