zapomniałem
Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
Adiq15
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Mężczyzna TheCrimsonFcker

widziany: dzisiaj o 10:03

  • pliki muzyczne
    19
  • pliki wideo
    115
  • obrazy
    17
  • dokumenty
    19

367 plików
158,34 GB

Ukryj opis
UWAGA! Gra wymaga dodatku kingdoms, pisze że przynajmniej 1 dodatkowa kampania z 4 znajdujących się w dodaku musi być zainstalowana aby mod zadziałał, lecz ja polecam zainstalowanie wszystkich czterech.
Wymagany jest też patch 1.05 jest on w folderze z dodatkiem kingdoms

Opis instalacji.
1.Pobieramy 8 plików, wypakowujemy i uruchamiamy instalator, musimy zainstalować gre tam, gdzie są wszystkie dodatkowe kampanie do kingdoms w moim wypadku to np.
D:\Medieval II Total War\mods\Call_of_Warhammer
2. Po zainstalowaniu zostaje patchowanie i zangielszczenie, jest to rosyjski dodatek, kopiujemy pliki do folderu z grą i je podmieniamy w kolejności :
-CoW_1_5_fix.7z
- Patch_Call_of_Warhammer_151.7z
-CoW_1_5_1_English_Translation_with_fix_menu


plik CoW_1_5_fix.7z chyba nie jest wymagany jednak ja kopiowałem również jego

Gre uruchamiamy z pulpitu

Kilka słów ogólnie o grze z mojego gameplay'u

-Grając na najwyższym poziomie trudności możemy zostać zniszczeni przez okoliczne frakcje mające początkowo nawet po 5-6 armi z potężnymi jednostaki a my mamy niecałe 2 armie, zależnie od frakcji którą wybierzemy.
-Frakcje chaosu (ogólnie mówiąc te na północy mapy) nie mają łuczników jedynie jakiś kiepawych toporników, jest możliwość wynajęcia najemników ja mogłem np. krasnoludzkich ale nie wiem jak dokładnie to działa trzeba chyba mieć sojusz z nimi.
-Chaos nie ma dyplomatów, dostajemy jednego tylko gdy odpali się skrypt czy chcemy zawrzeć pokój gdy spotykamy niekoniecznie wrogą frakcje a i tak wtedy możemy paktować jedynie z nimi bo z więszkością domyślnie mamy wojnę.
-Trolle, ogry chaosu, minotaury itd. są bardzo potężne, jeśli przeciwnik posiada jednostke w ten deseń trzeba całkowicie inaczej podejść do bitwy (dla wyobraźni: 10 trolli chaosu w oddziale - koszt werbunku 8000, średniej klasy piechota 120 ludzi w oddziale - koszt werbunku 800), można je szkolić w obozie najemników który się nazywa Dogs of War Camp czy jakoś tak jednak ich dostępność się ciągle zmienia i nie wiem od czego zależy jest chyba losowa (oczywiście każda frakcja ma innych najemników nie sądze aby jakaś frakcja z imperium mogła werbować trolle chaosu)
-Gra niektórymi frakcjami, może być bardzo nudna np. Mroczne elfy, mimo że jednostki są ciekawe to pozycja z jakiej zaczynają daje im praktycznie zerowe przychody, jak również inne okoliczne prowincje, zanim uzbierami choćby jedną pełną armie może minąć pare godzin gry
-Nie grajcie "chwilą", jeżeli widzicie duże miasto / stolice wroga słabą to zastanówcie się dwa razy czy po zdobyciu dacie radę ją urzymać bo frakcje dostają skryptem 2 pełne armie (zależy od pozimou trudności dwie na najwyższym i do tego bardzo silne) turę po zdobyciu ich stolicy aby zapobiec ich szybkiemu upadkowi, taki rushdown może skutkować backfire hehe.
-Są jednostki, które dostajemy "skryptem" a jego uruchamianie się jest w większości przypadków losowe - 1% co ture, nie każda frakcja takie posiada. Mogą to być bardzo silne oddziały jak np. Geratbeards lub Slayer Pirates u krasnoludów, lub magowie tacy jak goblińscy szamani (dla frakcji orcs and goblins) czy nekrarchy (dla nieumarłych, Sylvania) lub Tzeentch Sorcerer (Tzeentch followers) tych akurat pamiętam dobrze :] - 10 jednostek w oddziale (zalezy od ustawionej wielkości oddziałów) koszt werbunku (dla picu :D) 18000 utrzymanie 3600 i castują fireballe :D dzięki nim osiągnąłem mój rekord ok 4000 zabitych 2 straconych przez friendly fire :P.
PS. Chyba koszt werbunku nie jest dla picu, ponieważ gdzieś czytałem da się ich przetrenować, wtedy koszt przetrenowania jest adekwatny do kosztu werbunku i ilości straconych "ludzi" w oddziale, jednak jest szansa że to tyczy się tylko oddziałów generała (takich jak czarodziejki mrocznych elfów (to o nich coś tam czytałem)) moze też innych "skryptowych" oddziałów generała. Jednak nie pytajcie się mnie jaki trzeba mieć budynek (lub gdzie być) żeby je przetrenować bo nie wiem :D jak ktoś rozkmini to może napisać bo też jestem ciekawy :P

http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?406339-Kurgis-amp-Co-s-Guide-to-CoW-Factions/page2&p=11231485#post11231485

Link do elitarnych jednostek, ich wymogi, szansa na otrzymanie oraz jak i gdzie można przetrenować :P

-Jednostki i ich statystyki można poglądać i zmieniąć w tym pliku
D:\Medieval II Total War\mods\Call_of_Warhammer\data\export_descr_unit.txt
oczywiście wasza ścieżka będzie inna.

Pare słów o frakcji którą gram

Jedyna frakcja chaosu z jednostkami ranged czyli Minions of Tzeentch może być upierdliwa gdyż ranged atak ich podstawowych jednostek działa jak laser, więc nie zabardzo mają jak strzelać bo promień nie opada jak strzała, muszą być na jakiejś górze albo z boku wystawieni na atak, na murach też się średnio spisują gdyż atakują wrogów tylko w odpowiedniej odległości, jak ktoś podejdzie do murów to jest bezpieczny, osobiście grając sługami tzeentcha przy oblężeniach pozwalałem wrogom wejść na mury i blokowałem im przedostanie się jakąś piechotą a moje jednostki ranged ustawiałem po murami tak, że mogły one spokojnie w nich strzelać, ale tu też jest mały problem, gdyż owe jednostki posługujące się laserami (Horrors of Tzeentch) mają tendencje do patrzenia się po prostu zamiast atakowania a także do samobójstw w sytuacji opisanej powyżej gdyż strzelając do góry ranią sojuszników stojących obok (ale i tak niszczą ustawione w ten sposób) -.- są również bardzo "wrażliwe" gdy sojusznik znajduję się w pobliżu mają jakby zakodowane aby za wszelką cenę nie trafić nigdy w sojusznika co się konczy zwykle staniem ich w miejscu i nie robieniem niczego jeśli nie mają pięknie wystawionego oddziału do ataku, mimo tych błędów wciąż mogą być bardzo silne ich laser może przebijać kilkunastu wrogów ustawiając oddział np. po prawej stronie od bramy przy bronieniu zamku może kompletnie zniszczyć przeciwnika, ja już nauczyłem się z nich korzystać ale dla niewprawnego gracza może to być trudne i denerwujące.
  • 32,9 MB
  • 19 lip 12 2:07
  • 700,0 MB
  • 19 lip 12 1:50
  • 700,0 MB
  • 18 lip 12 23:34
  • 700,0 MB
  • 18 lip 12 1:48
  • 700,0 MB
  • 17 lip 12 18:58
  • 700,0 MB
  • 17 lip 12 2:51
  • 700,0 MB
  • 16 lip 12 19:48
  • 700,0 MB
  • 16 lip 12 1:56
  • 275,4 MB
  • 15 lip 12 19:43
  • 310,6 MB
  • 14 lip 12 3:48
  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

11 plików
5,39 GB

Musisz się zalogować by móc dodawać nowe wiadomości do tego Chomika.

Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (2)Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (2)
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności