Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Overspeed - High Performance Street Racing.rar

Plaster123 / ▓ GRY PC ( DO 1 GB ) / ●GRY PC DO 1 GB / Overspeed - High Performance Street Racing.rar
Download: Overspeed - High Performance Street Racing.rar

318,22 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 64MB, 1 GB HDD, Windows 2000/XP

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB Gobliiins 4 jest kontynuacją cyklu popularnych na początku lat ’90 logicznych przygodówek. Seria pomimo kompletnie liniowej rozgrywki i bardzo wymagających (czasem wręcz absurdalnych) zagadek logicznych zaskarbiła sobie serca wielu fanów głównie ze względu na humor przejawiający się zarówno w grafice, dialogach jak i konstrukcji fabuły. Czwórka jest efektem pracy niewielkiego, niezależnego studia Societe Pollene, pod kierownictwem Pierre Gilhodes, który pracował nad poprzednimi częściami Goblins oraz Woodruff and the Schnibble of Azimuth jeszcze dla studia Coktel Vision. Mimo upływu lat najnowsza odsłona trzyma się ścieżki wyznaczonej przez pierwowzór, co zresztą widać już na pierwszy rzut oka. Podobnie jak w pierwszej części gracze otrzymują do dyspozycji trzy gobliny (stąd właśnie trzy literki „i” w tytule), każdy z nich posiada określone umiejętności, oczywiście niedostępne dla reszty stworków, i tak Tchoup może zbierać i używać przedmioty, Stucco przypadła rola typowego osiłka zdolnego przesunąć nawet najcięższe przeszkody, natomiast arkanami magii zajmie się Perluis. Kluczem do pokonania licznych zagadek, które pojawią się w drodze do celu jest umiejętne wykorzystanie zdolności każdego z nich.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 600MHz, 128MB RAM, 16MB akcelerator 3D Strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się post-apokaliptycznym świecie przyszłości. Po naszej wielkiej i dumnej cywilizacji zostało już tylko wspomnienie, a nieliczni ocaleni połączyli się w małe rywalizujące ze sobą grupy. Gracz staje się przywódcą jednaj z takich grup i wykorzystując swój potencjał taktyczno-strategiczny musi doprowadzić do stworzenia nowego świata i nowego prawa. Łącznie do przejścia czeka dwadzieścia misji. Akcja gry toczy się na wielkim, różnorodnym trójwymiarowo modelowanym terenie, (lasy, tereny wyżynne i nizinne, góry, itp.) w różnorodnych warunkach atmosferycznych (deszcz, śnieg, itp.) i o różnych porach dnia i nocy. W grze kierujemy współczesnymi, realistycznymi jednostkami wojskowymi (w sumie 23 typy jednostek, czołgi, transportery opancerzone, śmigłowce, itp.). Autorzy zaimplementowali do gry edytor scenariuszy oraz tryb rozgrywki wieloosobowej z możliwością gry do ośmiu osób równocześnie.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 54 MB UEFA Euro 2008 to gra sportowa od kanadyjskiego studia Electronic Arts. Jako trzecia produkcja w historii uzyskała ona status oficjalnej gry Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. Za sprawą opisywanego tytułu możemy objąć kontrolę nad jedną z ponad pięćdziesięciu reprezentacji narodowych Starego Kontynentu i przeprowadzić ją z sukcesem przez proces eliminacji, a następnie pokierować do zwycięstwa w turnieju finałowym. Wśród dostępnych dla nas kadr pojawiły się m.in. Niemcy, Portugalia, Polska, gospodarze imprezy – Austria i Szwajcaria, a także drużyny, którym nie poszczęściło się w eliminacjach jak Anglia, Malta czy San Marino. Do standardowych trybów rozgrywki dla pojedynczego gracza (trening, mecz towarzyski itp.) autorzy dodali opcję o nazwie „Zostań kapitanem”, dzięki której dane jest nam wcielić się w jednego z zawodników i wspierać pozostałych piłkarzy własnymi umiejętnościami na polu gry. Kolejnym z nowych trybów są „Rozgrywki europejskie”, które stanowią swoistą wariację na temat znanej z FIFA 08 kariery.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta graficzna 128MB The Settlers II: The Next Generation to odświeżona wersja drugiej odsłony cyklu gier strategicznych, która na rynku elektronicznej rozrywki zadebiutowała w 1996 roku. Program został przygotowany przez niemiecką firmę Blue Byte z okazji dziesiątych urodzin pierwowzoru. Fabuła nowej edycji gry nie różni się niczym od historii opowiedzianej w pierwowzorze. Po upadku Imperium Rzymskiego, wielu ówczesnych przywódców postanowiło wyruszyć w długi rejs statkiem, poszukując krainy, gdzie możliwe stałoby się stworzenie nowego państwa. Jednym z nich był Nautius, który po wylądowaniu w nieskalanym ludzką obecnością świecie, postanowił założyć małą kolonię. Jak nietrudno się domyśleć, trud przerodzenia wioski w wielkie imperium, spada na barki gracza.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 1.2 GHz, 256 MB RAM, 32 MB karta grafiki No Man's Land to strategia czasu rzeczywistego, w której niemiecki producent Related Designs, umożliwił wszystkim graczom przeżycie 300 lat wielkiej kolonizacji kontynentu amerykańskiego (od roku 1600 do 1900). Na wszystkich chętnych czeka tu 30 misji składających się na trzy duże kampanie, w których można opowiedzieć się po stronie jednej z sześciu stron konfliktu (każda grupa posiada swoje specyficzne cechy): Anglików, osadników, amerykańskich patriotów, Hiszpanów oraz Indian zamieszkujących prerię i lasy. Każda z misji w mniejszym lub większym stopniu oparta jest na historycznych wydarzeniach, a jednostki którymi dowodzimy charakteryzowane są przez szereg cech bojowych, między innymi: morale, doświadczenie oraz zdolność do poruszania się w terenie. Gra uwzględnia postęp technologiczny i naukowy jaki następował w latach 1600 – 1900, dlatego też z czasem gracze będą mieli dostęp do nowego typu jednostek. W grze został wykorzystany silnik graficzny umożliwiający m.in. użycie funkcji „zoom” (możliwość dowolnego oddalania i przybliżania widoku, gra toczy się zarówno w dzień jak i w nocy), a rozgrywkę dodatkowo wydłuża zaimplementowany generator map oraz tryb multiplayer z możliwością gry za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB Fort Zombie to następna produkcja, w której główną rolę odgrywają coraz popularniejsi zombie. Gra, przygotowana przez studio Kerberos Productions, reprezentuje połączenie akcji z elementami RPG. Deweloper odpowiada za dobrze znaną serię kosmicznych strategii czasu rzeczywistego Sword of the Stars. Tytuł przedstawia dość standardowy scenariusz związany z zombie. Główny bohater zostaje uwięziony w małym miasteczku w stanie Indiana. Oczywiście w okolicy pojawiają się krwiożerczy oraz bardzo głodni nieumarli. Zadaniem gracza jest przetrwać inwazję potworów, wykorzystując wszelkie dostępne środki oraz różne bronie. Oprócz tego musimy również poszukać innych ocalałych i udzielić im niezbędnej pomocy.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB Fort Zombie to następna produkcja, w której główną rolę odgrywają coraz popularniejsi zombie. Gra, przygotowana przez studio Kerberos Productions, reprezentuje połączenie akcji z elementami RPG. Deweloper odpowiada za dobrze znaną serię kosmicznych strategii czasu rzeczywistego Sword of the Stars. Tytuł przedstawia dość standardowy scenariusz związany z zombie. Główny bohater zostaje uwięziony w małym miasteczku w stanie Indiana. Oczywiście w okolicy pojawiają się krwiożerczy oraz bardzo głodni nieumarli. Zadaniem gracza jest przetrwać inwazję potworów, wykorzystując wszelkie dostępne środki oraz różne bronie. Oprócz tego musimy również poszukać innych ocalałych i udzielić im niezbędnej pomocy.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 450MHz, 128MB RAM, 16MB akcelerator 3D Echelon: Wind Warriors to dodatek do zręcznościowego symulatora Echelon. Akcja rozgrywa się w tym samym, znanym z podstawowej wersji gry futurystycznym świecie przyszłości. Grę zaczniemy w 2351 roku jako major Jason „Wolf” Scott, jeden z najlepszych pilotów Federacji Galaktycznej. Do wykonania dostaniemy rozbudowaną kampanię podzieloną na ponad 40 misji bojowych. Rozgrywka toczy się na olbrzymim terytorium, gdzie spotkamy ponad 30 typów samolotów, 100 pojazdów oraz przeszło 100 różnych obiektów i budynków.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB W Alarm for Cobra 11: Nitro gracz wciela się w członka elitarnej jednostki policyjnej – tytułowej Cobra 11. Przynależność ta stawia nas praktycznie ponad prawem – siedząc za kierownicą wozu patrolowego mamy jeden cel – dopaść przestępców, bez względu na okoliczności i podejmowane działania (czerwone światła i znaki drogowe nie są dla nas żadną przeszkodą). W grze bierzemy udział w efektownych pościgach ulicami (i autostradami) znanych metropolii: Paryża, Londynu czy Nowego Jorku. Pewnym utrudnieniem jest dość gęsty ruch uliczny, dzięki temu jednak możemy przetestować nasze umiejętności jako kierowcy. System widowiskowych powtórek, „Replay-Technik”, pozwala nam na obejrzenie bardziej efektownych karamboli czy eksplozji. Alarm for Cobra 11: Nitro oferuje 25 trzymających w napięciu misji w trybie kariery oraz 3 tryby rozgrywki przeznaczone dla miłośników rozgrywek wieloosobowych. Całości dopełnia doskonała, realistyczna grafika oraz przyzwoicie zrealizowane efekty dźwiękowe.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB Piąta część najpopularniejszej na świecie rajdowej serii z firmy Codemasters, promowanej imieniem i nazwiskiem słynnego kierowcy zawodów World Rally Championship (WRC) - Colina McRae. Główną oś zmagań w Colin McRae Rally 2005 stanowi rozbudowany tryb Kariery, w którym rozgrywkę rozpoczynamy jednej z niższych klas światowych rajdów, by z czasem awansować do grona czołowych kierowców. Wirtualną jazdę możemy szkolić w 20 rodzajach imprez rajdowych o różnej randze - m.in. Championship, Challenge, Cup, SuperCup oraz Shield. Zmagania na kolejnych odcinkach tras rajdowych odbywają się w następujących kategoriach: 2-Wheel Drive, super 2WD, 4-Wheel-Drive, 4WD Classic (i innych). Najciekawiej wygląda oczywiście rywalizacja w klasie samochodów z napędem na cztery koła (4WD championship). Twórcy Colin McRae Rally 2005 zaimplementowali również tryb rozgrywki wieloosobowej (do 8 graczy rywalizujących jednocześnie).
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności