zapomniałem
Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

LEGO Piraci z Karaibów [PSP].cso

Maatam94 / Gry PSP / Akcja / LEGO Piraci z Karaibów [PSP].cso
Download: LEGO Piraci z Karaibów [PSP].cso

1,25 GB

0,0 / 5  (0 głosów)
obrazek

Gry utrzymane w konwencji zabawy klockami LEGO polubili już miłośnicy Batmana, Indiany Jonesa, Harry'ego Pottera czy Luke'a Skywalkera. Kolejne dzieło brytyjskiego studia deweloperskiego Traveller's Tales przygotowane zostało z myślą o fanach morskich przygód Jacka Sparrowa i jego kompanów z filmowego cyklu Piraci z Karaibów. Koncern Disney Interactive, który jest wydawcą LEGO Pirates of the Caribbean zadbał też, by premiera zbiegła się w czasie z wejściem na ekrany kin czwartej części megaprodukcji z Johnnym Deppem w roli głównej - Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides.
Pod względem fabularnym gra nie jest jednak ograniczona jedynie do tego co przedstawiono w tym filmie i obejmuje wydarzenia, postacie i wątki z wcześniejszych części Piratów z Karaibów. Twórcy LEGO Pirates of the Caribbean zadbali zresztą nie tylko o to, by w „klockową rzeczywistość” wiernie przenieść filmowe scenerie, ale także specyficzne poczucie humoru oraz trzymającą w napięciu akcję. W grze pojawia się ponad 70 postaci z kinowej serii, w tym rzecz jasna Jack Sparrow, Will Turner i Elizabeth Swann.
Podobnie jak w innych odsłonach serii LEGO rozgrywka w LEGO Pirates of the Caribbean podzielona została na etapy. W sumie gracze mają do pokonania ponad 20 zróżnicowanych poziomów. Obfitują one w elementy zręcznościowe i proste zagadki logiczne. Nie brakuje też fantastycznych potworów do zgładzenia oraz skarbów do odkrycia. Każdy z poziomów opowiada inny fragment filmu i został opatrzony co najmniej dwoma przerywnikami filmowymi.
Większość wykorzystanych przez dewelopera rozwiązań w Pirates of the Caribbean ma swoje odpowiedniki w innych grach z serii LEGO. Nieliczne różnice to m.in. możliwość zabawy w „otwartym świecie”, dzięki czemu poszczególne lokacje odwiedzać można wielokrotnie np. poszukując ukrytych przedmiotów. Każda z postaci dostępnych w grze ma przy tym swoje zastosowanie, tzn. dzięki swoim specyficznym umiejętnościom pozwala dotrzeć do miejsc niedostępnych dla innych.
LEGO Pirates of the Caribbean oferuje tryby rozgrywki dla jednego lub dwóch graczy, przy czym druga osoba może uczestniczyć w grze korzystając z dynamicznie podzielonego ekranu.
Pod względem oprawy audio-wizualnej tytuł nie odbiega od standardów wyznaczonych przez inne „klockowe” produkcje studia Traveller's Tales. Producentowi udało się jednak poprawić pracę kamery i wprowadzić zmiany w systemie oświetlenia, co korzystnie wpłynęło na finalną jakość grafiki.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Prince of Persia: Zapomniane Piaski to kolejna opowieść o nieustraszonym Księciu Persji. Produkcja stanowi powrót do rozwiązań znanych z trylogii: Piaski Czasu, Dusza Wojownika oraz Dwa Trony, wydawanej w latach 2003-2005. Fabularnie Zapomniane Piaski uzupełniają siedmioletnią, nieznaną lukę w historii Księcia Persji, czyli okres pomiędzy Piaskami Czasu oraz Duszą Wojownika. Dają nam zatem odpowiedź na istotne pytanie: jakie wydarzenia wpłynęły na drastyczną i mroczną przemianę księcia? Gra rozpoczyna się tuż po wydarzeniach znanych z Piasków Czasu. W czasie wyczerpującej podróży po regionie Azad Książę Persji postanawia zatrzymać się na moment w królestwie swego brata. Nieoczekiwanie dostrzega potężną armię szturmującą centralny pałac. Nie namyślając się zbyt długo postanawia jeszcze raz skorzystać z mocy Piasków Czasu i uratować królestwo przed totalną anihilacją. Decyzja ta jest zarazem początkiem kolejnej wielkiej przygody. Mechanika rozgrywki w dużym stopniu przypomina system znany z Piasków Czasu i Duszy Wojownika. Zabawa jest zatem podzielona na dwa główne elementy – widowiskową walkę z przeciwnikami, a także spektakularne pokonywanie lokacji zaprojektowanych przez artystów z Ubisoft. Do łask powraca tu kontrola Piasków Czasu, zapewniająca Księciu Persji pewnego rodzaju nieśmiertelność. Przed zejściem z tego świata chroni go bowiem możliwość cofnięcia czasu. W Zapomnianych Piaskach książę jest dodatkowo w stanie nadzorować siły natury i wykorzystywać je do własnych celów (np. podczas walk lub rozwiązywania zagadek środowiskowych).
obrazek Miami Vice: The Game jest kolejną próbą przeniesienia do wirtualnej rzeczywistości realiów, znanych z pamiętnego serialu telewizyjnego, którego polski tytuł brzmi Policjanci z Miami. Jednakże w odróżnieniu od gry firmy Davilex Games z 2004 roku dla PC, PlayStation 2 i Xbox, omawiany produkt powstał w brytyjskim studiu Rebellion (vide Dead to Rights: Reckoning) i bazuje nie tyle na rzeczonym cyklu, co na jego kinowej adaptacji w reżyserii Michaela Manna (w rolach głównych: Colin Farrell i Jamie Foxx). Developerzy z ojczyzny królowej Elżbiety II przygotowali trójwymiarową grę akcji, traktującą o przygodach pary detektywów z Florydy. Możemy zatem pokierować poczynaniami zarówno Jamesa „Sonny'ego” Crocketta, jak i wcielić się w postać Ricardo „Rico” Tubbsa. Warstwa fabularna ukazuje wydarzenia, mające miejsce przed początkowymi scenami filmowego pierwowzoru, więc mamy okazję poznać nieco nigdzie nie przedstawionych dotąd faktów z życia wspomnianego duetu. Możliwe do wykonania misje polegają najczęściej na strzelaniu i skradaniu się, aczkolwiek autorzy wprowadzili również np. wyścigi szybkich łodzi motorowych. Natomiast wszystkie zadania zespalają w zgrabną całość nieinteraktywne sekwencje przerywnikowe. Bardzo ważnym elementem rozgrywki są fundusze, pozwalające na dokonywanie różnych zakupów. Pieniądze zarabiamy w sposób legalny lub niekoniecznie zgodny z obowiązującym prawem – chociażby poprzez handlowanie skonfiskowanymi uprzednio narkotykami. Zgromadzone dolary przeznaczamy m.in. na broń, odzież etc. Wszystko nie tylko po to, aby skuteczniej walczyć z przestępczością, ale także w celu wzbudzania większego respektu mieszkańców miasta. Obecny w wirtualnej rzeczywistości system reputacji, niczym w przypadku gry The Godfather, opiera się na podejmowanych przez nas działaniach, noszonych ciuchach itd. Warto zauważyć, iż w Miami Vice: The Game zbieramy również specjalne elektroniczne karty. Umożliwiają one uzyskanie dostępu do około trzydziestu mini-gier, przypominających automatowe pozycje z lat osiemdziesiątych XX wieku. Zwyciężanie w tych nieskomplikowanych zabawach zręcznościowych lub logicznych pozwala na odblokowanie szeregu rozmaitych bonusów, przygotowanych przez developerów z Rebellion. Ponadto należy zaznaczyć, iż nie musimy przeżywać wirtualnych przygód Crocketta i Tubbsa w pojedynkę, bowiem dzięki bezprzewodowemu połączeniu Wi-Fi nie ma problemu z zaproszeniem do gry drugiej osoby (tryb multiplayer umożliwia wyłącznie kooperację).
obrazek Gry utrzymane w konwencji zabawy klockami LEGO polubili już miłośnicy Batmana, Indiany Jonesa, Harry'ego Pottera czy Luke'a Skywalkera. Kolejne dzieło brytyjskiego studia deweloperskiego Traveller's Tales przygotowane zostało z myślą o fanach morskich przygód Jacka Sparrowa i jego kompanów z filmowego cyklu Piraci z Karaibów. Koncern Disney Interactive, który jest wydawcą LEGO Pirates of the Caribbean zadbał też, by premiera zbiegła się w czasie z wejściem na ekrany kin czwartej części megaprodukcji z Johnnym Deppem w roli głównej - Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides. Pod względem fabularnym gra nie jest jednak ograniczona jedynie do tego co przedstawiono w tym filmie i obejmuje wydarzenia, postacie i wątki z wcześniejszych części Piratów z Karaibów. Twórcy LEGO Pirates of the Caribbean zadbali zresztą nie tylko o to, by w „klockową rzeczywistość” wiernie przenieść filmowe scenerie, ale także specyficzne poczucie humoru oraz trzymającą w napięciu akcję. W grze pojawia się ponad 70 postaci z kinowej serii, w tym rzecz jasna Jack Sparrow, Will Turner i Elizabeth Swann. Podobnie jak w innych odsłonach serii LEGO rozgrywka w LEGO Pirates of the Caribbean podzielona została na etapy. W sumie gracze mają do pokonania ponad 20 zróżnicowanych poziomów. Obfitują one w elementy zręcznościowe i proste zagadki logiczne. Nie brakuje też fantastycznych potworów do zgładzenia oraz skarbów do odkrycia. Każdy z poziomów opowiada inny fragment filmu i został opatrzony co najmniej dwoma przerywnikami filmowymi. Większość wykorzystanych przez dewelopera rozwiązań w Pirates of the Caribbean ma swoje odpowiedniki w innych grach z serii LEGO. Nieliczne różnice to m.in. możliwość zabawy w „otwartym świecie”, dzięki czemu poszczególne lokacje odwiedzać można wielokrotnie np. poszukując ukrytych przedmiotów. Każda z postaci dostępnych w grze ma przy tym swoje zastosowanie, tzn. dzięki swoim specyficznym umiejętnościom pozwala dotrzeć do miejsc niedostępnych dla innych. LEGO Pirates of the Caribbean oferuje tryby rozgrywki dla jednego lub dwóch graczy, przy czym druga osoba może uczestniczyć w grze korzystając z dynamicznie podzielonego ekranu. Pod względem oprawy audio-wizualnej tytuł nie odbiega od standardów wyznaczonych przez inne „klockowe” produkcje studia Traveller's Tales. Producentowi udało się jednak poprawić pracę kamery i wprowadzić zmiany w systemie oświetlenia, co korzystnie wpłynęło na finalną jakość grafiki.
obrazek LEGO Star Wars III: The Clone Wars to trzecia odsłona gwiezdnej sagi utrzymana w stylistyce klocków LEGO. Produkcję opracowało studio Traveller’s Tales – twórcy praktycznie wszystkich dotychczasowych gier z cyklu LEGO (w tym także LEGO Batman, Harry Potter i Indiana Jones). W LEGO Star Wars III: The Clone Wars bierzemy udział w międzygalaktycznym konflikcie pomiędzy Republiką a siłami Separatystów, znanym jako Wojny Klonów. Przedstawioną historię śledzimy z punktu widzenia kilkunastu różnych bohaterów, a kolejnych możemy odblokować kończąc główny wątek fabularny. Całość została oparta na motywach popularnego serialu animowanego. To oznacza, że podczas zabawy spotykamy wiele charakterystycznych postaci, które oglądaliśmy tylko w nim. Historia jest podzielona na trzy odrębne scenariusze, dotyczące trzech różnych przeciwników: hrabiego Doku, generała Grievousa oraz Asajj Ventress. Każdy scenariusz składa się z 6 misji odpowiadających kolejnym odcinkom serialu. The Clone Wars to typowy przedstawiciel „klockowej” serii studia Traveller’s Tales. Gracze otrzymują więc kilkadziesiąt etapów, które można przejść w dwuosobowym trybie kooperacji lub samotnie (wtedy możemy swobodnie przełączać się między bohaterami). Sama gra jest platformówką wypełnioną zagadkami, przeciwnikami oraz ukrytymi przedmiotami do zebrania. Ilość sekretów może przyprawić o zawrót głowy. Zdobycie ich wszystkich jest sporym wyzwaniem wymagającym wielu godzin grania. W grze występują również etapy, w których zasiądziemy za sterami kosmicznego myśliwca, a naszym zadaniem będzie zniszczenie potężnych okrętów Separatystów. Zupełną nowością są także bitwy na powierzchniach planet. Dowodząc oddziałami klonów lub kierując potężnymi maszynami AT-TE, gracz będzie musiał rozbudować armię, zniszczyć przeciwnika i zająć zaznaczone na mapie punkty strategiczne. Oprócz misji związanych z główną fabułą gry, twórcy przygotowali również szereg zadań pobocznych, w których będziemy mogli wcielić się w rolę Docu oraz generała Grievousa i poprowadzić oddziały Separatystów przeciwko wojskom Republiki. Nie sposób również pominąć nowej oprawy wizualnej, która jest jeszcze bardziej realistyczna i dopracowana. Efekt został uzyskany dzięki zastosowaniu nowego systemu oświetlenia. Chociaż tła wyglądają poważniej, to postacie w dalszym ciągu są karykaturami bohaterów zbudowanymi z klocków. Klimat Gwiezdnych Wojen nadal jednak został zachowany, w czym duża zasługa znakomitych kompozycji Johna Williamsa, autora oryginalnej ścieżki dźwiękowej do Gwiezdnych Wojen.
obrazek LEGO Star Wars II: The Original Trilogy jest kontynuacją jednego z najlepiej wykonanych produktów elektroniczno-rozrywkowych 2005 roku, którego spektakularny sukces był dla wielu dość sporym zaskoczeniem z uwagi chociażby na często wiązaną z grami spod znaku Gwiezdnych Wojen przeciętność. Dziełu studia Traveller’s Tales udało się jednak przełamać niekorzystną rynkową tendencję i zyskać uznanie klientów w każdym wieku. Słynny duński wytwórca plastikowych klocków, zachęcony komercyjnym triumfem LSW, postanowił jeszcze raz udzielić licencji wspomnianej brytyjskiej firmie i właśnie w ten sposób powstała „dwójka”. Zgodnie z podtytułem tym razem developerzy skupili się na trzech epizodach filmowego cyklu Star Wars, nakręconych przez George’a Lucasa w latach 1977-1983. Mamy zatem okazję zobaczyć w wirtualnej rzeczywistości, zbudowanej oczywiście z charakterystycznie wyglądających elementów LEGO, najbardziej znane sceny z A New Hope (Nowa Nadzieja), The Empire Strikes Back (Imperium kontratakuje) i Return of the Jedi (Powrót Jedi). Rzecz jasna oglądamy również w akcji kilkadziesiąt postaci pokroju Luke’a Skywalkera, Dartha Vadera, Hana Solo, R2D2 etc. Warto zauważyć, iż naszym reprezentantem na ekranie może być także bohater, którego składamy samodzielnie z klocków (ilość kombinacji zaiste przyprawia o zawrót głowy). Wirtualny świat eksplorujemy nie tylko poruszając się piechotą, lecz również przemieszczając się wieloma różnymi maszynami (chociażby kosmiczne myśliwce klasy X-wing), a nawet wykorzystując wierzchowce (wielkie jaszczury rasy Dewback z planety Tatooine i inne niezwykłe zwierzęta). Oczywiście wcale nie musimy samotnie przebywać w uniwersum Gwiezdnych Wojen, ponieważ autorzy przygotowali tryb multiplayer, umożliwiający kooperację. Jeśli chodzi natomiast o dostępną broń, to naturalnie zaoferowano nam przykładowo miotacze energetyczne, detonatory termiczne oraz rzecz jasna Moc (duszenie, rażenie błyskawicami itd.). Trzeba zaznaczyć, że teraz każdy bohater jest w stanie konstruować przydatne przedmioty z klocków, znajdowanych podczas swojej wędrówki.
obrazek Peter Jackson’s King Kong to epicka gra akcji oparta na filmie pod tym samym tytułem, wyreżyserowanym przez twórcę trylogii Władcy Pierścieni – Petera Jacksona. Opisywana pozycja powstała w studiach UbiSoft, a koordynatorem prac był sam reżyser oraz firma Weta Ltd., odpowiedzialna za wszelkie efekty specjalne zaaplikowane do filmu. Warto wiedzieć, iż główne skrzypce w procesie produkcyjnym grał Michel Ancel, twórca m.in. Beyond Good and Evil. W Peter Jackson’s King Kong wcielamy się w Jacka Driscolla (w filmowej roli głównej Adrien Brody znany z Pianisty Romana Polańskiego), który wraz ze swymi przyjaciółmi – filmowcami, przybywa na, zdawałoby się, bezludną wyspę (zwaną Skull Island). Jednakże już pierwsze kroki, które stawia na nowym lądzie zostają zachwiane potężnymi uderzeniami wywołanymi przez prehistoryczne gady zamieszkujące ten nieznany teren. Sterując Jackiem (z perspektywy pierwszej osoby – FPP) musimy współpracować ze swą drużyną, walczyć ramię w ramię z nadciągającymi potworami przy pomocy pistoletów, karabinów, dzid oraz wszelkiej broni, która wpadnie nam w ręce. Jako, że gady są zwykle kilkukrotnie silniejsze od bohaterów, musimy wykorzystywać otoczenie do zadawania im ran (np. zwalenie drzewa, podpalenie lasu, zrzucenie na ich głowy kawałków wcześniej zniszczonego mostu). Czasami trafimy na grupki tubylców starających się odesłać nas na tamten świat. Każdy z przyjaciół Jacka dysponuje unikalnymi umiejętnościami i może korzystać z przedmiotów, których nie są w stanie użyć inni. Sytuacja taka wprowadza do rozgrywki element taktyki. Asortyment wrogów został nieznacznie rozszerzony w stosunku do filmu (np. o nowe gatunki dinozaurów). Fabuła umożliwia również wcielenie się w tytułowego Króla Małp. W tej sytuacji kamera zmienia swe położenie z FPP na TPP (ukazuje rozgrywkę z perspektywy trzeciej osoby, zza bohatera). Wcielając się w King Konga naszym zadaniem jest rozszarpywanie nadciągających falowo przeciwników oraz emocjonujące, pełne nieoczekiwanych zwrotów akcji walki z ogromnymi Turanozaurami. Przytrafiają się również elementy zręcznościowe, kiedy to musimy skakać wielką małpą po małych półkach skalnych i wytrzymałych lianach. W późniejszym etapie gry przeniesiemy się do Nowego Jorku, gdzie sterując King Kongiem musimy poradzić sobie z ruchem ulicznym i wielkimi siłami ludzkimi skierowanymi prosto na nas. Firma Weta Ltd., odpowiedzialna za efekty specjalne w obrazie kinowym, stworzyła na potrzeby gry szereg renderowanych przerywników nie odbiegających jakościowo w żaden sposób od tego, co można zaobserwować w filmie. UbiSoft namówił również najważniejszych aktorów, by wzbogacili swe komputerowe odpowiedniki własnym głosem. Rozgrywce towarzyszy trójwymiarowa grafika nie odbiegająca szczególnie od tego, co możemy zaobserwować na konsolach stacjonarnych (PS2, Xbox i GCN). Duże wrażenie (jak na warunki PSP) robi otaczająca gracza dżungla oraz dokładnie odwzorowane miasto.
obrazek Indiana Jones and the Staff of Kings jest pierwszym poważnym projektem przeznaczonym na PlayStation Portable z najsłynniejszym hollywoodzkim archeologiem w roli głównej. Wcześniej konsola ta doczekała się jedynie tematycznej zręcznościówki przeniesionej do świata duńskich klocków - LEGO Indiana Jones: The Original Adventures. Akcja gry rozpoczyna się w chińskiej dzielnicy w San Francisco, gdzie główny bohater spotyka się ze znanym z dużych ekranów gangsterem - Lao Che. W trakcie zabawy bierzemy udział w licznych wydarzeniach inspirowanych scenami z filmów Stevena Spielberga (na przykład w ucieczce z walącej się świątyni) i odwiedzamy naprawdę egzotyczne lokacje takie jak panamska dżungla czy Istambuł. Jak sam tytuł wskazuje, tym razem poszukiwanym przez Indy'ego i jego największego rywala, Magnusa Völlera, artefaktem jest Laska Mojżesza, którą według Biblii prorok rozdzielił wody Morza Czerwonego podczas ucieczki Żydów z Egiptu. Oczywiście w Indiana Jones and the Staff of Kings nie zabrakło dynamicznych pościgów, nie rzadko dochodzi też do wymiany ognia. Przede wszystkim jednak musimy nauczyć się sprawnie posługiwać najbardziej charakterystyczną dla dzielnego archeologa bronią - biczem. Zresztą możemy go wykorzystać nie tylko do walki - dzięki niemu dotrzemy do trudnodostępnych miejsc, nie raz okaże się niezbędnym narzędziem do rozwiązywania zagadki, przydaje się również do sprytnego uporania się z zagrożeniem poprzez wykorzystanie przewagi jaką daje nam otoczenie, a trzeba zauważyć, że możliwości interakcji z różnymi obiektami są tutaj całkiem spore. W trakcie gry zrobimy też użytek z różnych środków lokomocji znanych z filmów - między innymi zasiądziemy za sterami dwupłatowca, pokierujemy tratwą płynącą w dół rwącej rzeki czy przejedziemy się na grzbiecie słonia po ulicach Istambułu. Dodatkowo zabawę wydłuża fakt, iż jeżeli chcemy odblokować wszystkie możliwe bonusy konieczne jest odnalezienie dwudziestu innych ukrytych artefaktów.
obrazek God of War: Ghost of Sparta to kolejna odsłona dobrze znanej serii gier stworzonej przez studio SCE Santa Monica. Pierwsza część marki pojawiła się w 2005 roku na PlayStation 2, a jej kontynuację wydano dwa lata później. God of War III przeniósł pomysł na PlayStation 3 w 2010 roku. Ghost of Sparta to druga gra z serii, która trafiła na konsolę PSP – wcześniej otrzymaliśmy God of War: Chains of Olympus. Za obie produkcje odpowiada studio Ready At Dawn. Kolejna odsłona serii na przenośną konsolę Sony zawiera wszystkie charakterystyczne elementy God of Wara, czyli starcia z potężnymi bossami, zaawansowany system walki, epicką fabułę nawiązującą do greckiej mitologii oraz świetną oprawę wizualną. W grze ponownie wcielamy się w potężnego spartiatę Kratosa, pałającego nienawiścią do greckich bogów. Fabuła Ghost of Sparta rozgrywa się zaraz po zakończeniu pierwszej odsłony serii, w której Kratos zgładził Aresa i wstąpił na Olimp jako nowy bóg wojny. Okazuje się, że nowe moce bohatera mogą nie wystarczyć do powstrzymania nękających go koszmarów z przeszłości. Żeby rozprawić się ze swoją mroczną historią, brutalny wojownik musi wyruszyć w nową podróż. Kratos nie mógłby obejść się bez nowych możliwości bojowych. W Ghost of Sparta bohater korzysta oczywiście z charakterystycznych ostrz Ateny i wielu innych broni. Nowością jest natomiast możliwość wykonywania szarży, podczas której wojownik łapie przeciwnika i rzuca nim o ścianę. Repertuar Kratosa został wzbogacony o ciosy w powietrzu, nowe animacje zabijania wrogów oraz kilka innych elementów (np. włócznię i tarczę). Oczywiście powraca również system zbierania energii i punktów doświadczenia oraz rozwijania postaci. W niektórych lokacjach musimy także rozwiązać proste zagadki i łamigłówki. Twórcy produkcji postarali się wykorzystać wszystkie możliwości PSP, dzięki czemu na ekranie pojawia się dwa razy więcej przeciwników, a bossowie są po prostu ogromni. Oprawa wizualna tytułu stoi na bardzo wysokim poziomie i prezentuje zróżnicowane otoczenia oraz świetnie wyglądające efekty pogodowe.
obrazek Przeżyj ekscytujące sceny z filmu, sprawdzając swoje magiczne umiejętności w trakcie kooperatywnej rozgrywki z dwójką przyjaciół. W grze „Harry Potter i Czara Ognia™”, wyprodukowanej na licencji Warner Bros. Interactive Entertainment, Harry w tajemniczy sposób zostaje wybrany na czwartego uczestnika niebezpiecznego Turnieju Trójmagicznego™. Każdy zawodnik, biorący w nim udział, ma za zadanie zmierzyć się z ziejącym ogniem smokiem, uratować swoich przyjaciół z lodowatych głębin Czarnego Jeziora, a także rozwiązać zagadki pełnego niebezpieczeństw labiryntu. Ekscytujące sceny z filmu wprost ożywają na ekranie - począwszy od scen z obozu Mistrzostw Świata w Quidditchu, a skończywszy na zapierającym dech w piersiach pojedynku z Lordem Voldemortem™!
obrazek Hellboy: The Science of Evil to dynamiczna gra akcji, w której mamy oczywiście okazję wcielić się w postać tytułowego demonicznego bohatera. Nie jest to pierwsza próba wydania gry komputerowej z Hellboyem w roli głównej. Nieistniejąca już firma Cryo Interactive podjęła bowiem próbę wydania tego typu produkcji. Gra ta nie zyskała jednak przychylności w oczach graczy. The Science of Evil jest oczywiście zupełnie nowym produktem, przygotowywanym przez firmę Krome Studios. Developer ten w przeszłości opracował między innymi The Legend of Spyro: A New Beginning, czy serię Ty the Tasmanian Tiger. Nowa odsłona przygód Hellboy’a powstała z myślą o posiadaczach trzech różnych platform sprzętowych. Wersja przeznaczona na PSP wygląda oczywiście zdecydowanie gorzej od edycji wydanych na PS3 i Xbox’a 360. Kwestie związane z mechaniką rozgrywki przedstawiono jednak w bardzo zbliżonej postaci. The Science of Evil nie nawiązuje w bezpośredni sposób do żadnego z filmów opowiadających przygody Hellboy’a, choć producent miał możliwość konsultowania się z osobami, które pracowały przy powstaniu obrazu kinowego z 2004 roku. W rezultacie można zauważyć pewne podobieństwa. Opisywana gra pod względem fabularnym wzoruje się natomiast na komiksach z udziałem demonicznego bohatera. Konkretnie chodzi o zestaw albumów „Right Hand of Doom” („Prawa ręka zniszczenia”), przedstawiających wiele wątków z pochodzenia Hellboy’a. Główny bohater tym razem musi pokrzyżować nazistowski spisek, tak aby nie doprowadzić do przejęcia władzy nad światem przez hitlerowców. Opisywana zręcznościówka stawia przede wszystkim na dynamiczne walki z udziałem tytułowego superbohatera. Oznacza to, iż gracz może oczywiście wykorzystywać różne zdolności Hellboy’a, tak aby poradzić sobie z napotykanymi przeciwnikami. Producent szczególnie duży nacisk położył na umożliwienie destrukcji znajdujących się w otoczeniu obiektów. Może to służyć zarówno odszukaniu alternatywnych ścieżek do celu, jak i utrudnieniu życia napotkanym wrogom. Tytułowy bohater dysponuje bogatym wachlarzem uderzeń, jest bardzo zwinny, a także potrafi się leczyć (o ile gracz zapewni mu chwilę odpoczynku). W grze zawarto także interaktywne scenki przerywnikowe z jego udziałem, wyraźnie wzorowane na tych z serii God of War. Kolejne etapy rozgrywane są w wielu różnych zakątkach świata (między innymi w Japonii). Oczywiste wydaje się być także to, iż oprócz standardowych przeciwników musimy radzić sobie z różnymi potworami, a także trudniejszymi do pokonania bossami. Całość rozgrywana jest oczywiście w pełni trójwymiarowym otoczeniu.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności