MORTYR2-PL-400.part2.rar
-
▣ Dead Island Game Of The Year Edition PL -
►FILMY 3D -
-◢◤Landwirtschafts Simulator 15 -
18 XGirls -
Antoni Chmielewski vs. Matt Horwich -
Aslambek Saidov vs. Grigor Aschugbabjan -
Azjatki(1) -
Beauty Angels -
Borys Mańkowski vs. Marcin Naruszczka -
CRACK -
Fifa 13 chomikuj -
kitty aka blasejule -
KSW 19 -
Mamed Khalidov vs Rodney Wallace -
Mariusz Pudzianowski vs Bob Sapp -
Michal Materla vs Jay Silva -
Minecraft SP -
odcinki 301-394 -
seria[01] -
seria[02] -
seria[03] -
seria[04] -
seria[05] -
seria[06] -
seria[07] -
seria[08] -
seria[09] -
seria[10] -
seria[11] -
seria[12] -
seria[13] -
seria[14] -
seria[15] -
seria[16] -
seria[17] -
seria[18] -
seria[19] -
seria[20] -
seria[21] -
seria[22] -
seria[23] -
seria[24] -
seria[25] -
seria[27] -
seria[28] -
seria[29] -
seria[30] -
seria[31] -
sexyangel2007 -
SuesseMaus-Bi
Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32MB
Druga część gry akcji/FPS, Mortyr, stworzonej przez polską grupę developerską Mirage Interactive. Głównym bohaterem Mortyra 2 jest nowa postać, Sven, jednakże wywodząca się z tej samej rodziny co Sebastian, bohater pierwszego Mortyra. Akcja osadzona została w czasach II Wojny Światowej - rozpoczyna się Szwecji i prowadzi nas przez sporą część Europy, m.in. odwiedzimy Polskę, Słowację, a finalny rozdział toczy się w Grecji. Nasz bohater odkrywa plany superbroni nazistów „Wunderwaffe”, która ma zostać wykorzystana przeciwko wrogom Rzeszy i przez całą grę stara się zapobiec jej użyciu.
Nowy Mortyr nastawiony jest tylko i wyłącznie na czystą, wartką i dynamiczną akcję - żadnych elementów cRPG. Nie znaczy to jednak, iż gra jest prosta, wręcz przeciwnie, wymaga sporego wysiłku od gracza, tym bardziej, że podczas produkcji położono duży nacisk na elementy taktyczne – bieganie i masowa eksterminacja nie mają tu racji bytu. Naszymi przeciwnikami są tylko naziści - nie zobaczymy tu żadnych droidów, szkieletorów, obcych, czy potworów - wyłącznie ludzie. Dużo wysiłku włożono w opracowanie procedur komputerowego A.I., tak by przeciwnicy zachowywali się sensownie, wykorzystywali przeszkody terenowe, współpracowali ze sobą, osłaniali się wzajemnie, itp. W nasze ręce oddany został też spory arsenał „potężnych” broni, karabinów maszynowych, pistoletów, granatów, itp. Gra dysponuje w pełni trójwymiarową, efektowną grafiką (engine został napisany od podstaw).