Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

POSEJDON ZEUS FARAON KLEOPATRA.iso

Jajco039 / Gry Strategiczne(1) / POSEJDON ZEUS FARAON KLEOPATRA.iso
Download: POSEJDON ZEUS FARAON KLEOPATRA.iso

596,96 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek
Wstawiam cztery pełne wersje gier po polsku Zeus + Posejdon Bóg Atlantydy, oraz Faraon + Kleopatra królowa Nilu wszystko w jednym instalatorze w jednym pliku *.iso Wersje pełne niewymagające żadnego serialu ani cracka, wrzucamy płytkę do wirtualnego Cd otwiera się instalator i montujemy jeden z zestawów, lub dowolna grę. Zapytacie, dlaczego tak mało miejsca zajmują i to oryginały, powiem krótko, kto wie jak to zrobić to tak ma.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
PC tryb gry: single / multiplayer | nośnik: 2 CD lub 1 DVD ograniczenia wiekowe: 12+ rozsądne wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32 MB (GeForce 2 lub lepsza), 1 GB HDD obrazekobrazek
obrazek Kolejna część serii opowiadającej o podbojach cywilizacji wikingów. Poprzednio w Cultures: Discovery of Vinland nasi dzielni bohaterowie podbijali kontynent amerykański, tu zaś zaczynają rozszerzać swe wpływy na Europę i Środkowy Wschód. Cultures 2: The Gates of Asgard to kolejna część serii opowiadającej o poczynaniach cywilizacji wikingów. Poprzednio w Cultures: Discovery of Vinland nasi dzielni bohaterowie podbijali kontynent amerykański, tu zaś zaczynają rozszerzać swe wpływy na Europę i Środkowy Wschód. Przyczyną, dla której to robią jest wizja ich przywódcy, Bjarni, w której widział siebie i trzy tajemnicze postacie walczące z okropnym wężem zwanym Midgard. Jak się okazuje w miarę upływu gry, te postacie charakteryzują trzy nacje: Franków, Saracenów oraz Bizancjum. Celem Cultures 2 jest zjednoczenie wszystkich nacji, udanie się do Valhalli i przeciwstawienie się wężowi. Gra posada jeszcze ładniejszą grafikę niż w poprzedniej części (izometryczny widok akcji) oraz bardzo intuicyjny interfejs. Jej podstawowe atuty to rozbudowane drzewo technologiczne, specjalny system walki i dowodzenia oddziałami oraz szereg elementów cRPG znacznie urozmaicających rozgrywkę. * Ponad 40 budynków, które możemy ulepszać i rozbudowywać. * Ponad 50 artykułów i przedmiotów. * Ponad 25 prac i czynności, które wykonują nasi poddani. * Możliwość gry w trybie single i multiplayer.
obrazek W tej grze prawie kazdy znajdzie cos dla siebie - dziecko swietna zabawe w wesolym miasteczku, a dorosly wyzwanie ekonomicznego zarzadzania nim. Któż z nas nie lubi wesołych miasteczek? W tej grze francuska firma Bullfrog daje nam świetny symulator wszystkich aspektów parku rozrywki. Projektujemy park i jego atrakcje, ustalmy ceny biletów, pensje personelu, menu w barach itp. Mamy wpływ nawet na takie drobiazgi jak polecenie przesalania frytek, aby odwiedzający spożywali więcej napojów. Ponadto możemy inwestować w wynajdowanie nowych atrakcji i modernizację istniejących. Jeśli nie interesuje nas aspekt ekonomiczny, to wszystkie te czynności możemy powierzyć komputerowi, a na nas czeka największa atrakcja: zwiedzanie naszego parku i wirtualna zabawa w nim. Za dodatkową atrakcję można uznać możliwość umieszczenia swojego parku w Internecie, gdzie będzie konkurował z innymi o miano „lunaparku wszechczasów”.
wymagania sprzętowe: Pentium III 800MHz, 128MB RAM, 32MB akcelerator 3D Burning Horizon to pierwszy oficjalny dodatek do gry Blitzkrieg, wydany przez CDV Software, a pozwalający objąc komendę nad wojskami podległymi feldmarszałkowi Rommelowi. Burning Horizon to pierwszy oficjalny dodatek do gry Blitzkrieg, wydany przez CDV Software. W przeciwieństwie do innych tego typu wydawnictw, produkt ten nie wymaga posiadania zainstalowanej oryginalnej wersji programu i z powodzeniem działa bez niego. Burning Horizon oferuje kampanię z osiemnastoma dużymi misjami, skupioną wokół postaci słynnego feldmarszałka Wehrmachtu, Erwina Rommela. Gracz ma okazję walczyć w Ardenach, Trypolisie, El Alamein, Sycylii, no i oczywiście Normandii. Oprócz tego, w dodatku zaimplementowano 8 luźnych scenariuszy, z nową stroną konfliktu – Japonią. Rozszerzenie udostępniło także około 50 nowych jednostek, wśród których zobaczymy m.in. myśliwce Zero, bombowce Blenheim, wyspecjalizowane czołgi niemieckie, żołnierzy amerykańskiej piechoty morskiej i Afrika Korps. Poprawie uległa sztuczna inteligencja komputerowego przeciwnika. Wróg szuka słabych punktów w Twoich szeregach, niszczy pola minowe, a także sprytniej operuje siłami powietrznymi.
obrazek Trzecia odsłona cyklu Patrician. Idea tej części nie zmieniła się, nadal rozgrywka toczy się w czasie rzeczywistym, jej głównym elementem jest handel, akcja zaś umiejscowiona jest w historycznych realiach, tj. XIV-wieczna Europa Północna. Po sporym sukcesie drugiej części strategii ekonomicznej Patrician (wydanej w 2001 roku), zespół Ascaron poszedł za ciosem i stworzył trzecią odsłonę tego cyklu. Idea tej części nie zmieniła się, nadal rozgrywka toczy się w czasie rzeczywistym, jej głównym elementem jest handel, akcja zaś umiejscowiona jest w historycznych realiach, tj. XIV-wieczna Europa Północna. Rozpoczynamy w małym średniowiecznym miasteczku jako jeden z pomniejszych, nic nieznaczących kupców, a celem rozgrywki jest dorobienie się fortuny i awansowanie w hierarchii społecznej do statusu tytułowego patrycjusza (tj. bogatego, wpływowego mieszczanina, członka patrycjatu miejskiego), a być może nawet głowy Hanzy (związku miast opartego na handlu). Nasze działania nie ograniczają się wyłącznie do legalnych transakcji handlowych i możemy też zarobić maczając palce w takiej działalności jak piractwo czy szmuglerstwo. Nic nie stoi również na przeszkodzie, by inwestować w rozbudowę miast (budynki, itp.). * Nowy edytor map pozwalający graczom tworzyć swoje własne mapy do rozgrywek w trybach single i mulitplayer. * Możliwość wybudowania „od zera” maksymalnie dwóch własnych miast podczas jednej gry. Jako burmistrz miasta możemy ustalać wysokość podatków oraz zabezpieczyć miasto i jego mieszkańców przed zagrożeniami z zewnątrz budując fortyfikacje, bramy czy portowe wierze strażnicze. Istnieje też możliwość negocjowania z wojskami oblegającymi miasto lub nawet zorganizowania kontrataku. * Wzbogacone, względem poprzedniej części, opcje organizowania i prowadzenia ekspedycji – szczegółowe rozkazy, które możemy wydawać kapitanom okrętów, podpisywanie różnych kontraktów z odległymi miastami, itd. * Nowe efekty atmosferyczne (deszcz, śnieg, lód, itp.), sezonowe zmiany pogody. Szczegółowo odtworzony wpływ warunków pogodowych na życie ludzi, produkcję, transport i inne dziedziny związane z naszą działalnością. * Poprawiona oprawa graficzna gry, w tym: animowane drzewa, zwierzęta, nowy wygląd budynków, szczegółowo przedstawione okręty (wystarczy raz popatrzeć by zorientować się w jakim stanie technicznym jest jednostka). * Sześć nowych rodzajów budynków, które poszerzają możliwości gracza w dziedzinie inwestowania i zarabiania pieniędzy, m.in.: magazyn, mennica oraz szkoła elementarna. * Od nowa zaprojektowane i zaprogramowane komputerowe A.I. * Udoskonalone i rozszerzone opcje handlowe ułatwiające prowadzenie interesów, a także dające większą kontrolę nad swym imperium handlowym. * Szereg nowych scenariuszy, misji, questów i zadań, które można wykonać.
Gra strategiczno-ekonomiczna, w której wcielamy się w szefa restauracji serwującej pizze i musimy przeobrazić nasz mały biznes w wielką, międzynarodową korporację zbijającą fortunę na sprzedaży tej potrawy. Pizza Syndicate to gra strategiczno-ekonomiczna ukazująca nieznane dla szarych pochłaniaczy jadła kulisy kolejnych etapów sporządzania i sprzedaży włoskiego specjału kulinarnego znanego pod nazwą „Pizza”. Wcielamy się w szefa restauracji serwującej pizze według własnego przepisu i musimy przeobrazić nasz mały biznes w wielką, międzynarodową korporację zbijającą fortunę na sprzedaży tej potrawy. Musimy stworzyć własne przepisy z odpowiednimi składnikami i przyprawami, dzięki którym nasze wyroby cieszyć się będą sławą i prestiżem. Dalszy rozwój nie będzie jednak łatwy, ponieważ nie tylko musimy zająć się tymi licznymi „legalnymi” sprawami jak: kupowanie i wyposażanie nowych restauracji, zatrudnianie pracowników, dbanie o dobrą jakość i smak naszych pizz czy planowanie akcji reklamowych, lecz również tymi „nielegalnymi” w co wchodzi przekupstwo urzędników, machlojki bankowe, wynajem bandziorów przeszkadzających konkurencji oraz kontakt z wszechmocną mafią. W Pizza Syndicate wszyscy gracze mogą zakosztować prawdziwych problemów i trosk związanych z wielkim kulinarnym biznesem oraz przekonać się, że mimo iż droga do sukcesu pełna jest wybojów i ciężkich przeszkód to dotarcie do upragnionego celu jest niesamowitą satysfakcją. * Rozgrywka toczona w czasie rzeczywistym, stały upływ czasu, symulacja nocy i dni. * Ładna komiksowa grafika w wysokiej rozdzielczości 800 x 600 z 65 000 kolorów, w rzucie izometrycznym. * 20 zróżnicowanych misji. * 100 postaci do wyboru, każda charakteryzowana przez 20 różnych cech. * Akcja toczy się w ponad 20 znanych światowych metropoliach, w każdym mieście występuje ponad 100 klientów o różnych gustach i preferencjach należących do różnych grup społecznych. * Możliwość samodzielnego zaprojektowania każdej pizzerii. * 80 składników z których można przyrządzać pizzę. * Zaawansowane opcje ekonomiczne, opracowywanie własnych strategii marketingowych. * Opcje pomocy dostępne w trakcie gry. * Możliwość zautomatyzowania wszystkich czynności. wymagania sprzętowe: Pentium 233MHz, 32MB RAM
Akcja gry rozpoczyna się na wojnie pomiędzy dwoma potężnymi nacjami: ED - Eurasian Dynasty (trzon państwa stanowiła dawna Rosja pierwszym carem był Gen.Siergiej Zugij dowódca bazy rakietowej Wielkiej Rosji Irkutsk III która przetrwała III wojnę światową w latach 40 XXI wieku) oraz UCS - United Civilizated States (to co zostało po III wojnie światowej z kilkunastu przetrwałych stanów dawnego USA) - państwo gdzie władze sprawuję bezwzględną sztuczną inteligencja, system doradczy GOLAN. Celem wojny były surowce w pobliżu Arktyki ponieważ obie strony wyczerpały prawie cały zasób mineralny na terenie swych państw. Obie strony rzuciły w wir walki ogromną ilość androidów (ED),Cyborgów (UCS), sterowanych komputerowo czołgów (ED),Mechów(UCS),bombowców i innych narzędzi zagłady. Ostatecznie udało się United Civilizated States (UCS) zachować przewagę i posiąść obszar bogaty w surowce. W związku z tym dowództwo ED postanowiło zdetonować kilka ładunków nuklearnych w rejonach Arktyki w celu odwrócenia uwagi od swych wycofujących się z Ameryki Północnej wojsk (nie licząc się z zimą atomową, gdyż ta już trwała wywołana wcześniejszymi działaniami ED). To spowodowało nieodwracalną katastrofę, która miała być końcem Ziemi. Otóż zdetonowanie kilku ładunków naraz spowodowało zakłócenie orbity Ziemskiej, w efekcie czego Ziemia straciła stabilność swojej orbity, przybliżając się nieznacznie w kierunku Słońca. W efekcie tego nastąpiło podwyższanie się temperatury na całym świecie, potem stopienie się czap lodowych oraz wysoka aktywność geologiczna, a zatem wylanie się magmy na większości obszaru Ziemi. Epilogiem tej dramatycznej sytuacji miało być wyschnięcie oceanów, wymarcie wszelkiego życia na planecie,a na koniec rozerwanie płaszcza Ziemskiego i przemiana Ziemi w pas asteroidów. Pierwszą stroną która dowiedziała się o nadciągającej katastrofie była nie wspomniana wcześniej LC - Lunar Corporation: dawno zapomniana kolonia na księżycu (założona przez bogatych uciekinierów z ziemi z czasów III wojny światowej, gdzie nieoczekiwane problemy genetyczne doprowadziły do zanikania w społeczności mężczyzn co doprowadziło do dominującej roli w państwie kobiet). Zatem każda strona konfliktu zaczęła własny projekt ewakuacyjny. Celem którego było dotarcie na Marsa. obrazek
Knights and Merchants to gra strategiczna, która przeniesie cię w niezwykłe czasy średniowiecznej Europy. Gracz wciela się w rolę podrzędnego dowódcy armii królewskiej. Spisek uknuty przeciw królowi, doprowadził do rozbicia potężnego państwa na małe księstewka. Naszemu bohaterowi zostaje przydzielone zadanie obrony ostatniej, należącej do króla prowincji. Sam król schronił się w stolicy, ale i tu zaczynają mu zagrażać nieprzyjacielskie wojska. Tak oto rozpoczyna się ta nierówna walka, której celem jest odzyskanie utraconych prowincji i ponowne zjednoczenie królestwa. Musimy od początku zbudować osady i miasta z całym systemem ekonomicznych zależności. Stworzyć wojska i odpowiednio je wyposażyć aby stawić czoła wrogowi. * Połączenie symulacji zarządzania średniowieczną gospodarką i strategii czasu rzeczywistego. * 20 misji w kampanii dla singleplayer (w tym 6 misji taktycznych), oraz 10 map do rozgrywki wieloosobowej. * Ponad 25 różnych budynków, 10 jednostek militarnych, ponad 10 różnych zawodów. * Realistyczne krajobrazy, wykonane skomplikowaną techniką cieniowania Gouraud. * Szczegółowa animacja procesów produkcyjnych oraz ruchu jednostek. * Renderowane przerywniki filmowe. * Rozgrywki w sieci dla 6 graczy w sieci LAN lub przez Internet. obrazek
obrazekobrazekobrazek Praetorians to kolejna produkcja hiszpańskiego zespołu Pyro Studios, znanego ze znakomitej serii gier taktyczno-strategicznych Commandos. Gra przenosi nas w czasy Imperium Rzymskiego, a jej rozgrywka skupia się przede wszystkim na walce i oddaniu klimatu wielu kampanii wojennych czasów Legionów Cezara. Możemy wybrać spośród trzech stron konfliktu, Rzymian, Gallów lub Egipcjan i sprawdzić swoje umiejętności w trzech, wielkich kampaniach (jedna wewnątrz Imperium Rzymskiego, kolejna w Europie Centralnej, wreszcie ostania na terenie Egiptu). Łącznie daje to ponad 20 rozbudowanych misji. Każda strona konfliktu jest inna. Rzymianie to przede wszystkim zdyscyplinowane, dobrze uzbrojone odziały wykorzystujące w walce wymyślne formacje bojowe oraz imponujące machiny wojenne. Galowie to nieustraszeni wojownicy, o bardzo dużej mobilności i wysokim morale. Z kolei Egipcjanie to fanatycy religijni dysponujący sporą wiedzą naukowo-techniczną, gotowi na każde poświęcenie w imię Faraona. Podstawowymi elementami gry są odpowiednie zarządzanie dostępnymi zasobami militarnymi, taktyka i umiejętność wykorzystania posiadanego lub zdobytego sprzętu bojowego. W każdej z walk mamy ograniczoną liczbę oddziałów co zmusza do opracowania odpowiedniej, gwarantującej jak najmniejsze straty własne strategii. Wojska w czasie bitwy można ustawić w różne formacje, z których każda ma swoje wady i zalety. Niektóre typy wojsk mogą wykorzystywać specjalne formacje w walce przeciwko określonym jednostkom wroga. Każda jednostka została realistycznie odtworzona łącznie z bronią i rynsztunkiem. Do dyspozycji mamy około dziesięciu różnego typu wojsk, takich jak łucznicy, pikinierzy czy pretorianie. Wszystkie rodzaje jednostek posiadają zróżnicowane możliwości i umiejętności. Dodatkowo mamy dostęp do różnych maszyn oblężniczych (jak tarany czy katapulty) pomocnych przy ataku na fortyfikacje wroga.
obrazek Dwie przebojowe gry strategiczne zespołu Impressions Games z serii „budowania miast”: Faraon oraz dodatek Kleopatra: Królowa Nilu. Dzięki tym produktom mamy okazję zapoznać się z historią starożytnego Egiptu od epoki Wielkich Piramid, aż do schyłku lat Nowego Imperium. Możemy kierować wszystkimi aspektami egzotycznej egipskiej kultury, od religii po kontakty handlowe z odległymi miastami. Będziemy uprawiali rozległe farmy położone w dolinie Nilu i poznawali doniosłą rolę tej rzeki w życiu Egipcjan. Kamień po kamieniu będziemy wznosić monumentalne budowle takie jak Wielkie Piramidy, Sfinksa, Koloseum Ramzesa II w Abu Simbel, czy latarnię i Bibliotekę Aleksandryjską.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności