Rollercoaster Tycoon 3 .part1.rar
-
Anno 1503 The New World(PL) -
Asamis Sushi Shop -
Augustus w służbie cezara -
Bet on Soldier Black-out Saigon[PL] -
Black and White 2 Wojny Bogów -
Black And White 2(PL) -
Brainsbreaker -
Bulletstorm -
Cathy s Caribbea Club -
Championship Manager 2010 -
Command & Conquer 4 -Tyberyjski Zmierzch -
Crysis 2 -
Dairy Dash -
Emergency 2 The Ultimate Fight For Life(PL) -
Emergency 4 Global Fighters For Life(PL) -
Enclave -
Faces of War -
Fairy Tail -
Farming Simulator -
Fishing Craze -
Gears of War -
Goblins(1,2,3) -
Gorky 02 - Aurora Watching PL -
Gothic 1 -
Gta 4 -
Heroes of Annihilated Empires PL -
Imperial Glory PL -
Kanokon -
Kohan II - Kings Of War -
One Piece Movie 10 -
One Piece(Gra) -
Operation Flashpoint 2 Dragon Rising -
Order Of War -
Risen(PL) -
Rollercoaster Tycoon 2 + Expansions -
RollerCoaster Tycoon 3 -
Rome Total War -
Rózne filmy 3gp z anime -
S T A L K E R - Call Of Pripyat -
Seto no Hanayome Oav -
Sid Meier's Pirates [PL] -
Spore -
Super Mario Games Collection -
The Alamo Fight for Independence -
Turbo Subs -
UberSoldier(PL) -
Warcraft III -
Warhammer 40000 - Dawn of War(PL) -
Warhammer 40000 Dawn of war Soulstorm(PL) -
World of Warcraft(patche 3.0.1 - 3.1.3 US)
wymagania sprzętowe: Pentium 1.2 GHz, 384 MB RAM, karta grafiki 32MB, 1.2 GB HDD
Trzecia część znanej strategiczno-ekonomicznej serii RollerCoaster Tycoon. Jej poprzednie odsłony okazały się dużymi sukcesami wydawniczymi sprzedając się (łącznie z dodatkami) w ponad siedmiu milionach egzemplarzy na całym świecie.
Trzecia część znanej strategiczno-ekonomicznej serii RollerCoaster Tycoon. Jej poprzednie odsłony okazały się dużymi sukcesami wydawniczymi sprzedając się (łącznie z dodatkami) w ponad siedmiu milionach egzemplarzy na całym świecie. Pomimo tego, iż RollerCoaster Tycoon 3 ideowo nie odbiega od tego z czym mieliśmy do czynienia w RCT1 i 2, to stanowi spory przełom. Przyczyną tego stanu rzeczy jest przeniesienie rozgrywki w trzeci wymiar, a co za tym idzie znaczne jej rozbudowanie i urozmaicenie. Autorzy zaimplementowali w grze silnik graficzny własnej produkcji, dzięki któremu nawet użytkownicy starszych maszyn, typu Pentium III 733MHz z akceleratorem graficznym GeForce 2, mogą cieszyć się bezproblemową rozgrywką.
Podobnie jak w poprzedniczkach, tak i w RCT3 gracz otrzymuje zadanie budowy nowoczesnego parku rozrywki, w którym pierwszorzędną rolę odgrywają olbrzymie kolejki górskie (tytułowe RollerCoastery). Może go zaprojektować i wyposażać w różne atrakcje według własnego uznania, a nawet samodzielnie projektować kolejki (łuki, zakręty, itp.). Dzięki zastosowaniu grafiki 3D w tej części zyskaliśmy możliwość sprawdzenia zaprojektowanej przez siebie kolejki i przejechania się nią. Naturalnie to nie koniec cech jakie pojawiły się wraz z nową oprawą wizualną. Teraz gracz może oglądać swoją inwestycję z dowolnego kąta, zbliżać i oddalać widok, czy przechadzać się po parku obok innych odwiedzających. Dużo łatwiej jest też konstruować kolejkę (prosty mechanizm point-and-click) czy umiejscawiać poszczególne atrakcje.
Dużą nowością w tej części są też klienci parku. Dotychczas niewiele różnili się od siebie, zarówno biorąc pod uwagę wygląd jak i indywidualne upodobania. Teraz musimy sobie poradzić z różnymi potrzebami i oczekiwaniami dziesiątek ludzi, w różnym wieku, tj. dzieci, młodzież, dorośli i starcy. Każda z tych grup żąda czegoś innego. Na przykład nastolatki pragną ekstremalnych rozrywek i szybkich rollercoasterów, zaś dzieci i ich rodzice chcą przyjemnych, wolnych karuzel, występów klownów, przedstawień, itp. Naturalnie, odwiedzający różnią się między sobą także wyglądem, mają inne włosy, postury ciała, ubrania, czy twarze.
RollerCoaster Tycoon 3 rozbudowuje też bazę wszelkiego rodzaju atrakcji i elementów w jakie wyposażamy park, zaś wszystkie one zostały podzielone na pięć grup tematycznych: standardowy (współczesny), Dziki Zachód, przestrzeń kosmiczna, przygodowy oraz paranormalny (duchy, itp.). Poprawiono mechanizmy odpowiedzialne za kształtowanie terenu oraz wzbogacono opcje ekonomiczne (np. możliwa jest sprzedaż dwóch rodzajów parasolek w dwóch różnych cenach – dla dzieci i dorosłych). Co więcej developer przerobił cały interfejs, dzięki czemu sterowanie jest bardziej bezproblemowe, niż to miało miejsce dotychczas. Gra poza znanym już trybem kampanii, gdzie zaczynamy z sześcioma parkami i otrzymujemy dostęp do kolejnych po zaliczaniu poszczególnych scenariuszy, otrzymała w końcu pełnoprawny tryb sandbox, pozwalający na bezstresowe tworzenie parku od podstaw.