S.T.A.L.K.E.R. Cien Czarnobyla.part2.rar
-
007 From Russia With Love -
100 Dziewczyn i Ja -
11.14 -
12 Małp -
13 Dzielnica -
1408 -
2012 Koniec Świata -
24 Godziny -
27 Sukienek -
28 Tygodni Później -
40 Dni i 40 Nocy -
40-Letni Prawiczek -
45 - 2006 -
50 Pierwszych Randek -
60 Sekund -
8 Części Prawdy -
8 Mila -
88 Minut -
Byle Zaliczyć -
Colin McRae Rally DiRT -
Czerwony Kapturek Prawdziwa Historia -
Człowiek Widmo -
Death Race -
Dont Mess With The Zohan -
Fifa 09 -
Footbal Manager 2009 -
GTA Liberty City Stories -
Harry Potter i Książe Półkrwi -
Ile Waży Koń Trojański -
Jestem na Tak -
Kiltro -
Kroniki Spiderwick -
Kup Ter@z -
Mordercze Mrówki -
Narzeczony Mimo Woli -
Need for Speed Shift -
Need for Speed Undercover -
Ocean Strachu -
Ona To On -
Piorun -
Resident Evil Degeneracja -
S.T.A.L.K.E.R. Zew Prypeci -
SBK 09 -
Shaun White Snowboarding -
Ślady Zbrodni -
UP The Video Game -
Zabójca -
Zajście Awaryjne -
Załoga G -
Zmierzch
Jest rok 2012. Długi czas upłynął, zanim pierwsze ekspedycje mogły wejść do Strefy na odległość większą niż kilka kilometrów bez narażania się na pewną śmierć. Pojawili się nieliczni śmiałkowie, zwani stalkerami, którzy wyruszali do Strefy, aby przynosić z niej pozostałe tam artefakty, dziwne rośliny i inne przedmioty. Liczne organizacje chętnie płacą za tego typu znaleziska. Gracz staje się jednym z owych stalkerów przeszukujących Strefę. Rozgrywka stanowi połączenie elementów przygodowych, taktycznych, cRPG oraz rzecz jasna akcji, co oznacza, że S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl nie należy traktować jako zwykłego shootera, w którym bezmyślnie przechodzimy poziom za poziomem. Tu w każdym zadaniu należy uważnie eksplorować dany teren, odnajdywać artefakty, eliminować przeciwników, którzy staną nam na drodze i zagrożą naszemu życiu oraz komunikować się i współdziałać z innymi stalkerami/NPC-tami.
Świat gry składający się na obszar Strefy o łącznej powierzchni 20 kilometrów kwadratowych. Całość podzielono na kilkanaście mniejszych lokacji.
W pełni trójwymiarowa grafika (silnik graficzny własnej produkcji X-Ray), wielkie tereny zewnętrzne i dokładnie dopracowane wnętrza. Dynamiczne zmieniające się warunki i mutacje w Strefie.
W sumie około 30 rodzajów broni. Możliwość dokonywania modyfikacji broni (np. montaż tłumika albo lunety).
Nieliniowa fabuła z siedmioma zakończeniami.
Oryginalne stworzenia o różnych zdolnościach - inteligencja stada, telepatia, telekineza.
Handel bronią, artefaktami i sprzętem.
Możliwość gry jedno i wieloosobowej w trybach: Death Match, Team Death Match i Artefact Hunt (odmiana CTF).
............ ...............