-
380 -
434 -
1883 -
311
5618 plików
1625,46 GB
VibeStudio to profesjonalny zestaw audio przestrzenna konstrukcja składa się z dwóch aplikacji: VibeStation i Profiler. Zarówno reszta aplikacji na górze audio modelowania i silnik renderujący SoundScape3D. Wspólnie te aplikacje stworzyć jedyny w swoim rodzaju pakiet przestrzennego dźwięku, który umożliwia zarówno tworzenie dynamicznej zawartości audio i komponować przestrzennych dźwiękowych scen.
VibeStation to pierwszy tego typu projekt wirtualnego dźwięku środowiska i stosowania runtime. Oferuje kompleksowy zestaw do tworzenia i edycji włączenie przestrzennego zawartości audio do wystawy, postprodukcji, wykład, wciągającej teatru, lub systemów symulacyjnych. W oparciu o technologię SoundScape3D, VibeStation zapewnia, po raz pierwszy, zintegrowane środowisko projektowe do tworzenia wirtualnych środowisk dźwiękowych.
Korzystanie Vibestation można interaktywnie tworzyć i przesłuchanie złożone sceny słuchowych przez przeciąganie źródła dźwięku w scenie. Źródła dźwięku może być pliki audio, wejścia ReWire, audio wejść lub wejść VOIP. Możesz kontrolować zachowanie źródeł wykorzystujących kontroler VibeStation skryptu głównego. Ruch źródła jest określony za pomocą spline, kołowy lub ścieżki linii. Możesz również geometrię w scenie i określić zarówno refleksyjne i okluzyjna właściwości materiału.
W dynamicznym środowisku uruchomieniowym, VibeStation to potężne narzędzie w czasie rzeczywistym symulacji dźwięku, który pozwala użytkownikom tworzyć i stosować realistyczny dźwięk środowisk do symulacji sieci i środowisk badawczych bez dodatkowego programowania. Podłącz bezpośrednio do symulacji za pomocą InterfaceLink ™ i zobaczyć, jak zanurzenie w dźwięku dodaje prawdziwe poczucie realizmu.
Funkcje
Pełna modelu propagacji dźwięku
Konfigurowalny rurociąg rendering
XML audio specyfikacja scena
Punkt poboru próbek fali (WPS), zaawansowany algorytm renderingu 3D audio
Otwórz Sound Control (OSC)
Wsparcie ReWire
Fizycznie modelowanie pokój
Przesłuchanie i renderowanie scen do obuusznej stereo, 2.1, 4.1, 5.1 lub 7.1
VibeWorks jest właściwe stosowanie konstrukcja do tworzenia złożonych emiterów, które są wielo-timbral jak i dynamiczne. Opatentowana dźwięk VRSonic na SoundNet technika animacji umożliwia tworzenie bardzo dynamicznych, interaktywnych źródeł audio. My nazywamy te audio modele Vibes i zapewniają zarówno parametryczne, jak i zachowania interfejsu dla dynamicznej kontroli emitera.
Vibes pozwalają dźwiękowych projektantom możliwość tworzenia audio repliki dowolnego obiektu (samochody, helikoptery, itp.) przez odkłady i miksowania plików audio, dając im przestrzennej stanowiska i przypisywanie zachowań.
Losowe pól dźwiękowych pozwalają użytkownikom na tworzenie atmosfery dźwięki, takie jak ptaki i owady, które mogą być brzmiały i umieszczone w przestrzeni losowo z częstotliwością określoną przez użytkownika.
SoundNet jest graficznym środowiskiem programowania z dwunastu "węzłów" lub moduły w których serwowane są oddzielną funkcję. Węzły mogą być połączone poprzez akordów patch do tworzenia potoków do różnych zastosowań.
Kontrolery Flock naśladować ruchy przestrzenne podobne do tych pszczół, ptaków, etc i może być przypisany do żadnego nadajnika, który wymaga życie jak ruch.
Skrypty są zdefiniowane przez użytkownika zdarzenia stosowane do emitera,, Vibe losowego pola dźwięku netto dźwięku lub kontrolera stada
Strona główna - http://www.vrsonic.com/products/vibestudiodesigner
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
1 plików
418,46 MB