ELI.2.0.Multi.Plus.Full.Version.zip
-
12 is Better Than 6 PC -
3DMark 11 -
AdwCleaner -
Amiga -
Apache OpenOffice -
Aurora HDR -
AVZ Antiviral Toolkit -
BandiZIP -
Bitdefender Rescue CD -
Bosch MUM5 - Książka kucharska -
DelFix -
Dieci Samson 70.10 -
DriverEasy -
DSJ 2.1 - każdy windows -
DVD Ripper Pro - FULL -
Franko The Crazy Revenge -
GTA 3 PL -
IObit Driver Booster PRO -
IObit Uninstaller -
Junkers -
KAMEN WG Premium -
Kosiarka spalinowa z napędem Makita PLM 5112 -
LibreOffice -
Malware -
Microsoft Windows 10 Technical Preview PL -
Nero 7.7.5.1 - KEY -
NVMS -
OCCT -
PDF -
PDF24 Creator -
Pompa ciepła Galmet Basic GT -
Power ISO v. 5.5 -
PPass - Płatnik -
Przepisy PL -
Quake II RTX -
Regulator ST-53 -
Regulator temperatury ST–81 -
Samsung GALAXY Note3 SM-N9005 -
Samsung SM-G318H - XEO Poland -
Seat Toledo 2005 -
SlimDrivers Free -
SpyHunter -
Street Hassle -
SumatraPDF -
System Mechanic -
Tablice rejestracyjne -
Tacho File Viewer LE -
Ubuntu 16.04 (Xenial Xerus) -
Uninstaller ANTYWIRUSY -
Windows Movie Maker
* programu ILE, który wprowadza w świat programowania poprzez możliwość tworzenia rysunków przy wykorzystaniu żółwia sterowanego odpowiednimi komendami
* programuu ILE 3D łączącego naukę wykonywania poszczególnych operacji z zabawą poprzez współpracę użytkownika z animowaną postacią wykonującą polecenia i obserwację wykonania rysunku w perspektywie przestrzennej
* programu ELI 2.0 Bis, który umożliwia rzecz najważniejszą - samodzielne programowanie w uniwersalnym języku obrazkowym poprzez układanie konkretnych algorytmów i uruchamianie ich. Ułożone programy wykonują się automatycznie, a każdy błąd zostanie wskazany i opisany. Projekty są zapamiętywane. To jest już prawdziwe programowanie.
Program ELI 2.0 Bis umożliwia również zrobienie dalszych kroków w edukacji informatycznej. Temu celowi służy interfejs oraz urządzenia wykonawcze składane z dużych kolorowych klocków o różnych kształtach. Proste urządzenia mechaniczne napędzane silnikiem i wykorzystujące czujniki są sterowane programem algorytmem ułożonym przez ucznia. Ta opcja wprowadza ucznia w świat robotyki i automatyki.