CititesXL_2011.part2.rar
-
Afterfall InSanity -
Alan Wake's American Nightmare -
Blood Bowl Chaos Edition (2012) -
Chyłka - Zaginięcie -
CUS wykład -
Dziedzictwo Bourne'a -
Egzorcysta -
F1 2014 -
Global Ops Commando Libya -
GTA San Andreas -
Hard Reset Extended Edition -
Kod nieśmiertelności -
KWP wykład -
Mark of the Ninja -
Mechanika i Budowa Maszyn -
Mechatronika -
Medal of Honor Warfighter -
Men in Black 3 PL 720p -
Modelowanie wykład -
MP ćwiczenia -
MP wykład -
MUM 2koło -
Narcos SEZON 3 PL -
Premium Rush -
Repo Men - Windykatorzy 2010 PL -
Shutter Island - Wyspa tajemnic 2010 PL -
Soundtracks -
Spolszczenie -
Studia -
Techniki Mikroprocesorowe -
TechnologiaMaszynwykład -
The Sims 3 Cztery pory roku -
The Sims 3 Diesel - akcesoria -
The Sims 3 Impreza w plenerze- akcesoria -
The Sims 3 Kariera -
The Sims 3 Kolekcja -
The Sims 3 Luksusowy wypoczynek - akcesoria -
The Sims 3 Miejskie życie - akcesoria -
The Sims 3 Nie z tego świata -
The Sims 3 Nowoczesny apartament -
The Sims 3 Po zmroku -
The Sims 3 Pokolenia -
The Sims 3 Słodkie niespodzianki Katy Perry -
The Sims 3 Szybka jazda - akcesoria -
The Sims 3 Wymarzone podróże -
The Sims 3 Zostań Gwiazdą -
The Sims 3 Zwierzaki -
Wolfenstein The Old Blood -
Wolfenstein.The.Old.Blood-CODEX -
Worms Revolution
Cities XL 2011
Cities XL 2011 to gra ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest stworzenie olbrzymiej, tętniącej życiem i opływającej w dobrobyt metropolii. Gra powstała na bazie wypuszczonego w 2009 roku Cities XL. W porównaniu z pierwowzorem wprowadzono sporo usprawnień i zmian.
Cities XL 2011 rozwija ideę zapoczątkowaną przez klasyczne SimCity. Cel zabawy jest prosty – wpierw musimy wybudować miasto, a potem dbać o jego mieszkańców. Do naszych obowiązków należeć będzie tworzenie infrastruktury miejskiej oraz planowanie rozmieszczenia poszczególnych obiektów. Wraz z rozwojem metropolii trzeba zaspokajać kolejne potrzeby zamieszkującej jej ludności. Chronić ją przed bezrobociem, zapewnić świadczenia socjalne oraz dbać o rozrywkę. Do tego ostatniego służy m.in. organizowanie imprez masowych (np. koncertów lub wydarzeń sportowych) czy inwestowanie w rozwój bazy turystycznej.
Na lokalizację naszego miasta możemy wybrać jedną z wielu stref klimatycznych, a stawiane przez nas budynki należą do jednego z trzech stylów architektonicznych – amerykańskiego, europejskiego i azjatyckiego. Dzięki zwiększonym możliwościom edycyjnym miasta wyglądają dokładnie tak jak chcemy. Wraz z rozwojem metropolii mamy na głowie coraz więcej spraw. W początkowej fazie rozgrywki pomocą służą misje wprowadzające oraz system uzależniający liczbę dostępnych budynków od populacji.
W porównaniu do Cities XL wprowadzono 45 dodatkowych map oraz setki nowych budynków i struktur. Zwiększeniu uległ też poziom realizmu, zwłaszcza przy zarządzaniu większymi metropoliami. Rozbudowano opcje transportu publicznego (autobusy, koleje podziemne itp.) oraz systemu podatkowego. Dodatkowym źródłem dochodu może być teraz handel z innymi miastami. W przeciwieństwie do pierwowzoru, który był zaprojektowany głównie jako produkcja MMO, Cities XL 2011 oferuje tylko zabawę solową.
Całość gry ukazana jest w dość szczegółowej trójwymiarowej grafice. Nasze miasta szybko zapełniają się setkami budowli i tysiącami mieszkańców. Wszystko to możemy oglądać z bardzo dużej wysokości lub bezpośrednio z poziomu ulicy.
Pentium IV 2.8 GHz,
2 GB RAM,
karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza),
8 GB HDD,
Windows XP/Vista/7