AAA.7z
-
Bajzel Po Polsku PL -
Bez Litości PL -
Ca=ll of Du=ty Bl=ack O=ps -
Cyrk Kane - Krwawe Igrzyska PL -
Dom Pani Slater PL -
Dzi=eci Ku=kury=dzy 2009 PL -
Freddy vs. Jason PL -
Full Metal Jacket PL -
Go=od Nig=ht And Go=od Lu=ck Napisy PL -
Gods & Generals -
Guilty Gear Isuka -
Guilty Gear X -
Ho=tel Z=ła 1 PL(RMVB) -
Ho=tel Z=ła 2 PL -
Ho=tel Z=ła III PL(RMVB) -
I t=y mo=żesz b=yć mo=rdercą PL -
Il=uzjo=nista PL -
K=to t-am(Kn=ock, Kn=ock) PL -
Kop Głębiej PL -
Koszmar z Ulicy Wiązów 2010 PL -
Koszmar z Ulicy Wiązów I PL -
Koszmar z Ulicy Wiązów VI PL (RMVB) -
Koszmar z Ulicy Wiązów VII Napisy PL -
Masakra w Halloween PL -
Mosquitoman PL -
Muzyka - Paczki Mp3 III -
Muzyka - Paczki Mp3 IV -
Muzyka Disco Polo 4 -
Muzyka Różna 3 (nieposortowan a) -
Muzyka Światowa 1 -
Muzyka Światowa 2 -
Negocjator PL -
Nieodebrane połączenie 2008 USA PL -
Os=tat=nie Pię=tro PL -
Ostatni Dom Po Lewej(1972) PL -
P=sy 3 W i=mi=ę za=sa=d PL -
Piątek 13 2009 PL -
Piątek 13 IX PL -
Po=grzeb=any PL -
Pu=lp Fi=cti=on PL -
Ray=man Le=gen=ds -
Sa=wn=ey Ka=ni=bal ze Sz=ko=cji PL -
Szkarłatny kult Napisy PL -
Śmierć się Śmieje PL -
Topór 4 Victor Crowley PL -
Topór III PL -
Tra=insp=otti=ng PL -
Trupi przesmyk PL -
Zabójca Rosemary PL -
Żelazna Małpa Napisy PL
Hammer & Sickle to taktyczna gra akcji z elementami cRPG przygotowana przez studio developerskie Nival Interactive. Stanowi ona ideowego następcę bardzo udanego Silent Storma (zastosowano ten sam engine). Akcja toczy się w 1949 roku, kiedy to tarcia pomiędzy państwami wchodzącymi w skład paktu NATO i Związkiem Socjalistycznych Republik Radzieckich osiągnęły bardzo niepokojący poziom. Wojna nuklearna wisi na włosku. Centrum potajemnych potyczek sił specjalnych i tajnych agentów stanowią Niemcy rozdarte na dwa regiony okupacyjne, zachodni i wschodni.
Gracz staje się doświadczonym agentem rosyjskiego wywiadu, który zostaje wysłany do brytyjsko-amerykańskiej strefy okupacyjnej celem nawiązania kontaktu z grupą polskich członków ruchu oporu. Przez cały okres wojny walczyli oni z Nazistami (bohater Hammer & Sickle ściśle z nimi współpracował), a po jej zakończeniu zniknęli, by teraz ponownie się pojawić. W jakim celu? Tego musimy się dowiedzieć. Warto też dodać, iż gra ma budowę otwartą i nie zmusza nas do kroczenia jedną, określoną przez autorów ścieżką. Co więcej nasze wybory i podjęte decyzje w dużej mierze wpłyną na to czy wybuchnie III wojna światowa czy też nie. Grę wyposażono w specjalny wskaźnik, który pokazuje stopień wrogości pomiędzy zwaśnionymi stronami. Gdy na skutek naszych działań (potyczki z udziałem broni palnej, ilość zabitych cywilów etc), osiągnie zbyt wysoki poziom, konflikt zbrojny stanie się rzeczywistością.
Cała akcja Hammer & Sickle umiejscowiona została na obszarze kilku tysięcy kilometrów kwadratowych w południowej części Niemiec. Operujemy zarówno w dużych miastach, małych miasteczkach i wsiach, na terenach niezabudowanych, np. w lasach, jak również na terenach byłych, tajnych kompleksów wojskowych III Rzeszy. Musimy mieć małą bazę operacyjną, zaopatrzyć się w broń (90 typów autentycznych broni z tych czasów) i ekwipunek, potrzebne dokumenty, ubrania oraz zwerbować wyszkolonych ludzi do swego oddziału. To wszytko kosztuje, a pieniądze zdobędziemy, wykonując kolejne misje na zlecenie. Każdy nasz ruch i wyczyn wywołuje reakcję otoczenia i to zarówno w skali mikro i makro. Mowa tu o tym, że zastrzelenie jakiejś wojskowej persony w centrum miasta spowoduje nie tylko zamieszanie w miejscu zamachu, ale też w całym regionie pojawią się patrole, które znacznie utrudnią działania bohaterom.
Podobnie jak w Silent Storm ludzie wchodzący w skład naszego komando posiadają swoje indywidualne statystyki, współczynniki i charaktery. Zdobywają też doświadczenie w czasie walki. Ich nastawienie względem siebie i otoczenia oraz morale zmienia się w czasie i zależy od wielu czynników, w tym: od warunków walki, wzajemnych niesnasek i różnic temperamentów. W skrajnych przypadkach dani osobnicy mogą nawet zwrócić się przeciwko sobie lub odejść z oddziału.