-
394 -
44128 -
5431 -
127
58469 plików
13937,54 GB
wydawca: Ascaron Software
kategoria: strategiczne / ekonomiczna / symulatory
Data Premiery:
Świat: 10 września 2004
Polska: 05 października 2004
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet
wymagania wiekowe: 12+
nośnik: 1 CD
Wymagania sprzętowe:
Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32MB, 700 MB HDD.
Screeny: http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=1673
Opis:
Sequel dobrze znanej polskim i zachodnim graczom produkcji o tytule Port Royale, która niejednokrotnie nazywana była nowoczesnym odpowiednikiem hitu sprzed lat Sid Meier’s Pirates! Akcja przenosi gracza w przeszłość, do XVII wieku, na tereny Karaibów, gdzie może spróbować szczęścia jako ówczesny przedsiębiorca i handlarz lub prawdziwy pirat czy korsarz. Celem rozgrywki jest zdobycie jak największych wpływów w Nowym Świecie, a drogi prowadzące do jego osiągnięcia są różne. Można imać się handlu, organizować konwoje handlowe i wynajmować do ich osłony okręty wojenne, budować fabryki, zakładać różnego rodzaju przedsiębiorstwa, a także korzystać z usług szpiegów i innego rodzaju oprychów, atakować konwoje handlowe i plądrować miasta. Można też spróbować swych sił w polityce, otrzymywać dobra ziemskie za wykonanie zadań dla ważnych osobistości, przejmować i władać miastami lub też zakładać nowe osady od zera. Reasumując, praktycznie nic nie ogranicza działań gracza.
* Sporych rozmiarów świat gry podzielony pomiędzy strefy wpływów czterech nacji Hiszpania, Francja, Anglia, Holandia. W sumie na mapie znajduje się około 60 miast.
* Szereg scenariuszy szkoleniowych, które mają za zadanie wprowadzić nas w kulisy tej produkcji.
* Osiem specjalnych scenariuszy przygotowanych przez autorów oraz oczywiście rozgrywka typu „open”.
* Szesnaście rodzajów okrętów występujących w grze.
* Efektowne bitwy morskie prezentowane przy pomocy nowoczesnego, w pełni trójwymiarowego silnika graficznego.
* Specjalny system ekonomiczny, dysponowanie różnymi surowcami, produktami i dobrami. Zawieranie umów handlowych z innymi przedsiębiorcami, ustanawianie szlaków handlowych, itp.
* Zaawansowane procedury sztucznej inteligencji (A.I.), dzięki którym piraci czy okręty wojenne zachowują się w charakterystyczny dla siebie i zależny od panującej sytuacji sposób.
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB