Będę mówic poprawnie. Zeszyt 3 (s, z, c, dz).rar
-
akcesoria kuchenne - kolorowanka -
Artykuły, książki - logopedia -
czynnosci dnia codziennego - kolorowanka -
desery - kolorowanka -
Drzewa -
drzewa i liście - obrazki -
Ekologia kolorowanki -
gotowanie i jedzenie - kolorowanka -
grzyby - obrazki -
historyjki obrazkowe -
jedzenie - kolorowanka -
Krajobrazy -
Krajobrazy 1 -
las, park - obrazki -
Logopedia od kaska1562 -
logopedia(2) -
meble - kolorowanka -
Mieszkańcy naszych lasów -
mięso i ryby - kolorowanka -
nabiał - kolorowanka -
napoje - kolorowanka -
Odgłosy zwierząt -
Odgłosy zwierząt(1) -
Odgłosy zwierząt(2) -
owoce - kolorowanka -
Owoce i warzywa - kolorowanki -
pieczywo - kolorowanka -
pory roku - obrazki -
potrawy - kolorowanka -
przedmioty codziennego użytku - kolorowanka -
Przyroda i zjawiska -
Ptaki - kolorowanka -
ptaki kolorowanka -
różne produkty żywnościowe - kolorowanka -
seria Uczymy sie poprawnie mowic -
Sprzęty domowe - kolorowanka -
tradycje wielkanocne w obrazkach -
Ubrania - kolorowanki -
uczymy się poprawnie mówić -
Warzywa - kolorowanka -
warzywa(1) -
Wielkanoc - kolorowanka -
WIELKANOC(1) -
Wieś - kolorowanka -
wiosna -
Wiosna - kolorowanka -
zawody - kolorowanka -
Zawody1 - kolorowanka -
zimowe - kolorowanka -
zimowe zabawy na śniegu - obrazki
Książkai dla rodziców dzieci dyslalicznych, nauczycieli przedszkoli, nauczycieli nauczania zintegrowanego, logopedów oraz rodziców wszystkich dzieci, u których proces kształtowania się mowy nie został zakończony, celem jego stymulacji.
W serii dostępne są pozycje:
Będę mówić poprawnie. Zeszyt 1. Ćwiczenia do terapii logopedycznej głosek: sz, ż, cz, dż
Będę mówić poprawnie. Zeszyt 2. Ćwiczenia do terapii logopedycznej głosek: l, l', r
Będę mówić poprawnie. Zeszyt 3. Ćwiczenia do terapii logopedycznej głosek: s, z, c, dz
Będę mówić poprawnie. Zeszyt 4. Ćwiczenia do terapii logopedycznej głosek: ś, ź, ć, dź
Wszystkie zeszyty przeznaczone są do pracy z dziećmi, u których występują zaburzenia w czytaniu, pisaniu i mówieniu. Zaburzenia te powodują, że dzieci mają trudności w opanowaniu materiału programowego. Zamieszczone w zeszytach różnorodne ćwiczenia, m.in.: zagadki, rebusy, pozwalają urozmaicić monotonną pracę nad poprawną wymową. Dodatkowo nauczyciel może wykorzystać w swej pracy zabawy, które pomagają przezwyciężyć trudności dzieci poprzez ćwiczenie wymowy głosek w izolacji, sylabach, wyrazach i zdaniach.
Dzięki swej zawartości zeszyty ćwiczeń pomagają w stymulacji rozwoju językowego, są doskonałą pomocą dla dziecka z zaburzonym rozwojem mowy.