ż-Barbara Muszyńska-1957.jpg
-
a ja mam dwie lewe ręce -
ABBA -
animacje -
bal weteranów -
ballada o Marii Magdalenie -
Boże Ciało -
byłeś ty byłam ja -
Czeskie -
czterdziestolatek -
daj daj nie odmawiaj daj -
Dansing Band -
doniczkowe -
Duo Fenix -
Dynamic -
filmiki -
fiołek afrykański -
hej hej góralu -
humor -
Kornelia i Leszek Filec -
koty -
Leszek Orkisz -
Liban -
list do matki -
łóżka -
Maria Magdalena -
melodie -
Metrum -
Nimfa z czarnego stawu -
o pszczołach -
opolskie dziouchy -
ostatni taniec -
pies -
piosenki -
pola zielone -
polne -
procesje -
Prymaki -
psy -
ptaki -
ptaszki -
Rosyjska -
Rysiek i Gosia -
Ryszard Sawicki -
Sierra Madre -
Teresa Waleriańska -
The Shadows -
trzy razy kukułeczka -
wideo -
zapach kobiety -
zwierzęta
W 1948 wstąpiła do Chóru i Orkiestry Polskiego Radia w Krakowie pod dyrekcją Jerzego Gerta, a dwa lata później miał miejsce jej debiut sceniczny w solowej roli Staruszki w Strasznym Dworze. Zastępując chorą koleżankę w kwartecie wokalnym rozpoczęła karierę piosenkarską. Od 1951 nagrała wiele utworów klasycznych i współczesnych, występując przed mikrofonami Polskiego Radia z towarzyszeniem zarówno orkiestry krakowskiej, jak i (w repertuarze rozrywkowym) m.in. z orkiestrami pod dyrekcją Henryka Debicha, Ryszarda Damrosza, Stanisława Hasa i Stefana Rachonia. Uczestniczyła również w programach muzycznych i estradowych, transmitowanych przez radio i telewizję, m.in. Trzeba mieć szczęście, Podwieczorek przy mikrofonie oraz Rewia piosenek i humoru.
W opinii krytyków miała „ciekawą barwę głosu, doskonale nadającą się do piosenek nastrojowych: ciemny, trochę senny, niski alt”. Do bardziej znanych utworów wykonywanych przez Muszyńską należały piosenki „Uralska jarzębina”, „Uliczka w Barcelonie” (z orkiestrą Jerzego Gerta), „Tylko echo” (w duecie z Włodzimierzem Kotarbą), „Que sera, sera”, „Morze” (słowa i muzyka Jerzy Lawina-Świętochowski).