Driver.San.Francisco-SKIDROW.part10.rar
-
Afterfall InSanity -
Alan Wake's American Nightmare -
Blood Bowl Chaos Edition (2012) -
Chyłka - Zaginięcie -
CUS wykład -
Dziedzictwo Bourne'a -
Egzorcysta -
F1 2014 -
Global Ops Commando Libya -
GTA San Andreas -
Hard Reset Extended Edition -
Kod nieśmiertelności -
KWP wykład -
Mark of the Ninja -
Mechanika i Budowa Maszyn -
Mechatronika -
Medal of Honor Warfighter -
Men in Black 3 PL 720p -
Modelowanie wykład -
MP ćwiczenia -
MP wykład -
MUM 2koło -
Narcos SEZON 3 PL -
Premium Rush -
Repo Men - Windykatorzy 2010 PL -
Shutter Island - Wyspa tajemnic 2010 PL -
Soundtracks -
Spolszczenie -
Studia -
Techniki Mikroprocesorowe -
TechnologiaMaszynwykład -
The Sims 3 Cztery pory roku -
The Sims 3 Diesel - akcesoria -
The Sims 3 Impreza w plenerze- akcesoria -
The Sims 3 Kariera -
The Sims 3 Kolekcja -
The Sims 3 Luksusowy wypoczynek - akcesoria -
The Sims 3 Miejskie życie - akcesoria -
The Sims 3 Nie z tego świata -
The Sims 3 Nowoczesny apartament -
The Sims 3 Po zmroku -
The Sims 3 Pokolenia -
The Sims 3 Słodkie niespodzianki Katy Perry -
The Sims 3 Szybka jazda - akcesoria -
The Sims 3 Wymarzone podróże -
The Sims 3 Zostań Gwiazdą -
The Sims 3 Zwierzaki -
Wolfenstein The Old Blood -
Wolfenstein.The.Old.Blood-CODEX -
Worms Revolution
Nikosa Wita !
Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM (2 GB RAM - Vista/7), karta grafiki 512 MB (GeForce 9800 lub lepsza), 10 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Driver: San Francisco to piąta odsłona głównej serii Driver, która od zawsze stawiała na widowiskowe pościgi i liczne inspiracje filmowe. Za stworzenie produkcji odpowiada studio Ubisoft Reflections (znane kiedyś jako Reflections Interactive), które w przeszłości opracowało między innymi takie tytuły jak Shadow of the Beast i Destruction Derby.
Piąta odsłona Drivera powraca do korzeni marki i rozgrywa się w kilka lat po wydarzeniach znanych z trzeciej części serii (Driv3r), w finale której policjant John Tanner zmierzył się ze złym Jericho. Wskutek tej konfrontacji Tanner trafił do szpitala i zapadł w śpiączkę. Czas jednak leczy rany, Tanner dochodzi do siebie i w dniu kiedy ma zostać wykonany wyrok na Jericho, chce być jak najbliżej całej akcji. Przestępca z pomocą przyjaciół i dużych pieniędzy ucieka, Tanner rusza w pościg który kończy się poważnym wypadkiem i ponownym zapadnięciem policjanta w śpiączkę. Zadaniem gracza będzie udzielenie pomocy bohaterowi i przeprowadzenie go przez senne wyobrażenia o rzeczywistości. Tak skonstruowana fabuła pozwoliła twórcom na nieco więcej swobody i możliwość zastosowania zupełnie nowych, dynamicznych rozwiązań.
W grze zasiadamy za kierownicą charakterystycznego samochodu Tannera i ruszamy do największego wirtualnego miasta w historii gatunku (San Francisco, 209 mil kwadratowych), aby wykonać szereg zadań i rozprawić się ostatecznie z Jericho. Innowacyjność gry zawiera się w systemie Shift, który sprawia, że główny bohater może wcielać się w różne postacie, a więc w praktyce przełączać między samochodami/osobami. To pozwala zastosować mnóstwo pojazdów podczas pojedynczej misji i w dużym stopniu dynamizuje rozgrywkę. Jedyny limit stosowania tej umiejętności pojawia się w trakcie wykonywania zadań, nie możemy przejąć aut kluczowych dla wyścigu, pościgu itp.
Wcielanie się w różne postacie i szybka zmiana samochodów otworzyły pole do popisu dla autorów i samych graczy. Przykładowo, biorąc udział w pościgu możemy przełączać się między różnymi policjantami, a nawet przygotować nieoczekiwaną zasadzkę na uciekiniera (korzystając z ciężarówki jadącej z naprzeciwka). System pozwala monitorować najbliższą okolicę z lotu ptaka, a nawet obserwować całe miasto z dużej wysokości. W tych trybach przeglądamy parametry samochodów i szukamy nowych zadań oznaczonych ikonami.
Powyższe nowości w mechanice rozgrywki zostały podparte ogromną ilością samochodów, których w finalnej grze jest grubo ponad sto. Dodatkowo siedemdziesiąt ciężarówek ucieszy każdego miłośnika wielkich maszyn. Każdy samochód został stworzony na oficjalnej licencji i odwzorowany z dbałością o szczegóły (także w kwestii kokpitu i wnętrza). Gracze ścigają się po zatłoczonych ulicach, wąskich alejkach oraz szutrowanych drogach. Tak szeroki przegląd nawierzchni i warunków oferuje właśnie San Francisco, które twórcy nieco skompresowali (aby podróże nie były zbyt nużące). Ważnymi elementami zabawy są również rozbudowany model jazdy oraz system zniszczeń.
W grze znajdziemy także rozbudowane narzędzie edytorskie pozwalające nagrać nasze poczynania na ulicach San Francisco i odpowiednio zmodyfikować ostateczny kształt stworzonego przez nas filmu.
Cechą wyróżniającą grę jest rozmach i ogromne miasto, które przygotowali autorzy. Do tego należy dodać filmowy charakter wielu scen – inspiracją dla deweloperów były niezmiennie klasyczne obrazy (Italian Job, Ronin). Fanów dobrej muzyki nie zawiedzie też ścieżka dźwiękowa, zawierająca kilkadziesiąt starych i nowych utworów. Wszystkie powyższe elementy, czyli przede wszystkim system Shift, obowiązują również w multiplayerze, który został podzielony na kilka trybów rozgrywki.