Two Worlds 1.6 PL.part5.rar
-
01 - Assassin's Creed Renesans -
02 - Assassin’s Creed Bractwo -
03 - Assassin’s Creed Tajemna krucjata -
04 - Assassin's Creed Objawienia -
05 - Assassin's Creed Porzuceni -
06 - Assassin's Creed Czarna Bandera -
07 - Assassin's Creed Pojednanie -
08 - Assassin's Creed Podziemie -
Bajki...których nie opowie ci babcia -
Camera Roll -
Cameron Miles -
Cena mestwa (22246) -
Chmielewski Artur -
Dziala Imperium (22091) -
Fiedler Arkady -
Giovanna Casotto - Historie wybrane -
Guziakiewicz Edward -
Hombre -
Katarzyna Rupiewicz - Świat w pudełku -
Kostrzyński Marcin -
Kozak Magdalena -
Liu Cixin -
Maria Kownacka - Plastusiowy pamietnik -
Młody samuraj - Tom.1 - Droga.wojownika -
Młody samuraj - Tom.2 - Droga miecza -
Młody samuraj - Tom.3 - Droga smoka -
Młody samuraj - Tom.4 - Krąg ziemi -
Młody samuraj - Tom.5 - Krąg wody -
Młody samuraj - Tom.6 - Krąg ognia -
Młody samuraj - Tom.7 - Krąg wiatru -
Młody samuraj - Tom.8 - Krąg nieba -
Mordimer Madderdin (tom 01) - Sługa Boży -
Mordimer Madderdin (tom 03) - Miecz Aniolow -
Mordimer Madderdin (tom 04) - Łowcy Dusz -
Mroczny tron (3427) -
Niesciur Slawomir -
Obrazy — skrót.lnk -
Olympus Mons PL -
Paszyńska Maria -
Pełka Marcin -
Polak Aleksandra -
Saved Pictures -
Screenshots -
SELEN -
Tahir Sabaa -
Tchoudinova Elena -
Tysiac imion (3425) -
Wampiry w ABW -
Webb Nick -
Ziemkiewicz Rafal A
SouthPeak Interactive ( wydawca )
TopWare Poland ( dystrybutor PL )
cRPG
09 maja 2007 ( światowa data premiery )
20 czerwca 2007 ( data wydania w Polsce )
tryb gry: single / multiplayer
nośnik: 1 DVD
tryb multiplayer: LAN / Internet
wymagania wiekowe: 16+
wymagania sprzętowe: Procesor Intel Core 2 Duo 2.13 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256MB (GeForce 6600 lub lepsza), 6 GB HDD, Windows XP/Vista
Screeny: http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=4518
Two Worlds to rozbudowana produkcja zaliczana do gatunku komputerowego role-playing, za której developingiem stoją pracownicy polskiego, krakowskiego studia Reality Pump. Pod względem rozmachu, opisywany tytuł można porównać chociażby do drugiej części serii Gothic, czy The Elder Scrolls IV: Oblivion.
Two Worlds to rozbudowana produkcja zaliczana do gatunku komputerowego role-playing, za której developingiem stoją pracownicy polskiego, krakowskiego studia Reality Pump (twórcy m.in. cyklu strategii czasu rzeczywistego Earth). Pod względem rozmachu, opisywany tytuł można porównać chociażby do trzeciej części serii Gothic, czy The Elder Scrolls IV: Oblivion.
Fabuła rozpoczyna się od przypomnienia dawnych losów wirtualnego świata, w którym toczy się akcja gry. Owe uniwersum zmieniło się kiedy Aziraal, bóg wojny, został pokonany w olbrzymiej bitwie wieki temu. Hordy Orków straciły swojego przywódcę i były zmuszone do ucieczki w kierunku wyniszczonych terenów na południu. Teraz, tysiące lat później, grobowiec Aziraala w dalszym ciągu jest ukrywany przez innych bogów, którzy nie chcieli by zwykli śmiertelnicy poznali tamtejszy sekret. Tymczasem, pokój zawarty pomiędzy cywilizowanymi rasami a hordą znów zaczyna wisieć na włosku. Kiedy krasnoludy odkryły w kopalni antyczną świątynię, dedykowaną nienazwanemu bóstwu, wszystkie frakcje fantastycznego świata uznały to za trop w poszukiwaniu miejsca pochowania Aziraala. Cicha wojna rozpoczęła się na nowo i wkrótce wywoła świętą krucjatę Orków, którzy nie zgodzą się na bezczeszczenie miejsca pochowania swego ówczesnego lidera. Prawdziwe zagrożenie leży jednak gdzie indziej. Potężna moc rośnie w sile, a z nią przyjdzie strach i zniszczenie. Jej cel jest prosty: tylko jeden z Dwóch Światów przetrwa.
Two Worlds łączy w sobie dynamiczny, nieskomplikowany system walki z poczuciem sporej wolności gracza. Celem developerów było stworzenie produkcji RPG, która przebije inne tytuły dostępne na rynku i zaoferuje miłośnikom zmagań tego typu prawdziwą możliwość wpływania swoimi czynami na cały, wirtualny świat. Nie zabrakło tutaj rozbudowanego, nieliniowego wątku fabularnego, efektownej oprawy wizualnej czy ciekawie zaprezentowanych scen walki. Aby przyciągnąć jak najwięcej graczy, złożoność gry zmienia się w zależności od podejmowanych decyzji. Do wszystkiego należy również doliczyć dość prosty w obsłudze interfejs.
1. Wolność wyboru podczas gry. Wirtualny świat reaguje na poczynania osób siedzących przed komputerami.
2. Rozbudowany, nieliniowy wątek fabularny. Gracze mogą stworzyć własną historię dla prowadzonego bohatera.
3. Niczym nielimitowany system rozwoju bohatera. Gracze mogą eksperymentować z różnymi profesjami i zmieniać swoje wcześniejsze wybory przy pomocy tzw. „zmieniaczy kariery”.
4. Unikalny system magii. Adepci czarów mają możliwość tworzenia własnych zaklęć.
5. Możliwość podróżowania na grzbiecie wierzchowca.
6. Dostęp do rozmaitych pułapek czy zastawianie sideł, co tylko urozmaica rozgrywkę.
7. Spektakularne i dynamiczne układy choreograficzne podczas walk. System walki jest intuicyjny, wymusza myślenie taktyczne i oferuje sekwencje znane z filmów.
========
Nowy instalator w inno, maksymalna kompresja. Zintegrowany patch 1.6 - są polskie napisy. Można aktualizować do nowszej wersji.
Dodane wymagane programy do instalacji/uruchomienia:
Two.Worlds.Win2K.Fix.READNFO-ReVOLVeR
Two_Worlds_v1.2_Update_And_Keygen_Read_Nfo-RazorDOX - stad potrzebny keygen do aktywacji gry
PhysX
WM9
VCRedist
----
Instalacja:
Zainstaluj,
----
Uruchamianie:
TwoWorlds.exe
TwoWorlds_RADEON.exe - tym jak masz karte radeon [choc nie koniecznie]
=====
Aktywacja.
alt+tab uzywac wraz z kopiuj [ctrl+c] i wklej [ctrl+v] gdzie sie da.
Po instalacji gry odplamy keygen.exe - nic nie wciskamy. Mamy juz pierwszy klucz ktorego nalezy wpisac po odpaleniu gry. Po wpisaniu w grze tego kodu dajemy ok/dalej.
Na nastepnym oknie: odznaczamy ZAREJESTRUJ TERAZ, wciskamy AKTYWACJA PRZEZ TELEFON.
Bedzie pokazany kolejny klucz opisany jako: ROZMÓWCA POPROSI O NASTEPUJACY KOD AKTYWACYJNY. Przepisujemy go do keygen w drugie pole [a pierwsze wolne pole] oznaczone Acivation code, wpisujemy razem z myślnikami. Po poprawnym wpisaniu keygen wygeneruje kolejny kod -Access Code ktorego trzeba wpisac w grze w te wolne miejsca.
to tyle z aktywacjia - mozna juz grac.