The Lord of the Rings War in the North (2011) PL-PROPHET.part6.rar
-
◄-Global Ops Commando Libya (2011) Skidrow(1) -
20th Century Boys -
50 milionów km -
Akame ga Kill -
Bakuman -
BCUS98229 -
Beck -
Berserk -
Bleach -
Clannad -
Darker than Black -
Darker than BLACK Shikkoku no Hana -
Detective Conan -
Elfen Lied -
Fairy Tail -
Fate Stay Night -
Full Metal Panic -
furry -
Gantz -
Ginga Patrol Jako -
Gintama -
Green Blood -
GTO -
Hunter x Hunter -
Log Horizon -
Lucky Star -
Magi Sinbad no Bouken -
Magi the labyrinth of Magic -
Magic Knight Ray Earth -
Manga -
NANA -
Nanatsu no Taizai -
Naruto -
Nurarihyon no Mago -
Olimpos -
One Piece -
Onepunch-Man -
Parasyte - Kiseijuu -
Psyren -
Saint Seiya -
Sakamichi no Apollon - Wzgórze Apolla -
Satan 666 -
Shin Angyo Onshi -
Shokugeki no soma -
Slam Drunk -
The Witcher 3 Wild Hunt OST -
Tokyo Ghoul -
Toriko -
Yami no Koe -
Zettai Heiwa Daisakusen
Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM , karta grafiki 256 MB , 10 GB HDD, Windows XP/Vista/7
The Lord of the Rings: War in the North jest produkcją należącą do gatunku action/RPG, przeznaczoną docelowo do rozgrywki w trybie wieloosobowym. Zaprojektowano ją na bazie słynnej powieści Władca Pierścieni, napisanej przez angielskiego pisarza i filologa z wykształcenia, Johna Ronalda Reuela Tolkiena. Za stworzenie gry odpowiedzialne jest studio Snowblind, znane z prac nad konsolowymi hack’n’slashami Baldur's Gate: Dark Alliance oraz Champions of Norrath.
Akcja War in the North toczy się równolegle z wydarzeniami przedstawionymi w powieści, z tą różnicą, że gracz odgrywa tu odmienną rolę w walce z siłami ciemności. Produkcja oferuje rozgrywkę w trybie współpracy dla maksymalnie trzech graczy, którzy tworząc drużynę stawiają czoło siłom Saurona w północnych regionach Śródziemia. Środowisko gry pozwala graczom na pełną modyfikację nie tylko wyglądu postaci, ale i umiejętności oraz zdolności specjalnych, wraz z szerokim wyborem podatnej na ulepszenia broni.
W grze można wcielić się w elfa, człowieka lub krasnoluda (rasy różnią się specjalnymi zdolnościami) oraz dokonać wyboru spośród trzech profesji: maga, zwiadowcy i wojownika. Dla przykładu, krasnoludy mogą korzystać z dodatkowych umiejętności w podziemiach – m.in. widzą magiczne runy, wskazujące tajne przejścia. Magowie dysponują z kolei dużą „siłą ognia”. Oprócz czarów ofensywnych (związanych także z magią manipulującą lodem), mogą aktywować ochronną tarczę i leczyć towarzyszy. Zwiadowcy stają się niewidzialni i stosują ataki z ukrycia, natomiast wojownicy skupiają na sobie uwagę wrogów i ratują sprzymierzeńców z opresji. Sednem zabawy jest walka oparta na umiejętnościach, których uczymy się wraz z rozwojem postaci.
W trakcie rozgrywki zbieramy różne przedmioty i rozmawiamy z postaciami niezależnymi. System dialogowy został zapożyczony z cyklu Mass Effect i opiera się na wyborze najbardziej pasujących kwestii. Nasze decyzje wpływają na postępy w grze, otwierają dostęp do pobocznych zadań i dostarczają informacji o bogatym świecie Śródziemia. Mimo bogactwa licencji w grze znajdziemy także wiele postaci, których próżno szukać na kartach sagi J.R.R. Tolkiena. Warto również zauważyć, że w odtworzeniu klimatu świata Tolkiena pomagał Saul Zaentz (producent filmowy).
Najciekawiej prezentującą się cechą War in the North jest rozgrywka wieloosobowa. Grę można ukończyć w pojedynkę, przy wsparciu dwóch członków drużyny prowadzonych przez sztuczną inteligencję, a także w trybie sieciowym, kiedy zastępują ich prawdziwi gracze. Dobrą zabawę zapewnia system skalowania doświadczenia postaci i możliwość wymiany przedmiotów.