Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

2003-02-Diagnozowanie ukladow sterowania silnikami cz2.pdf

Choniczek.pl / Poradnik serwisowy / 2003-02-Diagnozowanie ukladow sterowania silnikami cz2.pdf
Download: 2003-02-Diagnozowanie ukladow sterowania silnikami cz2.pdf

16,25 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
PORADNIK SERWISOWY-TDI bez tajemnic cz.1 NR 02/2009 TDI bez tajemnic. Silniki o zapłonie samoczynnym ze sterowaniem elektronicznym EDC. Diagnostyka silników wysokoprężnych. Zawór ELAB odcinający dopływ paliwa. Świece żarowe. Zasilanie powietrzem i paliwem. Elementy systemu Electronic Diesel Control. Budowa pompy wtryskowej VP 44 oraz VE. Rozruszniki i alternatory. Fragment Poradnika TDI (skrót z ang. Turbodiesel Direct Injection (Diesel Motor)) - dieslowska wysokoprężna jednostka silnikowa, zasilana bezpośrednim wtryskiem do komory spalania, stosowana w samochodach należących do Koncernu Volkswagena (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda). Sensacją salonu samochodowego we Frankfurcie w 1989 r. był silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) z bezpośrednim wtryskiem paliwa, sygnowany oznaczeniem TDI. Wystawiła go wówczas firma Audi. Silniki TDI zastąpiły dotychczas stosowane jednostki napędowe z wtryskiem pośrednim. Jedną z głównych zalet silnika TDI było o 15% mniejsze zużycie oleju napędowego w stosunku do poprzedników TD z wtryskiem pośrednim. Pomimo początkowych trudności z opanowaniem tzw. twardego biegu i głośnej pracy, silnik TDI zdobywał coraz większą popularność. W 1993 r. wprowadzono do m.in. do modelu VW Passat IV generacji. Trzy lata później opracowano mocniejszą wersję o mocy maksymalnej 110 KM. W 1998 r. pompę rozdzielaczowi zastąpiono pompowtryskiwaczami i wprowadzono do produkcji silnik V6 o mocy maksymalnej 150 KM. Gamę silników TDI sukcesywnie rozszerzano o kolejne wersje, wprowadzając turbosprężarkę o zmiennej geometrii i chłodnice powietrza... Spis treści 1. Wstęp 2. Silniki o zapłonie samoczynnym ze sterowaniem elektronicznym EDC (Electronic Diesel Control) 2.1. Diagnostyka silników wysokoprężnych 2.2. Zawór odcinający dopływ paliwa (ELAB) 2.3. Świece żarowe 2.4. Zasilanie powietrzem 2.5. Zasilanie paliwem 2.5.1. Dawka rozruchowa 2.5.2. Statyczne ustawienie początku tłoczenia 2.5.3. Dynamiczny pomiar początku tłoczenia 2.5.4. Pomiary ciśnień w układach wtryskowych silników wysokoprężnych 2.5.5. Kontrola wtryskiwaczy 2.6. Elementy systemu EDC 2.6.1. Czujnik indukcyjny jako czujnik obrotów silnika 2.6.2. Czujnik położenia wałka rozrządu (czujniki fazy) 2.6.3. Czujnik położenia pedału przyspieszenia 2.6.4. Masowy przepływomierz powietrza 2.6.5. Czujnik położenia iglicy wtryskiwacza (NBF) 2.6.6. Czujnik ciśnienia powietrza w kolektorze dolotowym 2.6.7. Czujnik położenia nastawnika dawki (HDK) 2.6.8. Zawór regulacji kąta początku wtrysku 2.6.9. Układ recyrkulacji spalin 2.6.10. Czujnik na pedale hamulca 2.6.11. Włącznik na pedale sprzęgła 2.7. Literatura 2.8. Przykłady serwisowe z diagnostyki systemu sterowania SDC 15 M z pompą VP 44 2.9. Schemat instalacji elektrycznej silnika 1.9 TDI AGR 2.10. Budowa pompy wtryskowej VP 44 2.11. Budowa pompy wtryskowej VE 2.12. Rozruszniki i alternatory 2.13. Karta serwisowa silnika 1.9 TDI AGR 2.14. Karta serwisowa silnika 1.9 TDI AHU/AFN 2.15. Karta serwisowa silnika 2.5 TDI AFB 2.16. Wybrane części zamienne do silnika AFB 2.17. Dodatek – rysunki pomp wtryskowych: VE 4/8F, VE 4/9F, VE 5/8F
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności