Rada Jaya Abrahama dla handlowców.htm
-
►Artykuły -
→Dodaj artykuł -
♫♪Audiobooki -
4 największe mity mapy myśli ujawnione -
Edukacja i samodoskonalenie -
Edukacja, samodoskonalenie -
Informatyka, internet -
Inne -
Jak przestać czytać uchem -
Jak w Polsce wspiera się przedsiębiorczość -
Komunikacja w Sytuacji Kryzysowej -
Koncentracja - klucz do pamięci -
Krótka historia o tym, o czym jest strategia -
Marka a sprzedaż -
Marketing internetowy -
Myślenie strategiczne - Szerokie spojrzenie -
Nauka języków obcych -
Odkryj swoje 3 najważniejsze zasoby -
Panie Piotrze, po co mi strategia -
Premiery (!) -
Proces budowania męskiego ego -
Program Partnerski - co to takiego -
Psychologia -
Psychologia sukcesu -
Rada Jaya Abrahama dla handlowców -
Silna kobieta - blokady rozwoju -
Starcie Gigantów Czytania -
Szybka nauka -
Szybkie czytanie -
Twój sukces kształtują twoje decyzje -
Wychowywanie dzieci -
Zarządzanie przez czytanie -
Zdrowie -
Związki partnerskie
Rada Jaya Abrahama dla handlowców
Prosty proces, który znacznie pomaga sprzedawać
Czytam książkę Jaya Abrahama, niedostępną po Polsku. Abraham to
jeden z największych strategów marketingowych naszych czasów.
Jego radę przetłumaczyłem dla mojego handlowca. Jest jednak dość uniwersalna, by
przydała się i w Twojej firmie. Zamieszczam ją poniżej.
„Za każdym razem gdy wysyłasz ofertę, po 1-2 dniach wyślij list który
podsumowuje ofertę dla tych, którzy jej nie przeczytali lub do których nie
dotarła.
Daj im poczucie pośpiechu i wezwij do podjęcia działań (akcji). Następnie, 5 dni
po wysłaniu tego listu, skontaktuj się telefonicznie.
Ta kombinacja może zwykle dać zwiększenie skuteczności od 300% do 1200%!
Kontaktując się ponownie masz okazję, aby poinformować ich o nowych produktach,
okazjach lub przykładach zastosowań.
Daj im znać, że doceniasz to, że są zainteresowani tymi możliwościami, i że
starasz się pomóc im trzymać rękę na pulsie, sprawiając że są doinformowani.
Zaczną postrzegać Cię jak znajomego, przyjaciela, doradcę, informatora.
Dodawanie takiego humanizmu i ciepła do kontaktów odpłaci się gotówką.
Nigdy, nigdy nie pozwalaj klientowi odejść nigdy się z nim nie kontaktując
ponownie.
Jeśli uznasz, że nie są zainteresowani, pomyśl jeszcze raz! Może po prostu nie
chcieli kupić tego dnia, albo jeszcze nie byli gotowi.
Może potrzebowali więcej informacji, może nie mieli czasu zabrać się za kupno,
może chcieli to jeszcze przetrawić, może chcieli oszczędzić trochę gotówki.
Jeśli pójdziesz do nich i pokażesz im, jak proste to może być i jak zajmiesz się
większością transakcji, ułatwiając ten proces im, znacznie więcej osób kupi od
ciebie.”
--
Piotr R. Michalak
Strateg marketingowy i copywriter, właściciel agencji marketingowej Ententa
Autor e-kursu o reklamie: Uwolnij Swoją Firmę
________________________________________________________________________