super kulki v2.1(1).rar
-
Aladin -
Bajkowe -
Barbie i Podwodna Tajemnica -
Barbie i trzy muszkieterki -
Disnep-Magiczna Kolekcja -
Dziecięce -
Emulator -
Friends -
Frywolitka -
Hugo -
Kalendarze 2010 -
Karolina i tajemnicze drzwi -
Kopciuszek - Roztańczona historia -
Koszyczek -
Koszyczek ze ślimaczkami -
Koszyk 1 -
Koszyk 2 -
Kwiaty -
LOGICZNE -
na Boże Narodzenie -
Odlot -
Opowieść Wigilijna -
Pluszaki Rozrabiaki -Komputerowa Gratka -
Pollyworld -
Prawdziwa historia kota w butach -
Program do tworzenia kalendarzy -
Program ochrony księżniczek -
Ptaki i Zwierzęta -
Religijne -
Renifer Nico ratuje święta -
Różne -
Samochody Motory -
Scooby Doo -Muzealna draka z powodu robaka -
Strzelanina -
Szczeniak zwany Scooby-Doo -
Terra -
Tylko we dwoje -
Tytus Romek i Atomek -
Wianek -
Widoki -
Wyścigi -
Z klamerek -
Z planami lekcji -
Z pomponów -
Z Postaciami -
Z ramkami na zdjęcia -
Z wytłaczanek -
Z żarówek -
Załoga G -
Zawieszki
"Po gwiazdkę z nieba" jest przeznaczonym dla dzieci w wieku przedszkolnym programem edukacyjnym z serii z Królikiem Bystrzakiem.
Ten stymulujący rozwój intelektualny dziecka program zaadaptowaliśmy - przy wsparciu doświadczonych nauczycieli, psychologów i specjalistów od terapii pedagogicznej - do wymagań zintegrowanego nauczania w polskich szkołach, tak by utrwalał i rozszerzał wiedzę oraz rozwijał umiejętności dziecka zgodnie z założeniami podstawy programowej MENiS. Gra ma postać wielowątkowej, interaktywnej historii z licznymi ambitnymi zadaniami, które kształtują matematyczne i językowe umiejętności z zakresu nauki przedszkolnej.
Poziom trudności każdego zadania dostosowuje się do umiejętności gracza, tak że wyzwania nigdy nie przerastają jego możliwości, zaś system nagród skutecznie motywuje do pokonywania nowych trudności.
Gra "Po gwiazdkę z nieba" przekazuje jednocześnie wartości, ucząc pomagania innym, rozwiązywania problemów bez użycia przemocy i szacunku dla przyrody. W programie, który - w obszernej części poświęconej muzyce i rysunkom - umożliwia "naukę poprzez sztukę", znajduje się także narzędzie służące utrwalaniu wiedzy dziecka na temat upływu czasu i rozwijaniu umiejętności organizacji i obserwacji.
Trzecia część serii edukacyjnych programów dla najmłodszych, z której od 1984 roku skorzystało już 10 milionów uczniów, jest przeznaczona dla dzieci, które rozpoczynają naukę w szkole. Sympatyczny królik pomaga pierwszakom w ponad 40 krajach, m.in. Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech, i towarzyszy w nauce aż 40% amerykańskich dzieci. Zaadaptowaliśmy ten wspierający rozwój intelektualny dziecka program do wymagań zintegrowanego nauczania w polskich szkołach, we współpracy z doświadczonymi nauczycielami, psychologami i specjalistami od terapii pedagogicznej dbając o to, by utrwalał i rozszerzał wiedzę oraz rozwijał umiejętności dziecka zgodnie z założeniami podstawy programowej MENiS.
Wraz z sympatycznymi bohaterami przeżywając przygody w ramach wielowątkowej, interaktywnej historii, dzięki unikalnym, interesującym zadaniom dzieci mogą doskonalić swoje umiejętności w zakresie matematyki, czytania, przyrody oraz samodzielnego myślenia.
Dzięki automatycznemu ustawieniu poziomu trudności każdego zadania wyzwania nigdy nie przerastają możliwości gracza, zaś system nagród dostarcza skutecznych motywacji do pokonywania nowych trudności.
Gra przekazuje wartości, które staramy się wpajać dzieciom od najmłodszych lat: uczy znaczenia przyjaźni, pomagania innym, rozwiązywania problemów bez użycia przemocy i szacunku dla przyrody.
Program pomaga również rozwijać umiejętności istotne w codziennym życiu, takie jak rozpoznawanie i używanie monet czy liczenie pieniędzy, a także dostarcza przydatnych wiadomości na temat cech i trybu życia zwierząt.
W programie znajduje się narzędzie służące utrwalaniu wiedzy dziecka na temat upływu czasu i rozwijaniu umiejętności organizacji i obserwacji, a jego obszerna cześć poświęcona muzyce i rysunkom umożliwia "naukę poprzez sztukę".
"Misja na Ser-io" to czwarta część serii programów edukacyjnych z Królikiem Bystrzakiem.
Przy wsparciu doświadczonych nauczycieli, psychologów i specjalistów od terapii pedagogicznej dostosowaliśmy stymulujący rozwój intelektualny dziecka program zaadaptowaliśmy do wymagań zintegrowanego nauczania w polskich szkołach, tak by utrwalał zdobyte wiadomości oraz poszerzał wiedzę dziecka o nowe odkrycia zgodnie z założeniami podstawy programowej MENiS.
System nagród skutecznie motywuje do pokonywania nowych wyzwań, ponieważ zaś poziom trudności każdego zadania dostosowuje się do umiejętności gracza, wyzwania te nigdy nie przerastają jego możliwości.
Gra "Misja na Ser-io", pomagając w zdobywaniu wiedzy, przekazuje jednocześnie wartości: uczy znaczenia przyjaźni, pomagania innym, rozwiązywania problemów bez użycia przemocy i szacunku dla przyrody. W programie, który - w obszernej części poświęconej muzyce i rysunkom - umożliwia "naukę poprzez sztukę", znajduje się także narzędzie służące utrwalaniu wiedzy dziecka na temat upływu czasu i rozwijaniu umiejętności organizacji i obserwacji. Gra w przystępny sposób pomaga rozwijać istotne w codziennym życiu umiejętności, takie jak liczenie pieniędzy czy stosowanie różnych sposobów zapisywania czasu, i przekazuje przydatne wiadomości na temat budowy i życia owadów.
Dodatkowe zalety programu to oryginalna grafika oraz dowcipne dialogi i piosenki, które są wspólnym dziełem doświadczonych tłumaczy literatury dziecięcej oraz znanych polskich aktorów.
Program przeznaczony jest dla dzieci, które dopiero poznają literki. Przedstawiany program umożliwia wydrukowanie szablonów do nauki pisania literek.
Jest to fascynująca gra dla najmłodszych dzieci, dopiero zaczynających zabawę z komputerem. Gra polega na wybraniu jednego z kilku dostępnych owoców i stworzeniu z "wybrańca" indywidualnej postaci, wykorzystując do tego gotowe elementy i akcesoria załączone w grze. Dziecko przesuwając na właściwe miejsce wybrane elementy (np. oczy, uszy, usta, kapelusz, itd) nabiera wprawy w posługiwaniu się myszką. Gra pobudza również wyobraźnię dziecka oraz rozwija jego spostrzegawczość. Barwne rysunki zawarte w programie fascynują dzieci i sprawiają, że mogą one tworzyć owocowe postacie godzinami. Stworzone przez dziecko postacie mogą zostać zapisane w formacie *.bmp lub wydrukowane.
Pobierz
