Obcy.rar
-
1 sezon - napisy wgrane (danceofeternity) -
AGi32 -
Budowa Dróg i Roboty Ziemne - LWÓW 1921 roku -
Budownictwo-artykuły -
Carcassonne -
Claustrophobia -
Cytadela -
Dialux -
ElfenLand -
Encore -
ENSTO -
Fantasy -
Galakta -
Gra o Tron -
GRY PLANSZOWE DO DRUKU -
Gry planszowe -
Instrukcje -
instrukcje osbługi + poradniki -
Jet -
Katalogi Alpar -
Katalogi różne -
Książki pomysłów -
Lego - instrukcje -
Lodowa Kraina -
Magia i Miecz (ED1) -
MAGIA I MIECZ(2) -
Magiczny Miecz -
Magiczny Miecz - Gród -
Magiczny Miecz - Jaskinia -
Magiczny Miecz - Krypta Upiorów -
Magiczny Miecz - Labirynt Magów -
Magiczny Miecz - Magia -
MASZA -
Moce Albionu (Sfera) -
Neuroshima -
Obcy -
Potyczka (Sfera) -
Projektowanie -
PSI PATROL -
Relux -
Rymowanki dla dzieci -
Strunobet -
Świat Dysku -
Świt Żywych Trupów PL -
Talisman - instrukcje -
Talisman Magia i Miecz (4ED) -
Tapety PC -
Teledyski dla dzieci -
Wampir (SFERA) -
Zbuduj Swój Kaczogród
Gra autorstwa Artura Górskiego Motyla, z grafiką Jerzego Kurczaka, wydana została w roku 1988 przez wydawnictwo Gambit.
Gracze wcielają się w członków załogi misji USCM na kolonię Hadley,s Hope na księżycu LV-426. Ich celem jest pokonanie Królowej chronionej przez Obcych, których zadaniem jest opanowanie bazy, a którymi steruje drugi gracz. Członkowie drużyny nie mogąc się dostać bezpośrednio w okolice Królowej zobligowani są do wykonywania różnego rodzaju misji, które pozwolą im na zwycięstwo. By rozpocząć je będą musieli jednak uprzednio zdobyć dyskietkę z oprogramowaniem komputera głównego. W tej grze o życie, będą musieli walczyć z czasem, który sprzyja wykluwaniu się coraz większej ilości obcych, ich metamorfozom w silniejsze osobniki zdolne do brutalnej walki.
Grę rozpoczyna gracz kierujący drużyną 6 marines. Każdy z nich dysponuje sześcioma punktami akcji, które zużywa się na poruszanie, podnoszenie i używanie przedmiotów oraz strzelanie. Gracz kierujący Obcymi co turę rzuca kością 6-ścienną i na tej podstawie wkłada do gry Obcych o odpowiedniej sile. Obcy dysponują czterema punktami akcji. Marines mogą zmieniać swoje uzbrojenie oraz używać takich przedmiotów jak skafander środowiskowy, dynamit czy granaty. Ludzie mogą też korzystać z Transportera opancerzonego, który zapewnia załodze całkowite bezpieczeństwo. Niestety wymaga on paliwa, które jest ograniczone.