RCT 3 Wild.rar
-
! Loki S01E02 Loki S01E01 -
! Loki S01E02 Loki S01E02 -
! Loki S01E02 Loki S01E03 -
! Loki S01E02 Loki S01E04 -
! Loki S01E02 Loki S01E05 -
! Loki S01E02 Loki S01E06 -
■ Assassin's Creed -
■ Assassin's Creed II -
■ Assassin's Creed III Brotherhood -
■ Assassin's Creed IV Revelations -
■ Assassin's Creed PC -
■ Borderlands -
▣ Borderlands [1] -
▣ Borderlands [2] -
■ Crysis -
■ Crysis 2 -
■ Crysis 2 HD -
■ Crysis PC -
■ Crysis Warhead -
►Motoryzacja -
►PACZKI -
bin -
Crack, CD key -
directx -
Farming Simulator 2013 -
Filmy 1200GB -
Filmy 2012 -
FILMY CHOMIKUJ-LEKTOR PL -
Grafika -
hodowla truskawek -
Linux'y -
Need for Speed Most Wanted -
OB -
OB ZADANIA -
Popularno Naukowe 300 -
Popularno Naukowe 700 -
PPS -
PPT -
Readme -
Rise of Nations - Rise of Legends [PL] -
RNS 510 v5269 PL menu soft (Wersja B) -
Sacred - Zlota Edycja PL -
SOISK ZADANIA -
SPOKSIK-I976 -
Stare przeglądarki przed chromium -
Systemy -
Sztos 2 -
Tapety FULL HD -
Tapety HD -
Xp
Trzecia część znanej strategiczno-ekonomicznej serii RollerCoaster Tycoon. Jej poprzednie odsłony okazały się dużymi sukcesami wydawniczymi sprzedając się (łącznie z dodatkami) w ponad siedmiu milionach egzemplarzy na całym świecie.
Trzecia część znanej strategiczno-ekonomicznej serii RollerCoaster Tycoon. Jej poprzednie odsłony okazały się dużymi sukcesami wydawniczymi sprzedając się (łącznie z dodatkami) w ponad siedmiu milionach egzemplarzy na całym świecie. Pomimo tego, iż RollerCoaster Tycoon 3 ideowo nie odbiega od tego z czym mieliśmy do czynienia w RCT1 i 2, to stanowi spory przełom. Przyczyną tego stanu rzeczy jest przeniesienie rozgrywki w trzeci wymiar, a co za tym idzie znaczne jej rozbudowanie i urozmaicenie. Autorzy zaimplementowali w grze silnik graficzny własnej produkcji, dzięki któremu nawet użytkownicy starszych maszyn, typu Pentium III 733MHz z akceleratorem graficznym GeForce 2, mogą cieszyć się bezproblemową rozgrywką.
Podobnie jak w poprzedniczkach, tak i w RCT3 gracz otrzymuje zadanie budowy nowoczesnego parku rozrywki, w którym pierwszorzędną rolę odgrywają olbrzymie kolejki górskie (tytułowe RollerCoastery). Może go zaprojektować i wyposażać w różne atrakcje według własnego uznania, a nawet samodzielnie projektować kolejki (łuki, zakręty, itp.). Dzięki zastosowaniu grafiki 3D w tej części zyskaliśmy możliwość sprawdzenia zaprojektowanej przez siebie kolejki i przejechania się nią. Naturalnie to nie koniec cech jakie pojawiły się wraz z nową oprawą wizualną. Teraz gracz może oglądać swoją inwestycję z dowolnego kąta, zbliżać i oddalać widok, czy przechadzać się po parku obok innych odwiedzających. Dużo łatwiej jest też konstruować kolejkę (prosty mechanizm point-and-click) czy umiejscawiać poszczególne atrakcje.
Dużą nowością w tej części są też klienci parku. Dotychczas niewiele różnili się od siebie, zarówno biorąc pod uwagę wygląd jak i indywidualne upodobania. Teraz musimy sobie poradzić z różnymi potrzebami i oczekiwaniami dziesiątek ludzi, w różnym wieku, tj. dzieci, młodzież, dorośli i starcy. Każda z tych grup żąda czegoś innego. Na przykład nastolatki pragną ekstremalnych rozrywek i szybkich rollercoasterów, zaś dzieci i ich rodzice chcą przyjemnych, wolnych karuzel, występów klownów, przedstawień, itp. Naturalnie, odwiedzający różnią się między sobą także wyglądem, mają inne włosy, postury ciała, ubrania, czy twarze.
RollerCoaster Tycoon 3 rozbudowuje też bazę wszelkiego rodzaju atrakcji i elementów w jakie wyposażamy park, zaś wszystkie one zostały podzielone na pięć grup tematycznych: standardowy (współczesny), Dziki Zachód, przestrzeń kosmiczna, przygodowy oraz paranormalny (duchy, itp.). Poprawiono mechanizmy odpowiedzialne za kształtowanie terenu oraz wzbogacono opcje ekonomiczne (np. możliwa jest sprzedaż dwóch rodzajów parasolek w dwóch różnych cenach – dla dzieci i dorosłych). Co więcej developer przerobił cały interfejs, dzięki czemu sterowanie jest bardziej bezproblemowe, niż to miało miejsce dotychczas. Gra poza znanym już trybem kampanii, gdzie zaczynamy z sześcioma parkami i otrzymujemy dostęp do kolejnych po zaliczaniu poszczególnych scenariuszy, otrzymała w końcu pełnoprawny tryb sandbox, pozwalający na bezstresowe tworzenie parku od podstaw.
Wymagania sprzętowe: Pentium 1.2 GHz, 384 MB RAM, karta grafiki 32MB, 1.2 GB HDD
Instrukcja uruchomienia gry znajduje się tutaj